henri0
huviline
Registreerunud 04.12.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.07.06 06:25
|
|
|
külmkäivituspihusti ei saa voolu palun aidake
Mure nimelt selline et tehaks teada kust kohast audi 80 2,0 85kw 91a meh.pritsung saab signaali külmkäivitus pihustile kas mõnelt termo andurilt või
otse ajust nimelt jama selles et vool ei jõua pihustini.
|
|
|
8413
huviline
Registreerunud 09.04.05
Asukoht: kesk-eesti(ka põltsamaa)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi avant
|
postitati 24.07.06 14:59
|
|
|
ehk on võimalik näidata milline see pihusti on
Omal ka sellega probleem
sain vist isegi auto korda ;-)
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.07.06 15:13
|
|
|
Kuskohast seda võtad, et vool ei jõua pihustini? praeguse soojaga ei peagi see pihusti töötama ning sinna ei peagi miskit voolu jõudma.
|
|
|
|
henri0
huviline
Registreerunud 04.12.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.07.06 16:28
|
|
|
kui tem. anduri pealt otsad kokku panna siis peaks ju pihusti tööle hakkama või vähemalt vool sinnani jõudma või mis...
|
|
|
henri0
huviline
Registreerunud 04.12.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.07.06 16:32
|
|
|
kahjuks näidata ei saa aga meh.pritsuga audidel peaks nad kõigil ühesugused olema õhu kollektori peal sinise pistikuga ja muidugi ka kütte toru läheb
külge.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro
|
postitati 24.07.06 17:59
|
|
|
Mis ültse probleemiks?Mis autol viga on et kaevama hakkasid.Kui räägid probleemist,ehk leiame ka lahenduse...
|
|
|
8413
huviline
Registreerunud 09.04.05
Asukoht: kesk-eesti(ka põltsamaa)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi avant
|
postitati 24.07.06 17:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: henri0
kahjuks näidata ei saa aga meh.pritsuga audidel peaks nad kõigil ühesugused olema õhu kollektori peal sinise pistikuga ja muidugi ka kütte toru läheb
külge. |
Aa loomulikult, küttetoru hea vihje
sain vist isegi auto korda ;-)
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.07.06 18:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: henri0
kui tem. anduri pealt otsad kokku panna siis peaks ju pihusti tööle hakkama või vähemalt vool sinnani jõudma või mis... |
Väga vale liigutus, niisama otsi kuskil lühistada ei ole ikka väga mõtekas.
Nagu juba öeldi, räägi mis viga pigem on mitte ära räägi sellest kus ta asub ja mille küljes...
|
|
|
|
andro
huviline
Registreerunud 19.03.05
Asukoht: jõgevamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 avant B4
|
postitati 24.07.06 18:54
|
|
|
Tere.
Pakun et pihustit juhib nn aju, nii on see vähemalt NG 98 kw KE-III-Jetronic -ul.
A.
|
|
|
henri0
huviline
Registreerunud 04.12.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.07.06 04:54
|
|
|
mure nimelt selles et külmkäivitus pihusti ei tööta sest hommikuti tuure ei tõsta ja käivitamisel peab gaasi andma.Ta peaks ju segu rikkastumise
korral pöörded kõrgemale ajama või...
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.07.06 05:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: henri0
mure nimelt selles et külmkäivitus pihusti ei tööta sest hommikuti tuure ei tõsta ja käivitamisel peab gaasi andma.Ta peaks ju segu rikkastumise
korral pöörded kõrgemale ajama või... |
Nagu ennist juba ütlesin siis praeguse soojaga külmkäivitus pihusti töötama ei peagi, toimib ta ainult külmade ilmadega (miski 5C juures alles vist
oli... ja külmema poole) ning ainult korraks (väga külmaga max 10 sekundit). Ülejäänud ajal toimib asi läbi aju mis siiab info temperatuuri andurilt,
et mootor on külm ning doseerib rohkem kütust kui sooja mootoriga. Ehk siis hoopis on viga sul selles temperatuuri anduris mitte külmkäivitus
pihustis.
|
|
|
|
henri0
huviline
Registreerunud 04.12.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.07.06 05:57
|
|
|
ega sa juhuslikult ei tea selle anduri takistust see peaks vist vastavalt tem. muutuma et saaks kontrollida ehk on tõesti hoopis andur pees
|
|
|
henri0
huviline
Registreerunud 04.12.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.07.06 08:12
|
|
|
mingil põhjusel tuleb külmkäivitus pihustile pidevslt ka sooja mootoriga 0,2v ei tea kas kuskil mingi lühis või asi mingis relees mis seda juhib või
hoopis ajus ja kas seda aju meh. pritsel ültse on. Ja kui on siis kus naad asuda võivad.
|
|
|
audimiis
huviline
Registreerunud 05.02.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.2t
|
postitati 25.07.06 10:58
|
|
|
Mul juhtus sama kahtlus kevadel kui ilmad olid veel kahtlaselt jahedad...nimelt hommikul pidin pikemalt autot käivitama kui tavaliselt(0-kraadi
juures)...ka otsisin kaua viga kontrollides temp. andurit ja filtrit jm.sellega seonduvat...kuid lõpux hommikul otsustasin enne käivitamist kas
kylmkäivituspihustile tuleb yldse vool peale...ei tulnud. Siis sai otse veetud vool käivitushetkeks ja yllatus...läx esimese võtmega käima ...tuttav elektrik ytles et impulss tuleb ajust ja sealt teda ei tulnud.
Temp.andur oli korras...sai mõõdetud.
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.07.06 11:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audimiis
Mul juhtus sama kahtlus kevadel kui ilmad olid veel kahtlaselt jahedad...nimelt hommikul pidin pikemalt autot käivitama kui tavaliselt(0-kraadi
juures)...ka otsisin kaua viga kontrollides temp. andurit ja filtrit jm.sellega seonduvat...kuid lõpux hommikul otsustasin enne käivitamist kas
kylmkäivituspihustile tuleb yldse vool peale...ei tulnud. Siis sai otse veetud vool käivitushetkeks ja yllatus...läx esimese võtmega käima ...tuttav elektrik ytles et impulss tuleb ajust ja sealt teda ei tulnud.
Temp.andur oli korras...sai mõõdetud. |
0 kraadi juures ta peabki veel töötama, küll suht lühikest aega aga peab töötama. Seal peaks andma teda ka reguleerida, sest kunagi mässasin sama
masinaga mis sinugli on, et ei tahtnud sellise külmaga kohe käivituda... masin käis elektriku juures ära ja välja vahetada miskit vaja ei olnudki...
mida täpselt tehti jään siiski vastuse võlgu.
|
|
|
|
henri0
huviline
Registreerunud 04.12.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.07.06 11:58
|
|
|
Eks sean sammud siis mõne elektriku juurde. TNX.
|
|
|
Rants
huviline
Registreerunud 27.03.06
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90
|
postitati 29.07.06 13:30
|
|
|
Endal põhimõtteliselt sama probleem, mis ilmnes juba kevadel, kui ilmas soojemaks läksid. Kui väljas temp. 0- 20C siis auto käivitub vähe si..malt.
Tuure andes jõud kaob ja tahab välja surra, umbes 5-10sek. pärast võtab tuurid üles. Väga nadi on hommikul minema sõita ja käiku vahetada, lihtsalt
väga vaikselt tuleb gaasi anda. Probleem kaob umbes peale 2 mint sõitu, samuti kui väljas üle 20C sooja . Ehk oskab keegi täpsemaid vihjeid anda, kus
ja milles võib asi olla.
Audi90 2,3 88
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 30.07.06 20:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Tsitaat: | Algselt postitas: henri0
mure nimelt selles et külmkäivitus pihusti ei tööta sest hommikuti tuure ei tõsta ja käivitamisel peab gaasi andma.Ta peaks ju segu rikkastumise
korral pöörded kõrgemale ajama või... |
Nagu ennist juba ütlesin siis praeguse soojaga külmkäivitus pihusti töötama ei peagi, toimib ta ainult külmade ilmadega (miski 5C juures alles vist
oli... ja külmema poole) ning ainult korraks (väga külmaga max 10 sekundit). Ülejäänud ajal toimib asi läbi aju mis siiab info temperatuuri andurilt,
et mootor on külm ning doseerib rohkem kütust kui sooja mootoriga. Ehk siis hoopis on viga sul selles temperatuuri anduris mitte külmkäivitus
pihustis. |
See on päris selge, et viga on selles anduris,sest see termo-aeglüliti põhjustabki u. 95% taolise iseloomuga vigadest. See lüliti/andur annab ajule
inffi ning aju regullib külmkäivituse toimumist ja sätib segu rikastust. Tegelt sõltub mootorist ja varustuse tasemest(kliima jne) see, millisel
temperatuuril see külmkäivituse pihusti töötab. Kõrvaldasin hiljuti sama vea 90 aasta 3A mootorilt(2.0 ja 83kw). Andur rakendub kuni 20kraadini, asub
plokikaanest radikasse suunduva lõdviku alguses ja konkreetsel isendil maksis 98 eek-i.
|
|
|
ivar80
huviline
Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG
|
postitati 10.12.06 19:05
|
|
|
oskab keegi öelda kas külmkäivituspihustit juhitakse miinusega ja pluss on koguaeg peal või on vastupidi?
EDIT: ise küsin, ise vastan. http://www.xpower.de/images/kjet/bild37.jpg
Juhitakse miinusega 
|
|
|