Veuks
huviline
Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 20vt ja jeep
|
postitati 23.07.06 21:59
|
|
|
K:kas by bass andis otsad-korras
Sai vahetatud bena rõhu regulaator ja nüüd jälle auto käib.Aga kui äkki gaas maha lasta siis nagu kännu taga.Kui pedaali järsemalt vajutada siis
kõigepealt mõtleb enne kui liikuma hakkab.Kui rahulikult gaas maha lasta siis by bass jääb tükiks ajaks susisema (oma 10 sek. või nii kaua kuni uuesti
gaasi anda).Ja rõhk ka üle 0,5 bar ei lähe.Ja tühikäigu pöördeid alla 1100 kuidagi ei saa peab bensu rõhu nii madalaks keerama et hakkab välja
surema.Või võib jama olla hoopis uues bena rõhu regulaatoris.(http://www.es-tuning.ee/?page=62)
|
|
|
prr
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 & A4 Cabrio
|
postitati 23.07.06 22:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Veuks
Kui rahulikult gaas maha lasta siis by bass jääb tükiks ajaks susisema (oma 10 sek. või nii kaua kuni uuesti gaasi anda) |
igasugune kõrvaga kuuldav heli viitab siiski lekkele.
lapsest peale on hobused meeldinud
|
|
|
|
Veuks
huviline
Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 20vt ja jeep
|
postitati 23.07.06 22:13
|
|
|
Kas lekke põhjustaja võib olla vigane by bass kuna hääl täpselt sama nagu muidu käigu vahetusel.Ja tav lekke juures kas ei käi üldse kui leke peale
õhu lugejat.Või lihtsalt rõk langeb kui vaakum.Aga trikitama pole hakanud
|
|
|
Veuks
huviline
Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 20vt ja jeep
|
postitati 24.07.06 12:45
|
|
|
Nüüd siis üle vaadatud kõik lõdvikud vaakumid ja vahetatud ka by bass,aga tulemus 0 .Proovisin sellist asja et võtsin tühikäigu mootorilt pistiku
tagand ja tegin ka väikse tiiru.Ja täpselt sama seis.Kas võib hoopis sealt see lisa õhk tulla.Lüliti ja gaasi hoob toimivad.Veel tuli välja ka et maru
kuumaks läeb mootor(pidev 100`) vendikas pidevalt taga.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 24.07.06 12:48
|
|
|
Loe veakoodid ära. Mõttetu on leiutada teadmatuses.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 24.07.06 14:21
|
|
|
Proovi imeda sellest bypassi poole minevast peenest voolikust - kui õhk tuleb vabalt läbi, on membraan puru.
P.S. Bypassi membraani purunemine võib veakoode üldse mitte anda.
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.07.06 15:16
|
|
|
By pass maha ja suht igast suunas võid puhuda imeda, kui kuskiltki suunast õhk liigub on asi tuksis. Teisena võid proovida, et lükka klapp millekagi
sisse ning hoia näppu seal väikse ava ees, kui klapp jääb paigale peaks korras olema, kui klapp liigub tagasi on õhtal.
|
|
|
|
Veuks
huviline
Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 20vt ja jeep
|
postitati 24.07.06 15:44
|
|
|
by bass vahetatud ja ei midagi.Nüüd hoopis kahtlus et tühikäigu mootor tuksis.
Kuida seda kontrollida?
|
|
|
Veuks
huviline
Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 20vt ja jeep
|
postitati 27.07.06 12:19
|
|
|
viga oli tühikäigu mootoril puudus toide.juhe katki
|
|
|