Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: S4 turbo kontrollimine (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2217)
turbo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 03.10.03 11:18 Tsiteeri
S4 turbo kontrollimine



Kus saab kontrollida turbo tervist ning vajadusel ka parandada ja tuunida.
Reval - st ei taha midagi kuulda!

Tänan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Absolut
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Corvette C5 `01

postitati 03.10.03 11:20 Tsiteeri


kasvõi Laki`s ....Kaimo peaks asja ikka päris hästi jagama


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Piret
huviline

Avatar


Registreerunud 08.11.02
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 4,2; Audi Coupe Quattro, vette 96 ja üks tsikkel :)

postitati 03.10.03 12:37 Tsiteeri


No võib-olla on Laki nüüd arenenud. Meie s4 käis seal alguses paar korda, enam ei vii kunagi. Suuga tehakse seal suur linn, käega ei kärbse pesagi - eesti vanasõna selline, aga oli toona täpselt selle koha õige kirjeldus. Seega on meie S-iga nii, et kui mootoris jama, siis Aava juurde, kui niisama nipet-näpet vaja vahetada, siis Troost Autos. Viimane on lihtsalt jube mugav, hea jala tööle tulla ja pärast järgi minna.


Audi S6 4,2
Audi Coupe Quattro
Corvette ja üks tsikkel :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 03.10.03 12:50 Tsiteeri


a kontrolli ise...
Tallinnas Karla Auto nt...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 03.10.03 13:48 Tsiteeri


Miks Sa üldse arvad, et turboga midagi lahti on või miks Sa teda kontrollida tahad? Kiirenda parem korra täisgaasiga nullist mingi 170-ni või nii ja vaata palju kompuuter rõhku näitab - kui vähemalt 2,0 ette tuleb (st. 1 bar overboost), siis ei ole erilist mõtet igasugu kontrollijaid nuumata. Ja mida sa tuunimise all silmas pead? Orig. KKK K24 turbot ennast oluliselt tuunida ei anna ja üldse igasugune turbo näppimine tähendab vähemalt ECU ümberprogrammeerimist, kui mitte sisse- ja väljalaske modifitseerimist. Tilluke orig. vahejahuti ei aita kah eriti performance'ile kaasa...

Eestis on selle mootoritüübi kohta küllalt teoreetilisi ja praktilisi teadmisi tekkinud. Automaadiga AAN mootoriga S4-l hakkab just kast mingist hetkest piiranguid seadma. Üle 410 nm ei ole Dahlbäck Racingu sõnutsi soovitatav selle kasti puhul pöördemomenti ajada, see peaks tähendama hobujõude vahemikus 330-350. Samas selle võimsuseni jõudmine tahab juba päris korralikku eelarvet. Lihtsaim võimalus natuke minekut parandada on turbot mitte näppida, vaid ECU chip ümber progeda ja wastegate'i pingutada...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
turbo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 03.10.03 16:20 Tsiteeri
s4 turbo



Asi nimelt selles, et:(nüüd tuleb pikem jutt) olin parasjagu mitteeestis ja sõbrannal tekkis oma autoga (opel omega 97 a.) suuri probleeme. Laenasin siis oma autot. Järgmisel päeval tuli eestist paaniline kõne, et kõik perses - mootor kuumenes üle, kõik see ilm tossu täis jne. Siis käisingi Aava juures. Aava vahetas ära mingid 2 andurit (üks mis näitab kompus ülekuumenemist ja teine, mis näitab armatuuril vee ülekuumenimist ja käskis testimist. Jõudsin koju (Kadriorg ca 10 km) ja sama pull - mootor kuumenes üle! Jälle Aava juurde. Järgmised 2 nädalat oli auto seal. Ise mõtlen, ei hakka Meistrit segama. Lõppude lõpuks võtsin südame rindu ja helistasin ise. Aava muidugi ütles a-la, et oleks võinud ise ikke huvi tunda. No nii, sain siis lõppeks auto kätte. Aava ise olla testimas käinud ja asi tunduvat korras olla. Raha kah ei võtnud, ütles, et proovi - rahaga aega on. Joudsin siis Nehatu putka juurde ja vaatan - kompus näitab vee ülekuumenemist. Raisk. Oma heade sõprade kaudu kuulsin Aare Kaaristost. Mis seal ikka - pamper ja Keilasse Kava Autosse. Seal öeldi, et kui ploki kaan viga saand, tuleks ikka plokikaas lahti võtta ja natuke lihvi anda. Ei piisa ainult mutrite pingutusest jne. No nii, 6 t läks. kui arvate. et asi nii lihtsalt läks, siis eksite. Nimelt hakkas peale seda käigukast streikima. Helistasin jälle Aare Kaaristole - tema laksas käega oma kiilakale kohale ja ütles, et nüüd on peapõhjus teada - 99%. Pean tunnistama, et õigus tal oli! nüüd sõidan juba 2 kuud ilma probleemideta. Peapõhjuse võit ise välja mõelda...:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 04.10.03 10:26 Tsiteeri


huvitav oleks teada saada seda peapõhjust
ps.turbot saab kontrollida Vabaõhukooli teel kodanik KUUL-i juures,maksis see minuteada 500 eek.siis saab teada kas turbo on balantsis ja kui hästi ta töötab.turbo remont maksab 3000 eek ja annab 6k garantiid.ma olen talle mitu turbot viinud ja kõik on head saanud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Marks
huviline



Registreerunud 09.07.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: E38

postitati 06.10.03 06:53 Tsiteeri


A4TQ äkki oled niilahke ja jagad kodanik Kuul-i kontakt andmed ka siis juba.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 11.10.03 19:37 Tsiteeri


kodanik KUUL 050 33 993


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.4% - SQL: 62.6%]