turbo
huviline
Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
postitati 03.10.03 11:18
|
|
|
S4 turbo kontrollimine
Kus saab kontrollida turbo tervist ning vajadusel ka parandada ja tuunida.
Reval - st ei taha midagi kuulda!
Tänan.
|
|
|
Absolut
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Corvette C5 `01
|
postitati 03.10.03 11:20
|
|
|
kasvõi Laki`s ....Kaimo peaks asja ikka päris hästi jagama
|
|
|
Piret
huviline
Registreerunud 08.11.02
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 4,2; Audi Coupe Quattro, vette 96 ja üks tsikkel
|
postitati 03.10.03 12:37
|
|
|
No võib-olla on Laki nüüd arenenud. Meie s4 käis seal alguses paar korda, enam ei vii kunagi. Suuga tehakse seal suur linn, käega ei kärbse pesagi -
eesti vanasõna selline, aga oli toona täpselt selle koha õige kirjeldus. Seega on meie S-iga nii, et kui mootoris jama, siis Aava juurde, kui niisama
nipet-näpet vaja vahetada, siis Troost Autos. Viimane on lihtsalt jube mugav, hea jala tööle tulla ja pärast järgi minna.
Audi S6 4,2
Audi Coupe Quattro
Corvette ja üks tsikkel
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.10.03 12:50
|
|
|
a kontrolli ise...
Tallinnas Karla Auto nt...
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 03.10.03 13:48
|
|
|
Miks Sa üldse arvad, et turboga midagi lahti on või miks Sa teda kontrollida tahad? Kiirenda parem korra täisgaasiga nullist mingi 170-ni või nii ja
vaata palju kompuuter rõhku näitab - kui vähemalt 2,0 ette tuleb (st. 1 bar overboost), siis ei ole erilist mõtet igasugu kontrollijaid nuumata. Ja
mida sa tuunimise all silmas pead? Orig. KKK K24 turbot ennast oluliselt tuunida ei anna ja üldse igasugune turbo näppimine tähendab vähemalt ECU
ümberprogrammeerimist, kui mitte sisse- ja väljalaske modifitseerimist. Tilluke orig. vahejahuti ei aita kah eriti performance'ile kaasa...
Eestis on selle mootoritüübi kohta küllalt teoreetilisi ja praktilisi teadmisi tekkinud. Automaadiga AAN mootoriga S4-l hakkab just kast mingist
hetkest piiranguid seadma. Üle 410 nm ei ole Dahlbäck Racingu sõnutsi soovitatav selle kasti puhul pöördemomenti ajada, see peaks tähendama hobujõude
vahemikus 330-350. Samas selle võimsuseni jõudmine tahab juba päris korralikku eelarvet. Lihtsaim võimalus natuke minekut parandada on turbot mitte
näppida, vaid ECU chip ümber progeda ja wastegate'i pingutada...
|
|
|
|
turbo
huviline
Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
postitati 03.10.03 16:20
|
|
|
s4 turbo
Asi nimelt selles, etnüüd tuleb pikem jutt) olin parasjagu mitteeestis ja
sõbrannal tekkis oma autoga (opel omega 97 a.) suuri probleeme. Laenasin siis oma autot. Järgmisel päeval tuli eestist paaniline kõne, et kõik perses
- mootor kuumenes üle, kõik see ilm tossu täis jne. Siis käisingi Aava juures. Aava vahetas ära mingid 2 andurit (üks mis näitab kompus ülekuumenemist
ja teine, mis näitab armatuuril vee ülekuumenimist ja käskis testimist. Jõudsin koju (Kadriorg ca 10 km) ja sama pull - mootor kuumenes üle! Jälle
Aava juurde. Järgmised 2 nädalat oli auto seal. Ise mõtlen, ei hakka Meistrit segama. Lõppude lõpuks võtsin südame rindu ja helistasin ise. Aava
muidugi ütles a-la, et oleks võinud ise ikke huvi tunda. No nii, sain siis lõppeks auto kätte. Aava ise olla testimas käinud ja asi tunduvat korras
olla. Raha kah ei võtnud, ütles, et proovi - rahaga aega on. Joudsin siis Nehatu putka juurde ja vaatan - kompus näitab vee ülekuumenemist. Raisk. Oma
heade sõprade kaudu kuulsin Aare Kaaristost. Mis seal ikka - pamper ja Keilasse Kava Autosse. Seal öeldi, et kui ploki kaan viga saand, tuleks ikka
plokikaas lahti võtta ja natuke lihvi anda. Ei piisa ainult mutrite pingutusest jne. No nii, 6 t läks. kui arvate. et asi nii lihtsalt läks, siis
eksite. Nimelt hakkas peale seda käigukast streikima. Helistasin jälle Aare Kaaristole - tema laksas käega oma kiilakale kohale ja ütles, et nüüd on
peapõhjus teada - 99%. Pean tunnistama, et õigus tal oli! nüüd sõidan juba 2 kuud ilma probleemideta. Peapõhjuse võit ise välja mõelda...
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 04.10.03 10:26
|
|
|
huvitav oleks teada saada seda peapõhjust
ps.turbot saab kontrollida Vabaõhukooli teel kodanik KUUL-i juures,maksis see minuteada 500 eek.siis saab teada kas turbo on balantsis ja kui hästi ta
töötab.turbo remont maksab 3000 eek ja annab 6k garantiid.ma olen talle mitu turbot viinud ja kõik on head saanud
|
|
|
Marks
huviline
Registreerunud 09.07.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: E38
|
postitati 06.10.03 06:53
|
|
|
A4TQ äkki oled niilahke ja jagad kodanik Kuul-i kontakt andmed ka siis juba.
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 11.10.03 19:37
|
|
|
kodanik KUUL 050 33 993
|
|
|