Pealkiri: Audi 80 Q B3 83kw mootori swap KG mootori vastu
(Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1904)
hollow
huviline
Registreerunud 21.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 325i
postitati 20.07.06 07:19
Audi 80 Q B3 83kw mootori swap KG mootori vastu
Tekkis selline mõte et kui võimalik või võimatu see on ja mis vahetamist vajaks...
et välja visata kapotialt R4 mootor ja asemele R5 turbo mootor... juhtmestik ja aju vaja kindlasti välja vahetada samuti ka pritsungi systeem... aga
mure just sellega, et kas käigukast ja diffrid nõrgaks ei jää? kui jäävad, siis kas nende asemele midagi yldlevinumat annab alla torgata ilma suuri
muudatusi tegemata... ntx audi 200 käigukasti ja tagatiffrit?
mis sellise töö esimesed komistuskivid võivad tulema hakata?
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
postitati 20.07.06 08:30
Kas lihtsam poleks R5 mootoriga toorik võtta? Näiteks 90 siis. Muidu vist R4->R5 vahetus kole keeruline.
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
postitati 20.07.06 09:40
ei ole kindel, et see 200 käigukast sinna pisema auto põhja alla ära mahub...
Ull
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer
postitati 20.07.06 10:31
Tsitaat:
Algselt postitas: laur4
Kas lihtsam poleks R5 mootoriga toorik võtta? Näiteks 90 siis. Muidu vist R4->R5 vahetus kole keeruline.
R4 istub minu teada poolraamil, R5 aga lansekatel, nii, et ümber tegemist peaks omajagu olema
tark ei torma
hollow
huviline
Registreerunud 21.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 325i
postitati 20.07.06 15:00
Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
ei ole kindel, et see 200 käigukast sinna pisema auto põhja alla ära mahub...
s2'e oma ?
hollow
huviline
Registreerunud 21.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 325i
postitati 20.07.06 15:01
Tsitaat:
Algselt postitas: Ull
Tsitaat:
Algselt postitas: laur4
Kas lihtsam poleks R5 mootoriga toorik võtta? Näiteks 90 siis. Muidu vist R4->R5 vahetus kole keeruline.
R4 istub minu teada poolraamil, R5 aga lansekatel, nii, et ümber tegemist peaks omajagu olema
just vot neid vastulööke teada
tahtsingi... pole vaadanud neid 80neid nii kriitilise pilguga teisi
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.5% - SQL: 61.5%]