Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: K: ACE mootori termostaat (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1092)
NextLife
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant Q

postitati 16.07.06 19:13 Tsiteeri
K: ACE mootori termostaat



Kas on võimalik neljase pistikuga termostaadi töötamist koduste vahenditega kontrollida/mõõta? Või vaja diagnostiku poole pöörduda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 16.07.06 19:20 Tsiteeri


Ma arvan et mitte termostaati ei taha sa testida vaid tempi andurit . Mis sul seal vaja kontrollida? Kui vendid uhavad ja juhtme küljest ära võtad ja vait jääb on andur peetis. Kui on autol kliima ka peal siis lülita kliima ka välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
NextLife
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant Q

postitati 16.07.06 19:33 Tsiteeri


Sorry, ikka temp andurit vaja kontrollida jah. Nimelt kütuse kulu suur ja käivitub ka raskelt. tundub nagu oleks temp anduri viga, või kuidas? Tänud Rainile! Proovin järele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 16.07.06 19:44 Tsiteeri


Kas aku lahja et selles mõttes käivitub raskelt. Bensiini kulu ta oluliselt tõsta ei tohiks. Kuigi jah kui vent koguaeg uhab siis lisakoormus mootorile samas võib ka mootori liiga maha jahutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 16.07.06 19:48 Tsiteeri


4 otsaga temp.andur annab infi ka ajule.Sellest võib küll mootor jamada.Eelkõige võiks ikka diagnostikat külastada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
NextLife
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant Q

postitati 16.07.06 19:50 Tsiteeri


Aku ei ole lahju, aga vaja käiata ennem kui käivitub, ja siis ka nagu ei hakkaks mootor korralikult kohe tööle, pöörded algul 200 peal ja siis tõusevad 800ni. natuke töötab, siis tahaks nagu välja surra, lööb pöörded alla, aga kogub uuesti. (Lamda on vahetatud).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 16.07.06 20:04 Tsiteeri


uuri välja anduri takistus skaala.... tegemist peaks olema reostaadil põhinevaga... et mida soojemaks läheb mootor seda väiksemaks muutub takistus. Näitena võin tuua V8 lt, et külmast peast takistus anduril 3500 ohmi ja keemis äärel 100 ohmi. Hakkad mõõtma alates soojendamisest ja kuumani....osadel temp andurid surevad soojast peast millegi pärast ...näiteks 3,5 k ohmi...3 k ohmi ---töötab hästi (langeb 5 ühiku võrra) ja peale 3 000 ohmist kuni 100 ohmini ei muutu midagi või kukkub koheselt sinna. Ehk siis auto saab äkkitselt teada, et mootor jube kuum ja detonatsiooni oht jn jne...keerab segu jõle lahjaks ja teeb veel miljon asja....sealt tulevad edasi aga uued jamad mis kokku põhjustavad selliseid asju. Kui midagi aru ei saanud külasta diagnosti ja autoelektriku.
Ahjaa kui lambta vahetatud, ei tähenda, et uus töötaks ...Vahel uuest peast juba läbi (ei usus eriti aga on olnud) Lambda vahetus nõuab resetti, et auto tunnustaks seda hiljem korralikul (sammuti elektriku teema)
Ühesõnaga kui midagi valesti külasta diagnostikat....99% on vead ülesse leitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
NextLife
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant Q

postitati 16.07.06 20:09 Tsiteeri


Selge, siis ikkagi diagnostikasse minek!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.6% - SQL: 72.4%]