Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: K: Kuulge nüüd on jama (1 silinder ei käi) (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 4027)
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 14.07.06 10:50 Tsiteeri
K: Kuulge nüüd on jama (1 silinder ei käi)



Nii. S4 20vT manuaal on. Ühel päeval hakkas üks silku vahele jätma. Tühikäigul oli olemas, kui kohapeal tuuri anda, siis ka. Kui jõudu vaja (sõites 3k pöördega ja kiirendades - kangem segu) kukkus üks silinder ära. Mis seal ikka, läksin ostsin küünlad, pole enne vahetanud sellel autol nagunii. Vahetades selgus, et üks küünal lahti. Vahetasin ära, hingasin kergendatult. Kuni eilseni kõik ok. Jälle üks kaob ära. Ja bensuhais salongis. Küünlad kinni ilusti. Jätan korra teeäärde tühikäiguga seisma - saab jälle edasi sõita, kõik ok. Kliima ei anna ühtegi viga.

Aga midagi on ju viga ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 14.07.06 11:11 Tsiteeri


Tõenäoliselt "süütevõimendi" otsad andnud (kui poolid/piibud elus on)...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 14.07.06 13:21 Tsiteeri


Arvan samuti, et probleem kommutaatoris.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
S4Audi
huviline



Registreerunud 20.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 oli nüüd Saab 9-3 aero

postitati 16.07.06 17:05 Tsiteeri


täpselt sama jama endal ja kolmapäeval audi isa juurde siis saan ka teada milles viga on.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 18.07.06 03:42 Tsiteeri


No praegu kõik toimib. Käisin pistikud üle kommutaatorite juures. Mingi minu loogika ütleb, et kui kommutaator ja poolid kohapeal töötavad, siis nad on ju korras (lasin mootoril soojaks käia). Ei saa ju olla, et mõni süütepool / kommutaatori väljund vahepeal töötab ja vahepeal ei tööta ? Või saab ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.07.06 05:53 Tsiteeri


mis küünlad sees on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 18.07.06 06:08 Tsiteeri


Originaalid (Revalist ostetud)

Käisin paugutasin hommikul natuke, ikka tõrgub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
S4Audi
huviline



Registreerunud 20.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 oli nüüd Saab 9-3 aero

postitati 19.07.06 06:30 Tsiteeri


minu oma läks nüüd hommikul aava juurde eks siis päevapeale saan kirjutada milles viga oli.Kui ta muidugi teada saab selle.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 19.07.06 09:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: epic_metal
No praegu kõik toimib. Käisin pistikud üle kommutaatorite juures. Mingi minu loogika ütleb, et kui kommutaator ja poolid kohapeal töötavad, siis nad on ju korras (lasin mootoril soojaks käia). Ei saa ju olla, et mõni süütepool / kommutaatori väljund vahepeal töötab ja vahepeal ei tööta ? Või saab ?


Kusjuures saab küll - kapotialuse soojenedes võivad mitte täie tervise juures olevate elektroonikaosade vead välja tulla (poolidel on eriti palav).

Halli andur on tegelikult parim näide - tüüpiline Halli surma alguse stsenaarium ongi selline, et kuumast peast mootor ei käivitu (sädet ja kütust üldse ei tule), kuid maha jahtudes tundub kõik korras olema (tegelikult hakkab andur juba enne seismajätmist jamama, aga töötava mootori puhul avaldub see vaid jõu mõningases kadumises, kuna aju läheb turvaprogrammile).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 07.09.06 17:25 Tsiteeri
4/5 silindritest töötab



Mootor AAN.
Nii, jõudis siis kord minu kätte (juba vaikselt ootasin, et kuna), et autost sai 4 silindrilne. Lihtsalt pole vahet kas tühikäik või pöördes, ühte pütti järel pole, ja täiesti suvalisel ajal viskab silindri järelt ära, nii paar km, ja siis on konkreetselt tagasi. (mingit vahepealset on-ja-ei-ole puterdamist pole). Ja siis jälle liigub nagu vana mees 50 km ilma probleemideta. Ausaltöeldes ei suuda ma silma järgi midagi vaadata. Käivitub hästi, ühe korra juhtus nii, et kohe käivitades oli 4 sil. järgi, isegi siis läks hästi käima.

Uurisin piipe, igal piibul on ühes ääres hästi väike tahmasem täpp (et üle peksnud, kunagi äkki?), aga 4. silindril (eestpoolt taha vaadates) oli teistest oluliselt tahmasem see piip seest. Et kas võib asi ainult piibus olla? Testida on kaa naljakas, sest enamasti asi töötab, aegajalt ainult pullib. Kas tiagnostika näitab ära kommutaatori/ süütepooli rikke?

Üks mees rääkis, et audidel pidi olema mingi vaakumvoolikust põhjustatud jama, miks üks silku ära kaob, teab keegi kommenteerida äkki?
Pikk sai..
Tänan ette, Martin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
S4Audi
huviline



Registreerunud 20.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 oli nüüd Saab 9-3 aero

postitati 08.09.06 04:44 Tsiteeri


endal sain korda ja oli kommukas

Muidugi speedsteri Hannes ütles et see on s4 et see peabki nelja silindriga toimima:D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 09.09.06 09:32 Tsiteeri


noh, aga peale piipude näppimist on asi töötanud (ühel korral u. 200km jooksul tundus et auto kergelt jõnksutas, aga pole päris kindel kuna tee oli kaa parajalt treppis).

Seega, ma arvan et poolide / koommuka viga seljuhul ei saa ju olla?
Aga ma arvan et soovitatav oleks piibud ära vahetada.
KAS S-il (AAN) on samad piibud, nagu näiteks 2.6/2,8/2.3 jms. mootorid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
S4Audi
huviline



Registreerunud 20.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 oli nüüd Saab 9-3 aero

postitati 11.09.06 15:25 Tsiteeri


aan-il iga küünla peal süütepool ja kui vajadus saan selles suhtes aidata üks üle


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
wussup
huviline



Registreerunud 09.04.05
Asukoht: eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 3,0 TDI 171kw 2007

postitati 13.09.06 18:58 Tsiteeri


Kui vaja saan veel ühega aidata, nimelt vahetasin enda omal kõik piibud ja pooli, aga pooli tellides ei teadnud et uus pool tuleb koos piibuga. Kui aegajalt ühe silindri tagant ära viskab siis võib vabalt kommuka viga olla, kui pool õhtal siis ei tohiks ta ültse enam käima minna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 14.09.06 06:46 Tsiteeri


mul piibud vahetatud (bemmi omad), ka küünlad vahetatud. Minek l2ks paremaks aga p2rast selgus et ei tööta kolmas silinder :( , aga auto k2ivitub normaalselt ja töötab enam-v2hem, et ei saagi aru. t2na vahetan poolid, vaatab milles pull on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 07.10.06 14:09 Tsiteeri


Probleem, et aegajalt kaob silinder ära, on jätkuvalt.

Küünalde kompl. on 2 kuud vana (eelmist kompl. proovisin, viga ei kadunud). Piibud on tuliuued.

Käisin diagnostikas. Veamälus oli rpm sensor ja lambda- nulisime ära ja kontrollisime üle- need töötavad. Enam ühtegi viga ei löönud ette. CO-d paigas; lambdad on väga head (sel hetkel mootor käis ikka 5 silindriga kui diagnostikas oli). Muid vigu ei olnud.

Olen näppinud kõik pistikud üle. Olen tähele pannud, et nüüd ei ole probleem nii sagedane, kuid see ei pruugi mingi näitaja olla. Tavaliselt kipub vahele jätma külma mootoriga (käima läheb 5-ga, kuid ka see pole reegel) ja mingi 1-15 minutit eksisteerib prob. siis jälle käib jupp aega normaalselt.

No ma ei saa ju kõike poole ja kommukaid korraga välja vahetada, sest esiteks on see väga kallis ja teiseks see ei PRUUGI ju viga veel kõrvaldada. Piipude suhtes ma juba tegin ostu millest otsest kasu polnud.
No ja seda 4 silindriga plötutamist ei ole ka nii piisavalt kaua, et ma saaks näiteks pihusti juhtmeid ükshaaval ära tõmmata et teada saada milline silinder..sest alati pole kohe tööriistu ka võta paugust.

Oskab keegi mulle tarka nõud anda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 07.10.06 15:11 Tsiteeri


Poolid, kommukad, pööreteanduri tikk.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 07.10.06 16:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Poolid, kommukad, pööreteanduri tikk.


misasi on pööreteanduri tikk, ja kuidas ta võib olla seotud sellega, et üks silinder ära kaob aegajalt?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 07.10.06 18:18 Tsiteeri


Üks mõte veel tekkis.

Ega juhuslikult temp andur ei või seda põhjustada? :S

Sest juhtus nii, et läks temp anduri juurest lõdvik klambrist lahti ja kogu jahutusvedelik väljus sealt väga kärmelt.
Järgmisel päeval (kuu aega tagasi) oli esimest korda märke jamamisest.

Ühe korra on veel see lõdvik lahti tulnud, selgus lähemal uurimisel, et korpus sellel anduril vähe katki, mistõttu klambre ei tõmmanud voolikut korralikult ligi (nüüd on tugeavlt, kuigi mõtlesin selle korpuse välja vahetada)

Samas diagnost ei näidanud mingit viga temp. andurist.

edit: Olen tähele pannud et jamama hakkab sageli siis kui on ühtlased pöörded..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 08.10.06 14:06 Tsiteeri


Nüüd vahepeal õnnestus pihusti pistikuid lahti ühendades tuvastada, et 2. silinder ei käi.
Et pool? Kas kommukas võib seda teha, et ainult ÜKS silinder ei käi?
Proovisin poole vahetada ümber, aga need pisikud on seal nii tugevalt kinni ja smas haprad..on kellelgi nippe kuidas neid lahti saada?
Kas pooli puhul on nii, et kui on surnud, siis on surnud? või võib ka olla nii, et töötab kuna heaks arvab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
S4Audi
huviline



Registreerunud 20.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 oli nüüd Saab 9-3 aero

postitati 08.10.06 18:27 Tsiteeri


võib olla küll nii et üks silinder ei tööta korralikult


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Audikas
huviline



Registreerunud 29.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Polegi Audit

postitati 13.11.06 20:28 Tsiteeri


Mõned päevad tagasi tekkis sama jama, mis MartinCS-ilgi, suvalisel ajal kaob üks silinder tagant ära. Kütusepistikuid lahtiühendades tuvastasin, et 5-s silinder aegajalt ei tööta. Vahetasin siis kommukad ringi, mille tulemusena hakkas 5-s tööle ja enam ei töödanud 2-e silinder. Sellest tegin järelduse, et kommukas läbi. Järgmisel päeval hankisin kasutatud V6-e kommutaatori. Need pütid mis ennem tõrkusid hakkasid ilusti tööle, ära kadus aga mingil põhjusel 1-e silinder, mis ei tulnud ka kommuka mooduleid ringi tõstes tagasi.
Siinkohal palukski targemate abi probleemi lahendamisel? Mõte käis peast läbi, et äkki on süütepool või siis pihusti kuidagi viga saanud. Samas on bensiinihaisu salongi tunda. Kuna ise kahtlustan süütepooli, siis küsiksin ka, et kas kellegil on mõnda nippi kuidas poolide pistikuid ühes tükis lahti õnnestuks saada.


liisisin auto ...LADA...
muidu olen korralik, naine, lapsed...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 13.11.06 21:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Audikas
Mõned päevad tagasi tekkis sama jama, mis MartinCS-ilgi, suvalisel ajal kaob üks silinder tagant ära. Kütusepistikuid lahtiühendades tuvastasin, et 5-s silinder aegajalt ei tööta. Vahetasin siis kommukad ringi, mille tulemusena hakkas 5-s tööle ja enam ei töödanud 2-e silinder. Sellest tegin järelduse, et kommukas läbi. Järgmisel päeval hankisin kasutatud V6-e kommutaatori. Need pütid mis ennem tõrkusid hakkasid ilusti tööle, ära kadus aga mingil põhjusel 1-e silinder, mis ei tulnud ka kommuka mooduleid ringi tõstes tagasi.
Siinkohal palukski targemate abi probleemi lahendamisel? Mõte käis peast läbi, et äkki on süütepool või siis pihusti kuidagi viga saanud. Samas on bensiinihaisu salongi tunda. Kuna ise kahtlustan süütepooli, siis küsiksin ka, et kas kellegil on mõnda nippi kuidas poolide pistikuid ühes tükis lahti õnnestuks saada.


Käi kriitilise pilguga küünal ja piip ka üle..
Endal tekkis sama prob- ei julenud poolide juhtmeühendusi niipalju retsida, et lahti saada, seetõttu jäi ka omal testimata poolide vahetamine. Kui on bensuhaisu, siis pakun, et viga on siiski süüte osas..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Põder
huviline



Registreerunud 04.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Impreza GT 555

postitati 21.11.06 20:59 Tsiteeri


Viga tundub olema ajus kuna teise auto ajuga töötas korralikult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 44.0% - SQL: 56.0%]