kurikaru1
huviline
Registreerunud 12.10.02
Asukoht: võru tel.5182883
Kasutaja on eemal
Auto: autota.
|
postitati 16.11.02 20:33
|
|
|
CO % ja mootori pöörded ?
Tühikäigul on CO - 1.2% ja kui pöördeid tõsta 2300 p/min on see arv juba 2.1%.
Mulle öeldi , et see peaks olema vastupidi kuid mingit kindlat põhjust ei oska keegi ütelda. Karburaator? Masin on Audi80 `88 1.8 karb. Oskab keegi
midagi kindlat soovitada?
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 17.11.02 18:32
|
|
|
sellekohapeal ei oska midagi öölda.. mul pidavat CO korras olema, täpselt asju ei tea
|
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 18.11.02 11:57
|
|
|
Tundub,et tühikäigu segu on korras aga esimene kamber annab liig rikast segu.Viga võib tulla sellest,et bensu tüüsid on ajajooksul ära
kulunud.Sellevastu peaks aitama tüüside vahetus,muidugi võid proovida õhutüüse suurmaks teha (enda autol kindlasti prooviks)aga paraku on see
katse-eksituse meetod nii,et midagi kindlat tulemuse kohta ei oska öeldaJse
olen töökojas mitmetel vanematel karbadel tüüsid läbi ajanud ja tulemus on olnud heaTööriistana olen kasutanud teravaks käiatud rauasaelehte.Alati olen läbi ajanud ka bensutüüsid,nimelt kipub sinna tekkima mingit kahtlast
vaigu moodi ollust.Bensu tüüse ei soovit peenemate vastu vahetada sest sellega võid saavutada nõ.tühja augu,õhutüüside mõõduka läbi ajamisega ei
tohiks probleeme tekkida.Samas peaks segu lahjemaks muutuma ja bena kulu vähenema sellega koos ka co.Kindlasti ei tee halba korralik pesu ja igasugu
aukude läbi puhumine.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.11.02 06:45
|
|
|
Aga gaasi juurde andes ju CO tõusebki...
|
|
|
|
kurikaru1
huviline
Registreerunud 12.10.02
Asukoht: võru tel.5182883
Kasutaja on eemal
Auto: autota.
|
postitati 21.11.02 17:19
|
|
|
Käisin ülevaatusel seal räägiti mulle, et CO % peaks vähenema pöörete tõustes.
Need mehed peaks ju asja jagama...?
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.11.02 13:31
|
|
|
Igaks juhuks siis vaidlema ei hakka, kuid minu teadmist mööda ikka tõuseb ju... mida kiiremini kimad seda rohkem saasteainet õhku läheb, seda on
kuskil niimoodi kirjutatud, siis juba sellelst tuletab selle välja...
|
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 22.11.02 15:09
|
|
|
muidugi peaks CO olema kõrgeim tyhikäigul. tyhikäigul on ju segu kõige rikkam. kle kuidas sul õhufiltriga lood on? akki vana juba ja umbes?
|
|
|
kurikaru1
huviline
Registreerunud 12.10.02
Asukoht: võru tel.5182883
Kasutaja on eemal
Auto: autota.
|
postitati 23.11.02 13:20
|
|
|
Õhufilter on paar kuud vana ja originaal (s.o. sama mis tehases).Bensiin on 98 Ultima Statoilist. Äkki oskab keegi veel midagi välja pakkuda...?
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 23.11.02 13:53
|
|
|
syyde hiline? võibolla pole õhuklapp korralikult avatud? kas kyynlad on mustad? (pead sõidusoojal motol kontrollima, ei tohi lasta enne kontrolli
tyhikäigul töötada), võibolla karbussil mõni sisemine tihend lekib ja saab rikast segu.
|
|
|