v20se
huviline
Registreerunud 12.08.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.09.03 16:36
|
|
|
Mootoril hing kinni
Mootor: 1.8 20V 92kW, A4 aiste vahel
Probleem: madalatel pööretel jõud kadunud.
Kohaltvõttes on juba täitsa tülikas, tuleb siduriga meelitada, kui kiiremini startida on vaja (niipalju kui sellise mootoriga üldse
kiirestistartimisest rääkida saame)
Suvel hakkas vaikselt ilmnema. Esimesena kahtlustasin õhufiltrit, kuid see on suht hiljuti vahetatud ja oli puhas. Küünlad on ka mittevägaammu
vahetatud. Benafilter see olla ei saa? Benafiltri puhul hakkaks koormusega ja kõrge pöördega hinge pooma. Minu oma aga vastupidi, ärkaks nagu peale
3000 ellu ja probleem kaoks.
Proovisin ka "itaaliapärast mootoriremonti" teha kuna oli kahtlus, et tibi temaga pikalt liiga rahulikult sõitnud on ja lõõrid vaja puhtaks
lasta... aga pole ka sellest tolku.
Ideid?
|
|
|
ash
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: typ85 CQ '87
|
postitati 30.09.03 16:59
|
|
|
äkki ikka vaataks bena filtri üle.. või on hoopis kütus s*tt, mida kasutad ? (nagu ma aru sain on see probleem juba pikemat aega, et hing kinni) Oled
proovinud mõnda erksamat kütust või kogunisti sõidadki sellega? Aga kui need abinõud ei aita siis on juba mingi sügavam probleem, kus on vaja teadjaid
mehi... i quess
|
|
|
v20se
huviline
Registreerunud 12.08.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.09.03 18:02
|
|
|
Noh ega see benafiltri vahetus paha ju kindlasti teeks jah... See vist paagi juures?
Aga kütust saab võetud suurematest tanklatest: Shell, Statoil or Neste. Ja 95't. Ette nähtud 92 min. 100% kvaliteeti ei ole mõtet samas loota
Eestis veel kusagilt.
Äkki on vähe vett sattunud sisse ja sellepärast jukerdab? Peaks vist proovima mingeid vahendeid (veesidujat ja ntx ka pritsepuhastajat) enda
rahustuseks enne, kui Revalisse minna raha jätma.
|
|
|
ash
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: typ85 CQ '87
|
postitati 30.09.03 19:37
|
|
|
Hm, ega paagist kogu "solgi" välja laskmine ei teeks vist paha... ja ega paha ka ei tohiks teha 98 bensiin, see peaks vist võrduma eestis
umbes 95. tasemega saksamaal või nii... proovi, kaotada pole ju midagi.. peale mõne sendi mis see 98 rohkem plekkab (p.s ntx 406 hakkas samamoodi jukerdama kui järsku 95 bensiini sai 98 asemel
pandud....)
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 30.09.03 21:33
|
|
|
ise pakuks lambdat ja katalüsaatorit,Sumbutile pole sondi sisse visanud,mis näitab?
|
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 30.09.03 21:43
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja QUATTRO
ise pakuks lambdat ja katalüsaatorit,Sumbutile pole sondi sisse visanud,mis näitab? |
See jah rohkem sedamoodi tundub olevat, kui seal oleks kütte etteande probleemid siis peaks ta just kõrgetel pööretel jamama, ega neid ajusid muidugi
ka ei tea, samas äkki õhuandur lolliks läinud?
|
|
|
v20se
huviline
Registreerunud 12.08.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.10.03 18:06
|
|
|
Nojah...
Lambda ja katt muidugi ei kõla rõõmustavalt rahakotile... 98 benss + veesiduja aga pole ka siiani märgatavalt probleemi parandanud
Püüan igaks petteks nädalavahetusel benafiltri ära vahetada ja järgmisel nädalal Mustamäe Statoilis olevat Autoklubi tasuta
heitgaasikontrollikampaaniat külastada. Eks siis näis, mis saab edasi. See tossukontroll peaks vist kati surnud oleku või lambda kala mingil määral
ära näitama?
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 02.10.03 18:26
|
|
|
tuttaval oli A4 1,8 samasugune probleem,lamda vahetusega sai asi korda.statoilis co kontrollis peaks seda viga ka näitama(küttesegu on sel juhul
paigast ära)
|
|
|
v20se
huviline
Registreerunud 12.08.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.10.03 19:23
|
|
|
Niih,
Benafiltri vahetamine ei andnud muud, kui endale kuivema ja puhtama tunde hinge
Täpsem uuring kapoti all näitas kätte pisut kahtlasena tunduva veidi murenenud peenikese vaakumvooliku. Selle asendamisel uuega oleks probleem nagu
kadunud.
Samas pole leidnud aega/närvi seista seda Autoklubi kampaania kohutavat pikka saba, et heitgaasitesti teha... Eks tulevik seda näitab.
Tänud abilistele & soovitajatele. Seekord õnneks vist lambda ja kati raha kokku hoitud
|
|
|