Soovitaks siis vaadata juba 1999. aastat, kui toimus väike facelift.
Esisilda saad ju kohe ostul kontrollida, et prognoosida lähema aja remondikulusid. Ja need jupid on tänasel päeval ikka juba õige odavad. Mina vaataks
kas mootor on korras ja sillad/talad üleüldiselt sirged, s.t. avariivabad. Kõike keredetaile (uksed, tiivad, pamprid, liistud) saab lihtsalt lahti
võtta ja vajadusel üle värvida. Vaata ainult esiklaasi ülemist äärt, et see väga täkkeline-auguline ei oleks. See üks väheseid kohti lisaks luugile,
kus kergesti pahtli ja värvi parandusi teha ei saa.
Selle jutu mõte oli selles, et ainult poleeritud välimuse järgi pole mõtet autot osta. Teda on siis küll võib-olla väliselt hästi hoitud, et pole
väikseid mõlke ja täkkeid, aga seisma jäänud või müüki läinud on ta kas läbi väikse avarii või elektroonika/mootori jamade pärast. Suurenenud
kütusekulu on tavaliselt esimene asi, mis hoolduse vajadusele viitab. Mäletan samasid asju oma kõigist kolmest eelmisest Audist.
|