Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Jahutus ahel V8: Viga leitud (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 1585)
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.06 20:28 Tsiteeri
Jahutus ahel V8: Viga leitud



Nii siis vana teema ülesse võtta siis kas keegi oskab seletada kuidas toimib V8 jahutus süsteem. Kuna endal üle 98 kraadi pole kordagi läinud aga samas pole ka märganud, et elektriline lisa vent töötaks. Oskab keegi seletada kas ja kuidas käib autol selle elekt.lisa venti töötamine (rakendumine), kas läbi anduri (millise), läbi kliima või hoopis seotud üldise temp anduriga. Segadusse ajas see, et igas teeninduses oma jutt selle kohta ja tahaks selgust saada. Osta saab ka talle 3 erinevat temp andurit.
Ehk siis põhimureks on selle lisa venti rakendumine. Nagu eelnevalt selgus, et se peab töötama kui kliima sees jne. Aga mul kliima töötab hästi (nagu külmikus :D) ainult , et isegi siis ei hakka lisa.vent tööle:(. Kust viga otsida. Ja miks teda vaja on kliima jaoks. (viko jahutus vent töötab hästi.)selle pärast pole veel jahutusega probleeme olnud:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.06 21:14 Tsiteeri


Mul kui kuuma mootoriga kohapeal käib ja kliima töötab, siis vuhiseb ees niiet vähe pole. Auto sees ei kuule midagi seega ei tea kas ta ka muul ajal töötab. Usutavasti töötab see süsteem sarnaselt V8-ga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 04.07.06 18:26 Tsiteeri


Ma nüüd ei tea kuidas on s6 V8 motol lahendatud jahutus. Kas sul ikka on viskoga pea ventilaator. Äkki sul mõlemad elektrilised. Mul kuumaks ei lähegi (mitte üle 98 kraadi ummikutes), seega saab visko juba tööga hakkama. Aga ootaks teadjate meeste soovitusi ja nõu edasigi:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 09.07.06 08:20 Tsiteeri


kui nüüd väljas oli 33 kraadi sooja ja linnas ummikus seistes ja kont sees läks temp 105 kraadi (esimest korda kus visko ei saanud hakkama ) ja pidin loomulikult kliima kinni panema ja kohe kui seda tegin langes temp 98 kraadi peale nagu varem. Seega väike vent mul ei tööta ja vaja asjasse süveneda. Kas keegi aitaks ...Läbi mille või kuidas töötab väike vent. Netist pole abi leidnud veel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 09.07.06 08:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: riio
kui nüüd väljas oli 33 kraadi sooja ja linnas ummikus seistes ja kont sees läks temp 105 kraadi (esimest korda kus visko ei saanud hakkama ) ja pidin loomulikult kliima kinni panema ja kohe kui seda tegin langes temp 98 kraadi peale nagu varem. Seega väike vent mul ei tööta ja vaja asjasse süveneda. Kas keegi aitaks ...Läbi mille või kuidas töötab väike vent. Netist pole abi leidnud veel


Kontrolli kas ta sul üldse töötab - lase vool peale otse!!! Äkki vendi mootor ise surnud!! Kontrolli kas vool tuleb vendile peale, kui kliima rakendad - võibolla juhe katki kusagilt!!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 09.07.06 09:08 Tsiteeri


selles asi ongi, et kuidas peaks töötama (muidu ei moska kuskilt kontrollida). Teistel autodel käib ta läbi radika temp anduri, ehk andur rakendub ja klõps vool vendile taha ja töötab aga v8 süsteemis se vist päris nii ei ole. Juhtmed jooksevad salongi suunas, kuhu täpselt ei oska hetkel öelda. Kuskil peab ju süsteem vahel olema mis siis venti tööle rakenda ja vajadusel välja lülitab (kogu aeg ei tohi töötada) kui see asi peetis siis järelikult ei saagi juhtmes voolu olla. Aga see vist parem mõte, et kontrolliks vool otse peale lasta ja vent eraldi kontrollida. Siis näis mis saama hakkab:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 09.07.06 11:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: riio
selles asi ongi, et kuidas peaks töötama (muidu ei moska kuskilt kontrollida). Teistel autodel käib ta läbi radika temp anduri, ehk andur rakendub ja klõps vool vendile taha ja töötab aga v8 süsteemis se vist päris nii ei ole. Juhtmed jooksevad salongi suunas, kuhu täpselt ei oska hetkel öelda. Kuskil peab ju süsteem vahel olema mis siis venti tööle rakenda ja vajadusel välja lülitab (kogu aeg ei tohi töötada) kui see asi peetis siis järelikult ei saagi juhtmes voolu olla. Aga see vist parem mõte, et kontrolliks vool otse peale lasta ja vent eraldi kontrollida. Siis näis mis saama hakkab:cool:


Töötab siis kui kliima on sisse lülitatud *AUTO* peale.!!!!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 09.07.06 16:12 Tsiteeri


Mis hea pärast ta AUTO peal peaks töötama. AUTO reziimil üritab ju kliima ilma kondi pumbata saavutada temperatuuri. Ventukas hakkab ikka siis tööle kui pump taga, või mootor liiga kuum. Ilmselt siiski mingi kala sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 09.07.06 17:32 Tsiteeri


AUTO peal on kliima "full automatic" e. vajadusel koos kondiga. Bi-lev on ilma kondita automaatne temp. hoidmine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 09.07.06 17:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kaits
AUTO peal on kliima "full automatic" e. vajadusel koos kondiga. Bi-lev on ilma kondita automaatne temp. hoidmine.


oled ikka päris kindel? mul küll see BiLev võtab kondi taha minumeelest + suunab tuulutuse alla, jalgadele rohkem. Eco hoiaks nagu automaatselt temperatuuri ilma kondita...

R


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 09.07.06 17:48 Tsiteeri


Egas ma ka päris kindel ei ole, peab järgi proovima. Pole ise AUTO reziimi kasutanud, meeldib kui kõik manuaalselt paika pandud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 09.07.06 18:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rass
Tsitaat:
Algselt postitas: Kaits
AUTO peal on kliima "full automatic" e. vajadusel koos kondiga. Bi-lev on ilma kondita automaatne temp. hoidmine.


oled ikka päris kindel? mul küll see BiLev võtab kondi taha minumeelest + suunab tuulutuse alla, jalgadele rohkem. Eco hoiaks nagu automaatselt temperatuuri ilma kondita...

R


Ah kurat, sassi läks! Ma pole pikemat aega autosse saanud ja asjad hakkavad ununema...

"Auto" on ,vajadusel koos kondiga, automaatne temp. hoidmine + suunamine + puhumise intensiivsus.
"Econ" on sama, aga ilma kondita.
"Bi-lev" puhub (vist) võrdselt kõikjale, hoiab etteantud temp.-i koos kondiga.

Sai vist nüüd õigesti?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 09.07.06 18:51 Tsiteeri


V8 foorumis on sarnane teema üleval:
LINK

Vast saab sealt kasulikku infot.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 10.07.06 18:05 Tsiteeri


sellest oli palju abi...aga äkki oskab keegi pildi või joonise anda kust leida täpne asukoht G83 ja G82....
1.Mis põhimõtte sellisel anduril/lüliti on nagu õli radikas olev andurjoonisel nr.7:
thermal switch / 90/160C / automatic:
for oil cooler / 2 pin / ABH
/ blue
/ M10X1

http://www.vagcat.com/epc/cat/au/V8/1991/90/57/1007490/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 10.07.06 19:30 Tsiteeri


Sinu linki saab vaadat ainult seal saidil registreerunud kasutaja...

Aga veakoode oled lugenud? Näed kohe ära, milline sensor vigane (kui on).
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ecufv8.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 11.07.06 18:12 Tsiteeri


kuidas lugeda veakoode. Diagnost ei andnud tulemust. Tegin lingil olevad katsed ära. Õnnestus vaid üks, ehk 3 astme puhumine kui temp on 105 kraadi siis el. vent hakkab täiega puhuma. Aga 1, ja 2 astet ei saanud kätte sammuti kliimaga:(.
Mis ülessanne on vasaku ploki taga nurgas asuval temp . lüliti/anuril....

kahe tavalise temp. anduri tööd juba tean. Homme alustan uuesti kellamis ja jmamis eks paistab kas saan hakkama. Igaljuhul teenindused nõus asjaga tegelema pole (revalile ei ole küll pakunud:) )


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 12.07.06 09:52 Tsiteeri


Viga leitud...süüdlae relee mis polnud õige kohas:) Nüüd asi toimib:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 24]
[PHP: 27.9% - SQL: 72.1%]