Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Airbagi tuli (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 4045)
Tnu12
huviline



Registreerunud 05.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.06 18:21 Tsiteeri
Airbagi tuli



Ühel ilusal päeval autot (a4 97a. 2,6 aut.) käivitades läks armatuuris bägi tuli põlema ja minu meelehärmiks jäigi põlema:( Sai siis ükspäev juhtmed taha pandud ja arvuti luges välja järgmise veateate:

1 Fault Found: 01217 - Side Airbag Igniter: Driver Side (N199) 32-10 - Resistance too High - Intermittent

Imelik on see, et minu isendil külgmised turvapadjad puuduvad ning seega ei tohiks need ka häiret anda?!?
Oskab keegi häid mõtteid pakkuda, mis probleemi lahendamiseks ise ette võtta saaks???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dixi
huviline



Registreerunud 13.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 03.07.06 20:53 Tsiteeri


Kas istme seljatoe küljepeal ei ole kirja airbag?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.06 21:03 Tsiteeri


Driver side ehk siis juhipoolne padi ehk rool. Jah peaks olema tõesti driver's side, aga võta näpust.
Enivei enda autol tekkis täpselt sama jama sõidu ajal ja pakub ka täpselt sama viga kui arvuti taha pista. Tõenäoliselt viga kusagil mõnes ühenduses, mis on lahti või kehv ja tekitabki suurt takistust ahelas ning annab veakoodi.
Kui leiad vea ülesse, siis anna ka siin teada kui ma ise ennem sellega hakkama ei saa :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.06 21:24 Tsiteeri


Kui mul rooli vahekontakt katki oli, siis viga oli Revali väljatrükis koodiga 01022 " airbagin sytytin(kulj.puol)-N95 Vastus liian suuri" ehk sisu üsna sarnane, kuid mul pole erilist varianti kuna ainult kaks bagi on üldse võimalik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Dixi
huviline



Registreerunud 13.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 04.07.06 06:44 Tsiteeri


selle veakoodi järgi on siiski tegemist istme seljatoe sees asuva külje airbagiga. Rooli airbagil on väheke teine kood.

Vehicles 1997 ä up to vehicles ä1999: Chassis no. 8D XA 200 000:

The airbag system contains: Driver's airbag, front passenger's airbag, two side airbags at the front, two front belt tensioners and either 2 or 3 rear belt tensioners (1998 ä). In a crash situation, these are actuated centrally by the airbag control unit (J234) when certain specified triggering criteria are exceeded.


00588



Igniter for airbag, driver's side -N95 resistance value too high
- Open circuit
- Coil spring defective
- Driver airbag unit defective
- Control unit for airbag -J234 defective.
- Fault finding according to current flow diagram
=> Current Flow Diagrams, Electrical Fault-finding and Fitting Locations binder
Testing coil spring
Replace airbag unit, driver's side
Replace control unit for airbag -J234.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tnu12
huviline



Registreerunud 05.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 23.07.06 20:28 Tsiteeri


tundub, et mure tänaseks lahendatud:P
võtsin korra juhiistme aluse kontakti lahti, panin korralikult kokku tagasi, kustutasin arvutiga tule ära ja siiamaani on bägi tuli ilusasti peale käivitamist jälle ära kustunud - eks näha ole, kaua vastu peab:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
priit467
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.06
Asukoht: Kuressaare-Reval
Kasutaja on eemal

Auto: a6 1999 1,8T

postitati 24.07.06 20:32 Tsiteeri


Mul oli sama asi et tuli jäi põlema. siis võtsin korra istme alt juhtmed lahti ja panin tagasi. Kustutati viga ära ja kõik oli siis ok. loodan et see tuli ei hakka enam nii pea põlema. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Peeter_S
huviline



Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 16.09.10 08:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Dixi
selle veakoodi järgi on siiski tegemist istme seljatoe sees asuva külje airbagiga. Rooli airbagil on väheke teine kood.

Vehicles 1997 ä up to vehicles ä1999: Chassis no. 8D XA 200 000:

The airbag system contains: Driver's airbag, front passenger's airbag, two side airbags at the front, two front belt tensioners and either 2 or 3 rear belt tensioners (1998 ä). In a crash situation, these are actuated centrally by the airbag control unit (J234) when certain specified triggering criteria are exceeded.


00588



Igniter for airbag, driver's side -N95 resistance value too high
- Open circuit
- Coil spring defective
- Driver airbag unit defective
- Control unit for airbag -J234 defective.
- Fault finding according to current flow diagram
=> Current Flow Diagrams, Electrical Fault-finding and Fitting Locations binder
Testing coil spring
Replace airbag unit, driver's side
Replace control unit for airbag -J234.


Mul probleem selle rooli bagiga, mida tsiteeritav kirjeldab. Kui auto sain, siis tuli põles. Kustutasin tule ära. Kõik oli OK. Ca kuu aja pärast olid tuled põlema jäänud ja aku tühjaks tõmmanud, käivitamise katsel lõi armatuuri pimedaks. Ei oska nüüd öelda, kas tuli pärast seda (endale küll nii tundub), aga peale seda veakoodi kustutamisel kustub bagi tuli korraks ära ja siis jälle põlema. Kas ma peaks ka otsima istme alt mingeid kontatke, või puudutab see ainult külgmisi kardinaid või bage?
Kust viga üldse otsida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 16.09.10 08:47 Tsiteeri


Kõigepealt peaksid ikka kaabli külge panema ja veakoodi välja lugema, kui veab, pääsed veakustutamisega aga vahest tuleb pingelangust selline paha asi nagu "memory error" ja seda juba niisama lihtsalt ei kustuta.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Peeter_S
huviline



Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 16.09.10 14:28 Tsiteeri


Veakood ongi sama, mis ülal toodud.
1 Fault Found:
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-00 - Resistance too High


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 16.09.10 15:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Peeter_S
Veakood ongi sama, mis ülal toodud.
1 Fault Found:
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-00 - Resistance too High

See on 100% rooli airbag! Vaata pistikuid ja rooli lint kontrolli üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Peeter_S
huviline



Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 16.09.10 19:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
See on 100% rooli airbag! Vaata pistikuid ja rooli lint kontrolli üle.


Seda, et see on rooli airbag, tõin ma ju oma esimese postituses välja. Ja pistikuid ma küsisingi, et kust ja milliseid vaadata???
Kas Bag eest? Või tuleks kõigepealt istme alt mingit pistikut otsida???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 16.09.10 19:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Peeter_S
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
See on 100% rooli airbag! Vaata pistikuid ja rooli lint kontrolli üle.


Seda, et see on rooli airbag, tõin ma ju oma esimese postituses välja. Ja pistikuid ma küsisingi, et kust ja milliseid vaadata???
Kas Bag eest? Või tuleks kõigepealt istme alt mingit pistikut otsida???

Mida sa istmealt otsid kui rooli airbag katkestuses on? Hakka järjest minema bag eest sis sel neid pistikuid mitu kuni ajuni. Ja rooli lint kontrolli üle se võibki põhjus olla!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 33.5% - SQL: 66.5%]