Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Surge @ full throttel - tõde selgunud, No surge (Vastuseid: 31 | Vaatamisi: 5753)
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 10.07.06 09:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Silwer
No eks ta kindlasti läheb kiiremaks kui kasutada orig rõhu aesemel 2 bar ülerõhku, kuid progetava aju või orig aju ja rauale vastava softiga oleks see auto sul oluliselt kiirem.
See mis sina oled suure vaevaga teinud nn. "kirve meetodil"... meenutab oma olemuse poolest väga algelist piggypack süsteemi.
See osa käib ainult minu musta S kohta mis sõidab tänu lisale väga hästi,
kuid mitte viimase töö kohta


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 10.07.06 10:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Tsitaat:
Algselt postitas: Silwer Või siis kasutada aju millega saaks vastavalt pööretele ise rõhku määrata? :)
ja tulemuseks aeglustatud/aeglasemalt rakenduv turbo millega kaasneb veel kehvem minek.
Kuid kuna (liiga)lai sisse nukk jääb endiselt liiga palju õhku sisse saatma (liiga palju rõhku madalal pöördel ütles keegi ) tegelikult mitte rõkhu vaid õhku ja kogu pöörete ulatuses, mis võngub kuumana tagasi sisse koldesse siis lõpp tulemuseks on veel vähem hp.
Väga õige osta silverilt aju. (ja see konkreetne probleem jääb ja hp ei tule mida see tehnika on suuteline tootma (peale korrigeerimist)


Esiteks, mina ei müü aju. Teiseks, see et võimsus jääb väiksemaks on rumal jutt.


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 10.07.06 10:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
miks mul veel ei ole aju +veel juppe ~100 kilo seda tegijad teavad.


See 100k on küll selline ülepakutud number. Odavama, kuid samas juba toimiva aju saab kätte alla 15 tuhande krooniga (VEMS, Tatech Lite, Megasquirt etc). Selliste ajudega saad sa kasutada kõiki oma mootori originaal andureid. Sellised ajud ei vaja enam õhulugejat - veel üks probleem vähem.

Aju hinnale lisandub paigaldus, kuid kui suudad jootekolbi käes hoida ja elektriskeemi lugeda siis ei ole see ka mingi probleem.

Lisaks peab seda aju seadistama, et ta tööle hakkaks. Kuna Eestis on juba piisavalt teadmisi nendest eelpoolmainitud ajudest siis saab ta ka siin kindlasti ka vähemalt sedasi tööle panna et saab liigelda. Täpsem häälestus oleks Soomes. Seadistuse hinnaklass on olenevalt ajust ja seadistuse rohkusest 2500-10000 eek.

Huvitavat lugemist leiab siit: http://foorum.turboclub.ee/viewforum.php?f=15


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 09.08.06 14:24 Tsiteeri


Tänaseks sai ka see müsteerium vastuse.
Tegemist ei ole surgega, vaid WG poolt "mööda" päästetavate heitgaaside heliga.
N75- wg frequency valve ... just sellist tsat-tsat hääl kostub, kui aju üritab piirata rõhku.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 09.08.06 15:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Tänaseks sai ka see müsteerium vastuse.
Tegemist ei ole surgega, vaid WG poolt "mööda" päästetavate heitgaaside heliga.
N75- wg frequency valve ... just sellist tsat-tsat hääl kostub, kui aju üritab piirata rõhku.


kas Sa oled proovinud solenoidi ringlusest eemaldada? kas siis heli kaob?


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 09.08.06 15:22 Tsiteeri


Ei ole kunagi proovinud ja ega taha ka ;) motronic teab väga hästi, mida, millal ja palju võib, kontrolli kaotades on "võimsuse suurim vaenlane", detonatsioon kohe kohal.
See heli on loomulik, silmas pidades minu auto iseärasusi.
Aju üritab pidada rõhku lubatu piires ja see tal ka õnnestub.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 09.08.06 15:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Ei ole kunagi proovinud ja ega taha ka ;) motronic teab väga hästi, mida, millal ja palju võib, kontrolli kaotades on "võimsuse suurim vaenlane", detonatsioon kohe kohal.
See heli on loomulik, silmas pidades minu auto iseärasusi.
Aju üritab pidada rõhku lubatu piires ja see tal ka õnnestub.


olin selles sama kindel, kui Sina praegu kuid siiski testisin et 100% kindlus majas oleks ja isegi siis on see hääl täpselt samamoodi kuuldav.


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 23.7% - SQL: 76.3%]