raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 18.06.06 14:50
|
|
|
Uus õhulugeja - ikka jõudu ei ole?
Nimelt käisin sügisel diagnostikas ja öeldi, et täiesti õhtal omadega õhulugeja. Nüüdseks ikka kõvasti aega sellest möödas ja tutikas õhulugeja peal.
Tossamist enam ei ole, natukene vaid kui tõesti gaas põhjas aga auto ei liigu ikkagi üldse, samuti annab ka kompuuter ikka veakoodi 116.
Milles asi? Kas oleks vaja teha auto ajule n-ö restart? Või uuesti diagnostikasse?
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 18.06.06 17:16
|
|
|
Minul kontrolliti DIA-s ka veel EGR-i klappi. Äkki klubiline juks11 oskab selle kohta rohkem öelda, igatahes turboga see seotud oli.
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 18.06.06 18:02
|
|
|
Muidu see ei tohika ka normaalne olla, et siiski tsipakene tossab?
|
|
|
Silver
huviline
Registreerunud 27.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.06.06 18:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Minul kontrolliti DIA-s ka veel EGR-i klappi. |
Kas EGR klapi viga väljendub veakoodides või on ka füüsiliselt kontrollitav?
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 19.06.06 20:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: slk270
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Minul kontrolliti DIA-s ka veel EGR-i klappi. |
Kas EGR klapi viga väljendub veakoodides või on ka füüsiliselt kontrollitav? |
Ma ei teagi täpselt - midagi ta seal arvutis näppis ja siis vaatas kapoti alla..ütles, et EGR-i klapp töötab.
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 07.07.06 11:36
|
|
|
Nüüd veel niipalju, et näiteks 3.nda käiguga üle 3000rpm ei kiirenda auto absoluutselt, pöördeid kogub minimaalselt ja kõik see uue õhulugejaga. Alla
3000rpm natukenegi kiirendab.
Nii et ei ole midagi muud kui uuesti diagnostiaksse?
|
|
|
Silver
huviline
Registreerunud 27.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.07.06 11:47
|
|
|
Lase kindlasti pihusteid kontrollida. See võib (aga ei pruugi loomulikult) olla võlusõna.
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 07.07.06 16:36
|
|
|
kontrolli turbo-intercooleri lõdvikud üle
minu auto ka ei tahtnud üldse liikuda ja suitses nii et vähe polnud ning lõpuks tuli välja et cooleri lõdvik oli puru, kui see sai korda siis asi
hakkas liikuma täitsa normaalselt 
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 11.07.06 18:13
|
|
|
Veel seda ka, et mida soojem ilm seda jõuetum auto tundub.
Ja veel - soovitage head diislikeskust vms. Eelmine kord käisin Peterburi mnt 'le Karla Diislikesksues vist, ei mäleta enam nime.
|
|
|
Vader
huviline
Registreerunud 12.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1,8Tfsi , VW Passat varjant 2.0TDi 2008a.
|
postitati 14.07.06 06:31
|
|
|
lamda?
|
|
|
|
Kaitz
huviline
Registreerunud 28.06.06
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Jalamees hetkel.
|
postitati 24.07.06 20:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raunz
Nimelt käisin sügisel diagnostikas ja öeldi, et täiesti õhtal omadega õhulugeja. Nüüdseks ikka kõvasti aega sellest möödas ja tutikas õhulugeja peal.
Tossamist enam ei ole, natukene vaid kui tõesti gaas põhjas aga auto ei liigu ikkagi üldse, samuti annab ka kompuuter ikka veakoodi 116.
Milles asi? Kas oleks vaja teha auto ajule n-ö restart? Või uuesti diagnostikasse? |
|
|
|
Kaitz
huviline
Registreerunud 28.06.06
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Jalamees hetkel.
|
postitati 24.07.06 20:50
|
|
|
muide kui suur sul mootor ka on.Mul on 2,5 diisel ja oli umbes sama viga.Ka kõik rääkisid et õhu lugeja ja nii edasi.Kuid ühel päeval möllasime kapoti
all ja avastasime,et intercooleri õhuvõtu torul olid praod sees ning tänu sellele ajaski tagant musta suitsu ja kiirendust ei olnud.Sellele peaksid
siis jälile saama kui järsku kaasi anda.Siis ta peaks sealt lisa õhku imema.Igaljuhul vaata järgi.
|
|
|
shakel
huviline
Registreerunud 24.11.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 2003
|
postitati 01.08.06 14:33
|
|
|
Kütusefilter võib ka umbes olla...
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 04.08.06 19:52
|
|
|
Kütuse filter on okei, aga tõesti võib viga olla lõdvikues, ei ole neid uurinud ja põhinen aasta taguse diagnostika andmetele.
Mootriks on 2.5 103kw manuaal.
|
|
|