Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 2,8 aah mootoril säde kadunud (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1656)
arvoest
huviline



Registreerunud 30.09.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Subaru Impreza WRX

postitati 12.06.06 18:48 Tsiteeri
2,8 aah mootoril säde kadunud



Asi hakkas pihta jaanuaris kui peale lühikest parkimist masin käivitus alles tund hiljem peale tohutut käiamist.
Tookord arvasin, et lasin kogemata gaasi vajutades küünlad märjaks või midagi.
Vahepeal käivitus poolest pöördest nagu peab, viimasel nädalal hakkas uuesti jamama, iga päev mitu korda tuli pikalt käiata kuni eile masin enam üldse ei käivitunud.

Sai kontrollitud väntvõlli, nuka asendi ja selle 0 anduri impulsse, kõik graafikud olid ilusad aga kommutaatorisse signaal ei jõudnud.
Aku juhe sai ka 10 minutiks maha võetud, sellest abi ei olnud.
VAG COM juhtmega kahjuks ühendust ei saanud, probleemid arvutiga.

Rihma asendi viga ei saa nagu olla kuna masin sõitis enne ilusti, sai võtmest välja suretatud ja nii ta jäi. Sai korra rihma katete ala piilutud ja mootorit 4 ringi keeratud kuid märkidest aru ei saanud, nukkade 4 märki ei klappinud ühelgi ringil. Samas rihm oli ilusti pingul ja vigastusteta (paigaldatud Wiru Autos eelmine suvi .. 15 000 km tagasi).

Kui vända märk on kohakuti, peab 1. kolb olema all või ülal ?
Mida vaatama hakata, aju vahetama või rihma uuesti paigaldama ?
Keegi Rakvere kandis valdab teemat ja on nõus auto üle vaatama ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 12.06.06 18:57 Tsiteeri


kontrolli halliandurit

kogend sama probleemi 2,8-l, ja süüdlaseks oli halliandur


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 13.06.06 08:44 Tsiteeri


Minul põhjustas umbes samalaadseid sümptome peetis süütelukupõhi koostöös tehase immoga. Kui asi hetkekski ühendust sai ei näidatud mingit hoiatustuld ega midagi, lihtsalt käis tühja. Ja kui vahepeal jälle mingi klemmike kokku puutus tegi korraks prõksu ja suri kohe välja tagasi.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arvoest
huviline



Registreerunud 30.09.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Subaru Impreza WRX

postitati 14.06.06 05:17 Tsiteeri


Sai õhtul arvuti ka külge pandud, näitas samuti halli anduri viga (00515), katkusime lahti ning andur oli seest ja väljast nagu uus, samas pistik oli oksüdeerunud, peale puhastamist toimis kõik.
Loodetavasti sellega on asi lõppenud ja tänan vastajaid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Rom
huviline



Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TFSI S-line

postitati 15.06.06 15:02 Tsiteeri


Üelge palun võhikule kus see halli andur asub? Meenub, et korra endalgi selline nali olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arvoest
huviline



Registreerunud 30.09.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Subaru Impreza WRX

postitati 15.06.06 15:08 Tsiteeri


Parempoolse plokikaane taga, tuulutuse vooliku all, hall ümar karp kuhu läheb juhe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.9% - SQL: 71.1%]