2,8 aah mootoril säde kadunud
Asi hakkas pihta jaanuaris kui peale lühikest parkimist masin käivitus alles tund hiljem peale tohutut käiamist.
Tookord arvasin, et lasin kogemata gaasi vajutades küünlad märjaks või midagi.
Vahepeal käivitus poolest pöördest nagu peab, viimasel nädalal hakkas uuesti jamama, iga päev mitu korda tuli pikalt käiata kuni eile masin enam üldse
ei käivitunud.
Sai kontrollitud väntvõlli, nuka asendi ja selle 0 anduri impulsse, kõik graafikud olid ilusad aga kommutaatorisse signaal ei jõudnud.
Aku juhe sai ka 10 minutiks maha võetud, sellest abi ei olnud.
VAG COM juhtmega kahjuks ühendust ei saanud, probleemid arvutiga.
Rihma asendi viga ei saa nagu olla kuna masin sõitis enne ilusti, sai võtmest välja suretatud ja nii ta jäi. Sai korra rihma katete ala piilutud ja
mootorit 4 ringi keeratud kuid märkidest aru ei saanud, nukkade 4 märki ei klappinud ühelgi ringil. Samas rihm oli ilusti pingul ja vigastusteta
(paigaldatud Wiru Autos eelmine suvi .. 15 000 km tagasi).
Kui vända märk on kohakuti, peab 1. kolb olema all või ülal ?
Mida vaatama hakata, aju vahetama või rihma uuesti paigaldama ?
Keegi Rakvere kandis valdab teemat ja on nõus auto üle vaatama ?
|