Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 3B/AAN/ABY väljalaske kollektor (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 2439)
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 08.06.06 13:20 Tsiteeri
3B/AAN/ABY väljalaske kollektor



Tsiteerin S2 foorumist Greg-i postitust: "The problem with the standard Exhaust Manifold is that the valves can overheat on a 1 & 5 causing them to break down".

Minuga juhtus kunagi sarnane asi ja ma ei saa 100% kindlalt väita, et põhjus just väljalaske kollektoris oli. Nii palju ütlen, et kui minul õnnetus juhtus, siis "andsin kuuma" korralikult.

http://84.50.81.66/albums/18-05-2005/DSC08867.jpg
http://84.50.81.66/albums/18-05-2005/DSC08874.jpg
http://84.50.81.66/albums/18-05-2005/DSC08868.jpg

Lisaks juhtus selline imelik asi, et küünal muutus kõlbmatuks. Võib olla oli probleem tingitud hoopis küünlast, võta siis kinni.
http://84.50.81.66/albums/album20/P3160505.sized.jpg

Veakoodiks andis, et selle sama silindri pihustis on probleem. Ma ise sügavalt kahtlen selles, aga mine sa tea. Sõitsin peale remonti veel tükk aega sama pihustiga ja mingit probleemi ei olnud. Hiljem küll igaks juhuks vahetasin pihusti ära (mitte, et sellest midagi muutunud oleks).


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 09.06.06 01:47 Tsiteeri


seda jah väidetakse, et RS2 väljalaskekollektori puhul läheb 1. ja 5. püti klappide elu kergemaks...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 09.06.06 09:22 Tsiteeri


Minu S jäi kaks päeva enne Haapsalu AUDIde kiirendust nurka häbenema. Oletan sama häda, kuigi lahti pole veel tänaseni võtnud.
Kütsin kõvasti ja kõik käis kuradi kähku. Töötavaid pütasid kuulis kõrv 5, siis 4, siis 3 ning võtsin teeäärde ja pilk kelladele sealjuures oli vesi norm 89<91 ja õli stabiilne 4<7 atsi (tühikäigul 3,5).
Tõukasin auto nurka ja sõidan lihtsalt teise S-iga edasi.

Parandan on pool aastat möödas ja juhtus hoopis teine asi
Nimelt keeras välja laske nukkvõlli otsa katki (osaliselt) aga täpselt niipalju et läks valeks rohkem kui halli augu jagu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 29.4% - SQL: 70.6%]