Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Sinine suits (Vastuseid: 31 | Vaatamisi: 16294)
tnx
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro

postitati 20.06.06 21:16 Tsiteeri


Kahjuks mitte


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 21.06.06 08:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maitz
kas süütenurka saab kontrollida ka käepäraste vahenditega:o


Tegelikult, põhimõtteliselt saab. Aga see on selline keberiint, et nõuab ahvi kannatust. Vaja läheb selleks ühte vahe puksi ja mehaanilist kella. Pumba otsas on pihusti toruda keskel üks kork. Keerad selle ära ja keerad sinna selle vahe puksi ja sinna otsa paned kella. Mootori null asendis peab pumba tõus olema 0,25 mm +- 0,02 mm. Väga keeruline jutt sai, aga äkki on abi.

Mina panin omal selle järgi kokku ja lasin arvutiga üle kontrollida. Öeldi et lubatud piirides ja et võiks natuke varasem olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maitz
huviline



Registreerunud 02.05.04
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 21.06.06 13:41 Tsiteeri


No mul tehti Oisus samamoodi,ütles ,et üks hammas on mööda,kas see üks hammas tõesti niipalju loeb:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 21.06.06 15:59 Tsiteeri


Ma ei saa aru, mis asi sul üks hammas mööda on? Keerad nukkvõlli tagumise hammasratta lahti, see käib seal ilma kiiluta. Ja keerad pumba õigeks. Või on sul nukkvõll väntvõlli suhtes vale? Sellisel juhul eest hammasratta polt lahti, ja lööd koonusest lahti. Keerad nuka õigeks, vaatad nuka tagumisest otsast et see soon oleks plokikaane servaga sirge. Siis eest hamikas kinni ja peale seda tagant pump õigeks ja tagumine hamikas kinni.

Nüüd tuli veel segasem jutt.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diabolos
huviline



Registreerunud 23.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4

postitati 22.06.06 01:30 Tsiteeri


villu võiks aega varuda ja korralikult puust ja punaseks teha... näha on et teab ja oskab, aga... mina loll küll päris hästi kõigest aru ei saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Taf
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A 6

postitati 05.08.06 20:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
kui klapisääretihendid ära on siis ei suitse pidevalt vaid käivitusel, kiirendusel, käiguga pidurdamisel ja käiguvahetusel. Kui suitseb pidevalt klapikatest siis ei ole neist seal küll enam midagi järgi.
kui poorded piirajani lasta viskab käiguvahetusel ka päris uutel mootoritel sörtsu musta tagant välja


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 06.11.06 07:34 Tsiteeri


asjapulgad :D sinist suitsu võib põhjustada ka vale süütenurk (liiga hiline) kui süüte varane - tossab musta kui aga hiline, kütte ei põle korralikult ära ja osakesed lendavad summutist välja. tavaliselt on toss selline sinakas-valge ja on kütuse lõhna tunda


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 23.0% - SQL: 77.0%]