Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Akuklemm maha (A8) - ohtlik/ohutu? (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 2600)
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 29.05.06 17:52 Tsiteeri
Akuklemm maha (A8) - ohtlik/ohutu?



Et siis karburaatoriga autol pole küsimust - kui vaja siis klemm maha.
Aga praegusel juhul on tegu 2001 aasta a8-g, selles suts elektroonikat juba on. Vaja generaator korda teha ja et teda korralikult maha võtta, siis oleks enda jaoks ohutum akuklemm ennem eemaldada. Hirmu ajab nahka see, et isegi see pistik on aku peal olemas kust kaudu 12 volti peale lasta akuvahetuse puhuks.
Samas rihm vahetati Revalis ära ja pärast seda pidi maki koodi uuesti sisse laduma (viitab akujuhtme maha käimisele?)

Targemate nõu teretulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 29.05.06 20:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sospert
Et siis karburaatoriga autol pole küsimust - kui vaja siis klemm maha.
Aga praegusel juhul on tegu 2001 aasta a8-g, selles suts elektroonikat juba on. Vaja generaator korda teha ja et teda korralikult maha võtta, siis oleks enda jaoks ohutum akuklemm ennem eemaldada. Hirmu ajab nahka see, et isegi see pistik on aku peal olemas kust kaudu 12 volti peale lasta akuvahetuse puhuks.
Samas rihm vahetati Revalis ära ja pärast seda pidi maki koodi uuesti sisse laduma (viitab akujuhtme maha käimisele?)

Targemate nõu teretulnud.

igal autol tohib ju akut vahetada, akud saavad ju pidevalt otsa... pole küll kuulnud, et mõnel autol ei tohiks akut vahetada või midagi... mis peale makikoodi ja last tripi ja komp.andmete üldse nullima peaks? kui keegi 100% kindel on või on omal kogemus, et midagi peeti lääb, siis vaielgu vastu! :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 30.05.06 07:42 Tsiteeri


Ka minu V8 on see pistik olemas aga maha olen teda kiskunud ikke ja midagi pole juhtunud. Sai siisn hiljuti resetti tehtud ja 15 min oli aku maas...ja kõik töötab hästi:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.05.06 08:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: spcvnd
Tsitaat:
Algselt postitas: sospert
Et siis karburaatoriga autol pole küsimust - kui vaja siis klemm maha.
Aga praegusel juhul on tegu 2001 aasta a8-g, selles suts elektroonikat juba on. Vaja generaator korda teha ja et teda korralikult maha võtta, siis oleks enda jaoks ohutum akuklemm ennem eemaldada. Hirmu ajab nahka see, et isegi see pistik on aku peal olemas kust kaudu 12 volti peale lasta akuvahetuse puhuks.
Samas rihm vahetati Revalis ära ja pärast seda pidi maki koodi uuesti sisse laduma (viitab akujuhtme maha käimisele?)

Targemate nõu teretulnud.

igal autol tohib ju akut vahetada, akud saavad ju pidevalt otsa... pole küll kuulnud, et mõnel autol ei tohiks akut vahetada või midagi... mis peale makikoodi ja last tripi ja komp.andmete üldse nullima peaks? kui keegi 100% kindel on või on omal kogemus, et midagi peeti lääb, siis vaielgu vastu! :cool:


Kusjuures uuel A8 (ilmselt ka A6 jne) ei tohi niisama akut vahetada - on kindlad akud mis sellele sobivad ja need tuleb ka arvutiga kodeerida jne.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 30.05.06 08:15 Tsiteeri


"Uus A8" tähendab alates aastast 2003?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 30.05.06 12:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Kusjuures uuel A8 (ilmselt ka A6 jne) ei tohi niisama akut vahetada - on kindlad akud mis sellele sobivad ja need tuleb ka arvutiga kodeerida jne.

räägi siis lähemalt nendest uutest autodest ja akudest, mis ime akud neil on ja mida seal kodeerima peab? võtit?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.05.06 13:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sospert
"Uus A8" tähendab alates aastast 2003?



Jah


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.05.06 14:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: spcvnd
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Kusjuures uuel A8 (ilmselt ka A6 jne) ei tohi niisama akut vahetada - on kindlad akud mis sellele sobivad ja need tuleb ka arvutiga kodeerida jne.

räägi siis lähemalt nendest uutest autodest ja akudest, mis ime akud neil on ja mida seal kodeerima peab? võtit?



Kodeerima pead akut ennast, sest akul on oma juhtblokk (kokku ajusid on autol u 70). Aku "aju" arvestab aku vanust ja vastavalt sellele määrab laadimispinged jne - ühesõnaga on asi väga keeruliseks viidud. Täku andmine valedele otsadele pidi kah autole "surmav" olema...

Edit: Akud on täiesti tavalised ning enamus müügil olevatest akudest on ka juhtblokki kodeeritud.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 30.05.06 15:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Kodeerima pead akut ennast, sest akul on oma juhtblokk (kokku ajusid on autol u 70). Aku "aju" arvestab aku vanust ja vastavalt sellele määrab laadimispinged jne - ühesõnaga on asi väga keeruliseks viidud. Täku andmine valedele otsadele pidi kah autole "surmav" olema...

Edit: Akud on täiesti tavalised ning enamus müügil olevatest akudest on ka juhtblokki kodeeritud.

mis siis kui talvel kuskil aku ära sureb? ainult pamper ja revalisse? krt, kas tõesti asi nii hulluks aetud? ei tahaks hästi uskuda...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.05.06 17:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: spcvnd
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Kodeerima pead akut ennast, sest akul on oma juhtblokk (kokku ajusid on autol u 70). Aku "aju" arvestab aku vanust ja vastavalt sellele määrab laadimispinged jne - ühesõnaga on asi väga keeruliseks viidud. Täku andmine valedele otsadele pidi kah autole "surmav" olema...

Edit: Akud on täiesti tavalised ning enamus müügil olevatest akudest on ka juhtblokki kodeeritud.

mis siis kui talvel kuskil aku ära sureb? ainult pamper ja revalisse? krt, kas tõesti asi nii hulluks aetud? ei tahaks hästi uskuda...


Ei pea - ütlesin, et täkku tohib anda vaid spetsiaal kohta, mitte otse akule!!!


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 30.05.06 18:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Ei pea - ütlesin, et täkku tohib anda vaid spetsiaal kohta, mitte otse akule!!!

selge see, aga enne täkutamist ju aku täiesti tühi reeglina, või on sellel ka mingi "kontroll" peal, et ei lasegi alla mingit "normi" starterit ega süüdet sisse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Audiamus
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.05.06 19:03 Tsiteeri


Mul siuke küss, et kuidas selle täku andmisega on siiski... millistel autodel tohib anda ja millistelt tohib anda ning kuidas õige juhtmeid ühendada siis? Pean silmas just elektroonika segilöömise võimalust. On sellist kindlat reeglit?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.05.06 19:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: spcvnd
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Ei pea - ütlesin, et täkku tohib anda vaid spetsiaal kohta, mitte otse akule!!!

selge see, aga enne täkutamist ju aku täiesti tühi reeglina, või on sellel ka mingi "kontroll" peal, et ei lasegi alla mingit "normi" starterit ega süüdet sisse?


Sellel jah süsteem peal, kui aku tühjeneb, siis hakkab järjest seadmeid välja lülitama ning alustab mugavusvidinatest, ehk siis raadiod ja muu sõitmiseks mitte vajalik pläma lülitatakse enne välja. Aga juhtub ka kindlasti seda, et platsidel saab aku täiesti tühjaks, siis annad (või laed täis) täkku ning eks siis aju arvestab sellega, et aku kooles täiesti ära ja teeb omad järeldused - kui nüüd aku vahetada, siis ilmselt programm segi ja mine sa tea mis juhtuda võib...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.05.06 19:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Audiamus
Mul siuke küss, et kuidas selle täku andmisega on siiski... millistel autodel tohib anda ja millistelt tohib anda ning kuidas õige juhtmeid ühendada siis? Pean silmas just elektroonika segilöömise võimalust. On sellist kindlat reeglit?


Sellel autol mis annab täkku, sellel võiks võtmed süütelukust ära olla, siis ei tohiks midagi juhtuda... Mina näiteks uue A8'ga täkku anda ei julgeks...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 30.05.06 19:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Sellel jah süsteem peal, kui aku tühjeneb, siis hakkab järjest seadmeid välja lülitama ning alustab mugavusvidinatest, ehk siis raadiod ja muu sõitmiseks mitte vajalik pläma lülitatakse enne välja. Aga juhtub ka kindlasti seda, et platsidel saab aku täiesti tühjaks, siis annad (või laed täis) täkku ning eks siis aju arvestab sellega, et aku kooles täiesti ära ja teeb omad järeldused - kui nüüd aku vahetada, siis ilmselt programm segi ja mine sa tea mis juhtuda võib...


selge siis, see on muidugi positiivne kui nii käitub.


Tsitaat:
Algselt postitas: Audiamus
Mul siuke küss, et kuidas selle täku andmisega on siiski... millistel autodel tohib anda ja millistelt tohib anda ning kuidas õige juhtmeid ühendada siis? Pean silmas just elektroonika segilöömise võimalust. On sellist kindlat reeglit?

mina üldjuhul väldin andmist, sest kui teisel aku täiesti kell, siis andja genekas saab korraliku litaka, või vähemalt lasta tükkaega enne laadida. sellest täkutamisest oli kunagi siin pikalt juttu ka muide! :) käivitamiseks on ikkagi boosterid ja "tagavara" diisliakud, või siis üldse laadijad. mina olen autot ostes alati tutika aku peale pand, siis ei ole muret vähemalt.


Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Sellel autol mis annab täkku, sellel võiks võtmed süütelukust ära olla, siis ei tohiks midagi juhtuda... Mina näiteks uue A8'ga täkku anda ei julgeks...

just täpselt nii peabki olema, et vältida jamasid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Audiamus
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.05.06 19:21 Tsiteeri


oli juttu jah..seda seoses nende käredate külmadega(-25) aga jutt jäi siin segaseks.. aga pole mõtet ka teist samasugust vaidlust siia enam tekitada.. seega las see teema jääb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 31.05.06 14:19 Tsiteeri


oluline on, et ei anta täkku otse "laibastunud" akule. plussklemm asetatakse siis akule (osadel autodel kapoti all spetsiaalne pluss klemm). miinus aga massi, mitte otse aku miinusklemmile.
enne starterikeerutamist peaks laadimisaeg olema vähemalt 5-15 minutit. (kui väga kell aku ja külm, siis kauem).
väga suure akumahu erinevuse korral ei pruugi õnnestudagi. 2,3 liitrisel kasutatava akumahu juures genekas 5.0 liitrisele (kahe akuga) näiteks eluvaimu sisse ei puhunudki, ei viitsinud nii kaua oodata...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 31.05.06 16:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: seitsmene
väga suure akumahu erinevuse korral ei pruugi õnnestudagi. 2,3 liitrisel kasutatava akumahu juures genekas 5.0 liitrisele (kahe akuga) näiteks eluvaimu sisse ei puhunudki, ei viitsinud nii kaua oodata...

väga tihti ei kõlba täkujuhtmed ka kuhugi, ma ostsin kunagi poest(kallimad) täkujuhtmed ja käima autot ei saand, panin uued korralikud "poweri" kaablid ja tinutasin külge, edaspidi kõik autod käima saand. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.1% - SQL: 65.9%]