Lehekülgi: 1 .. 22 23 24 |
Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
|
Marje
huviline
Registreerunud 06.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe Quattro best ET10,2sec@240,24km/h, topspeed on 1 mile 304km/h
|
postitati 07.09.10 06:35
|
|
|
Kas minu autole seadistasid ka lauchi koos süütekatkestusega?
Mulle ei meeldi kiiresti sõita vaid madalat lennata
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.09.10 06:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Marje
kas minu autole seadistasid ka lauchi koos süütekatkestusega? |
Läbi süüte katkestuse tegelt kogu too asi toimibki, ilma selleta pole võimalik. Me peaks sinu masinal kah korra selle asja üle vaatama ja katsetamas
käima, et kuidas mis pöördelt käitub jne, sest endal ju panin kah asja huupi paika ning esimeses sõidus sain kohe normaalse siduri kärsaka tänu
sellele, teiseks huupi muudetud seade aga toimis vägagi hästi, kuid oli ka ju sinu masinale see stardi pööre ja boost pandud täiesti laest hetkel...
|
|
|
|
Marje
huviline
Registreerunud 06.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe Quattro best ET10,2sec@240,24km/h, topspeed on 1 mile 304km/h
|
postitati 07.09.10 07:24
|
|
|
Selge, anna siis palun teada, mil sul on aega koos minu ja mu audiga kvaliteetaega veeta
Mulle ei meeldi kiiresti sõita vaid madalat lennata
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.12.10 08:14
|
|
|
Uuendusi:
Natukse on saanud siin mässatud aju seadistustega külmkäivituse osas, küll oli probleem selles, et masin käivitus ning miski 10 sekundi pärast suri
välja, peale seda aga käivitus ilusti ja jäi ka tööle... sai see viga leitud ning paranduseks oli lihtsalt ühe numbri suuremaks kirjutamine ajus
Nüüd on tekkinud mure, et peale käivtamist sureb suht kohe sekundi-mõne pärast välja, peale seda uuesti käivitades jällegi töötab väga ilusti...
sellele veel lahendust leidnud ei ole, kuid mõtteid mida testida siiski on, kuid see selline pikaajaline asi, moto peab olema seisnud ja täiesti külm,
et seda uuesti proovida
Kolmandaks oli probleem tühikäigu hoidmisega sellises olukorras kus hoo pealt sidur lahutada ning lasta pööretel langeda, või siis kasvõi kohapeal
gaasi andes ning lasta pööretel langeda, ei tahtnud ta kohe siis seda 800-850 kandis olevat tühikäiku hoidma jääda, kukkus kogu aeg allapoole kuni
isegi 500ni ning alles siis püüdis selle õige koha kinni... ka see asi sai nüüd lahenduse ning seda jällegi ühe numbri suuremaks kirjutamise näol
Paljud asjad selle progetava aju juures ikka oluliselt selgemaks saanud kui nad seda varem olid
Käis ka masin mõned nädalad tagasi pingis kus näpiti toda kah siit sealt ja testiti erinevaid asju, tulemuseks siis 170KW ning 375NM rattast Mis siis teiste kodanike reaalse kogemuste järgi arvestades kaoks miskit 15%
juurde tähendaks ca 200KW (270Hp) ning 441NM mootorist.
EDIT: ja meenus veel üks asi.
Kuna maha tuli lumi, siis loomulikult tuli kiiremas korras ette võtta tagadiffri vahetus selle "õige" vastu Nüüd siis V8 torsen taga all ning suht fun on sõita
|
|
|
|
Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
postitati 06.12.10 09:29
|
|
|
Graafika põhjal võiks nagu väita, et käiguvahetus peaks 5500rpm peal käima. Üle selle lastes pigem hoiab saavutatud kiirust?
BLOW-JOB is better then NO JOB
|
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 06.12.10 09:31
|
|
|
Selline graafik peaks justkui turbo köhatust kirjeldama, 3800 rpm on ilmselt boosti kõige rohkem ja siis hakkab hooga langema? Kolmanda käiguga tõmme?
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.12.10 09:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eero
Selline graafik peaks justkui turbo köhatust kirjeldama, 3800 rpm on ilmselt boosti kõige rohkem ja siis hakkab hooga langema? Kolmanda käiguga tõmme?
|
Vaatasin just selle dyno logifaili ning sealt loen välja sellist asja, et 1BAR ülerõhku on käes 2900 pealt (kusjuures maanteel on ta pigem 2600 peal),
ning seatud 1,5BARi ülerõhku on käes 3500 pöörde kandis ning siis sujuvalt hakkab kukkuma... 1,4BARi 5000 pöörde peal ning sealt edasi 1,3BARi 5400p,
1,2 5800, 1,1 6100p.
Hetkel oli see boosti juhtimine tegelt suht nii ka tehtud, lasin boosti rahulikult peale, mitte kohe täiega, kartsin kepsu kõverdumist ning üle 5000p on samuti boosti hakatud kärpima sest muul juhul hakkab ta
lihtsalt meeletult kuuma õhku tootma.
Miks NM nii järsult ära kukub kuigi boosti nagu jätkub kauemaks... ma öelda ei oska, lihtsalt jõud raugeb vast?
Ning dyno logist loen välja, et tõmme on jah tehtud kolmanda käiguga.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.12.10 09:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Ning dyno logist loen välja, et tõmme on jah tehtud kolmanda käiguga. | Üks düno mees selgitas mulle hiljaaegu, et tegelt pole erilist
vahet kumma käiguga tõmmata.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Raceboy
huviline
Registreerunud 02.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S8 '99, Porsched: 924 "GTP" 2,5T, '67 911 RSR, 78' 911, 2x 944 S2
|
postitati 06.12.10 10:24
|
|
|
Kui maksimaalse laaderõhu saavutamise hetkel on maksimaalne pöördemoment vaid lühikest aega ja kukub kohe järsult, tähendab see, et VE (täiteaste)
hakkab samuti kukkuma.
See võib viidata nii turbo sobimatusele (kõrgemate pööretega sama laaderõhu juures on efektiivsus järjest viletsam) ja/või mootori enda kõige
efektiivsem ala on möödas. Raske uskuda, et selle kaane voolavus nii koledal kombel ära kukub, aga vabalt võib olla.
Seda saab mingil määral kompenseerida nukkvõllide ajastusega (liigutada powerbandi ülespoole ajastades nukkvõlle varasemaks).
Muidu originaal (?) turbo kohta igati õige graafik..
www.porsche-foorum.org
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.12.10 10:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raceboy
Kui maksimaalse laaderõhu saavutamise hetkel on maksimaalne pöördemoment vaid lühikest aega ja kukub kohe järsult, tähendab see, et VE (täiteaste)
hakkab samuti kukkuma.
See võib viidata nii turbo sobimatusele (kõrgemate pööretega sama laaderõhu juures on efektiivsus järjest viletsam) ja/või mootori enda kõige
efektiivsem ala on möödas. Raske uskuda, et selle kaane voolavus nii koledal kombel ära kukub, aga vabalt võib olla.
Seda saab mingil määral kompenseerida nukkvõllide ajastusega (liigutada powerbandi ülespoole ajastades nukkvõlle varasemaks).
Muidu originaal (?) turbo kohta igati õige graafik.. |
Tegelt vabalt selles asi arvatavasti ongi, kogu mootor oma sisult (nukad, kaan, alus) ning ka turbo on originaal ja ega ta nii kõrgel pöördel ei
peakski nii palju rõhku enam puhuma ning tänu sellele see graafik ka selline vast ongi.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 06.12.10 11:46
|
|
|
Mis WG ja millist vedru kasutad?
Mul puhtalt N75-ga juhtides stock WG ja vedruga eriti üle 1.55 bari ei taha minna, kuna vastusurve lükkab WG lahti.
Seda siis stock turbo peal. Suurema kuumakojaga või jäigema vedruga ei ole probleemi.
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.12.10 11:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Mis WG ja millist vedru kasutad?
Mul puhtalt N75-ga juhtides stock WG ja vedruga eriti üle 1.55 bari ei taha minna, kuna vastusurve lükkab WG lahti.
Seda siis stock turbo peal. Suurema kuumakojaga või jäigema vedruga ei ole probleemi. |
Mul jah seal originaal WG-s 10VT vedru, ehk siis jäigem kui originaal.
Enda masina peal ei ole originaal vedru proovinud, kuid mäletan, et tuttava S4jal oli küll jah probleem boosti kõrgemale saamisega kui kasutusel oli
originaal vedru.
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
Raceboy
huviline
Registreerunud 02.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S8 '99, Porsched: 924 "GTP" 2,5T, '67 911 RSR, 78' 911, 2x 944 S2
|
postitati 13.12.10 12:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
kui veel ühes tükis ning anomaaliaid ei paista... ei puutu kah
|
Täiesti norm suhtumine, pole vaja remontida seda, mis ei ole katki. Alati on mõistlikum ehitada teist mootorit lisaks ja hiljem lihtsalt ära vahetada,
kuna siis saab samal ajal autost rõõmu tunda.
www.porsche-foorum.org
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 22 23 24 |