Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  ..  22  23  24
Autor:
Pealkiri: Audi S2 - 1991 - ranz (Vastuseid: 591 | Vaatamisi: 104510)
Vihane-Tihane
huviline

Avatar


Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado

postitati 07.09.10 05:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Kuid selgus, et launch control teeb imesid :D nimelt dragil launchiga ära minnes ja käiguvahetusel sidurit vajutades aktiveerub launch ja tehakse ka süüte katkestus ning käigud lähevad elu ilusti sisse :D sellega seoses ei pea ka ennem finishit tõstma gaasipedaali, ehk siis ei kuku ka rõhk kogu sõidu jooksul kordagi alla 1BARi.


Ma olen sama asja kaks viimast aastat kasutand. Algul oli väga vaevaline sundida gaasijalga paigal olema käiguvahetusel. Nüüd on jalg trennitud ja üks asi sõiduajal vähem jälgida :D

Huvitav on see, et esimest korda sõites tuli mul see kohe välja ning kuidagi nagu ei ole isegi mõtet seda jalga tõsta olnud :P reimo nt aga jamas kah sellega kui S6ga dragis, ma räägin, et jalg sirgu ja ennem ei tõsta kui finishis... nu kuidagi ei tulnud välja :P

......jah, isased koerad tõstavad vaid jalga;)


BLOW-JOB is better then NO JOB
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Marje
huviline

Avatar


Registreerunud 06.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe Quattro best ET10,2sec@240,24km/h, topspeed on 1 mile 304km/h

postitati 07.09.10 06:35 Tsiteeri


Kas minu autole seadistasid ka lauchi koos süütekatkestusega?


Mulle ei meeldi kiiresti sõita vaid madalat lennata
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 07.09.10 06:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Marje
kas minu autole seadistasid ka lauchi koos süütekatkestusega?

Läbi süüte katkestuse tegelt kogu too asi toimibki, ilma selleta pole võimalik. Me peaks sinu masinal kah korra selle asja üle vaatama ja katsetamas käima, et kuidas mis pöördelt käitub jne, sest endal ju panin kah asja huupi paika ning esimeses sõidus sain kohe normaalse siduri kärsaka tänu sellele, teiseks huupi muudetud seade aga toimis vägagi hästi, kuid oli ka ju sinu masinale see stardi pööre ja boost pandud täiesti laest hetkel...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Marje
huviline

Avatar


Registreerunud 06.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe Quattro best ET10,2sec@240,24km/h, topspeed on 1 mile 304km/h

postitati 07.09.10 07:24 Tsiteeri


Selge, anna siis palun teada, mil sul on aega koos minu ja mu audiga kvaliteetaega veeta :)


Mulle ei meeldi kiiresti sõita vaid madalat lennata
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 06.12.10 08:14 Tsiteeri


Uuendusi:
Natukse on saanud siin mässatud aju seadistustega külmkäivituse osas, küll oli probleem selles, et masin käivitus ning miski 10 sekundi pärast suri välja, peale seda aga käivitus ilusti ja jäi ka tööle... sai see viga leitud ning paranduseks oli lihtsalt ühe numbri suuremaks kirjutamine ajus :D
Nüüd on tekkinud mure, et peale käivtamist sureb suht kohe sekundi-mõne pärast välja, peale seda uuesti käivitades jällegi töötab väga ilusti... sellele veel lahendust leidnud ei ole, kuid mõtteid mida testida siiski on, kuid see selline pikaajaline asi, moto peab olema seisnud ja täiesti külm, et seda uuesti proovida :D
Kolmandaks oli probleem tühikäigu hoidmisega sellises olukorras kus hoo pealt sidur lahutada ning lasta pööretel langeda, või siis kasvõi kohapeal gaasi andes ning lasta pööretel langeda, ei tahtnud ta kohe siis seda 800-850 kandis olevat tühikäiku hoidma jääda, kukkus kogu aeg allapoole kuni isegi 500ni ning alles siis püüdis selle õige koha kinni... ka see asi sai nüüd lahenduse ning seda jällegi ühe numbri suuremaks kirjutamise näol :D
Paljud asjad selle progetava aju juures ikka oluliselt selgemaks saanud kui nad seda varem olid :D

Käis ka masin mõned nädalad tagasi pingis kus näpiti toda kah siit sealt ja testiti erinevaid asju, tulemuseks siis 170KW ning 375NM rattast :) Mis siis teiste kodanike reaalse kogemuste järgi arvestades kaoks miskit 15% juurde tähendaks ca 200KW (270Hp) ning 441NM mootorist.

http://ranz.planet.ee/S2/dyno.jpg

EDIT: ja meenus veel üks asi.
Kuna maha tuli lumi, siis loomulikult tuli kiiremas korras ette võtta tagadiffri vahetus selle "õige" vastu ;) Nüüd siis V8 torsen taga all ning suht fun on sõita :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Vihane-Tihane
huviline

Avatar


Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado

postitati 06.12.10 09:29 Tsiteeri


Graafika põhjal võiks nagu väita, et käiguvahetus peaks 5500rpm peal käima. Üle selle lastes pigem hoiab saavutatud kiirust?


BLOW-JOB is better then NO JOB
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 06.12.10 09:31 Tsiteeri


Selline graafik peaks justkui turbo köhatust kirjeldama, 3800 rpm on ilmselt boosti kõige rohkem ja siis hakkab hooga langema? Kolmanda käiguga tõmme?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 06.12.10 09:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Eero
Selline graafik peaks justkui turbo köhatust kirjeldama, 3800 rpm on ilmselt boosti kõige rohkem ja siis hakkab hooga langema? Kolmanda käiguga tõmme?

Vaatasin just selle dyno logifaili ning sealt loen välja sellist asja, et 1BAR ülerõhku on käes 2900 pealt (kusjuures maanteel on ta pigem 2600 peal), ning seatud 1,5BARi ülerõhku on käes 3500 pöörde kandis ning siis sujuvalt hakkab kukkuma... 1,4BARi 5000 pöörde peal ning sealt edasi 1,3BARi 5400p, 1,2 5800, 1,1 6100p.
Hetkel oli see boosti juhtimine tegelt suht nii ka tehtud, lasin boosti rahulikult peale, mitte kohe täiega, kartsin kepsu kõverdumist :P ning üle 5000p on samuti boosti hakatud kärpima sest muul juhul hakkab ta lihtsalt meeletult kuuma õhku tootma.
Miks NM nii järsult ära kukub kuigi boosti nagu jätkub kauemaks... ma öelda ei oska, lihtsalt jõud raugeb vast? :P
Ning dyno logist loen välja, et tõmme on jah tehtud kolmanda käiguga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 06.12.10 09:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Ning dyno logist loen välja, et tõmme on jah tehtud kolmanda käiguga.
Üks düno mees selgitas mulle hiljaaegu, et tegelt pole erilist vahet kumma käiguga tõmmata.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raceboy
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S8 '99, Porsched: 924 "GTP" 2,5T, '67 911 RSR, 78' 911, 2x 944 S2

postitati 06.12.10 10:24 Tsiteeri


Kui maksimaalse laaderõhu saavutamise hetkel on maksimaalne pöördemoment vaid lühikest aega ja kukub kohe järsult, tähendab see, et VE (täiteaste) hakkab samuti kukkuma.

See võib viidata nii turbo sobimatusele (kõrgemate pööretega sama laaderõhu juures on efektiivsus järjest viletsam) ja/või mootori enda kõige efektiivsem ala on möödas. Raske uskuda, et selle kaane voolavus nii koledal kombel ära kukub, aga vabalt võib olla.

Seda saab mingil määral kompenseerida nukkvõllide ajastusega (liigutada powerbandi ülespoole ajastades nukkvõlle varasemaks).

Muidu originaal (?) turbo kohta igati õige graafik..


www.porsche-foorum.org
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 06.12.10 10:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Raceboy
Kui maksimaalse laaderõhu saavutamise hetkel on maksimaalne pöördemoment vaid lühikest aega ja kukub kohe järsult, tähendab see, et VE (täiteaste) hakkab samuti kukkuma.

See võib viidata nii turbo sobimatusele (kõrgemate pööretega sama laaderõhu juures on efektiivsus järjest viletsam) ja/või mootori enda kõige efektiivsem ala on möödas. Raske uskuda, et selle kaane voolavus nii koledal kombel ära kukub, aga vabalt võib olla.

Seda saab mingil määral kompenseerida nukkvõllide ajastusega (liigutada powerbandi ülespoole ajastades nukkvõlle varasemaks).

Muidu originaal (?) turbo kohta igati õige graafik..

Tegelt vabalt selles asi arvatavasti ongi, kogu mootor oma sisult (nukad, kaan, alus) ning ka turbo on originaal ja ega ta nii kõrgel pöördel ei peakski nii palju rõhku enam puhuma ning tänu sellele see graafik ka selline vast ongi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 06.12.10 11:46 Tsiteeri


Mis WG ja millist vedru kasutad?
Mul puhtalt N75-ga juhtides stock WG ja vedruga eriti üle 1.55 bari ei taha minna, kuna vastusurve lükkab WG lahti.
Seda siis stock turbo peal. Suurema kuumakojaga või jäigema vedruga ei ole probleemi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 06.12.10 11:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Mis WG ja millist vedru kasutad?
Mul puhtalt N75-ga juhtides stock WG ja vedruga eriti üle 1.55 bari ei taha minna, kuna vastusurve lükkab WG lahti.
Seda siis stock turbo peal. Suurema kuumakojaga või jäigema vedruga ei ole probleemi.

Mul jah seal originaal WG-s 10VT vedru, ehk siis jäigem kui originaal.
Enda masina peal ei ole originaal vedru proovinud, kuid mäletan, et tuttava S4jal oli küll jah probleem boosti kõrgemale saamisega kui kasutusel oli originaal vedru.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 11.12.10 22:47 Tsiteeri


Nii, enamvähem täpselt 2a on möödas sellest kui käigukastis andis otsad teine käik, umbes aasta on möödas kui too uuesti tunda hakkas andma ning tänasel päeval ongi viga uuesti tagasi :P Hetkel veel küll selles staadiumis, et teise käiguga rahulikult sõita saab, kuid kui vähegi rohkem gaasi anda, viskab ta käigu lihtsalt välja.
Egas midagi muud kui peab mõtlema hakkama ikkagi tolle keldrisse ootele pandud 01E kasti alla sobitamisele... puudu on ainult nüüd siis lühem kardaan ja käigu hoovastik, kõigest eksju :P ning siis loomulikult ka tuuningut kere kallal, et too uus hoovastik sinna üldse ära mahuks...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Vihane-Tihane
huviline

Avatar


Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado

postitati 11.12.10 23:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Nii, enamvähem täpselt 2a on möödas sellest kui käigukastis andis otsad teine käik, umbes aasta on möödas kui too uuesti tunda hakkas andma ning tänasel päeval ongi viga uuesti tagasi :P Hetkel veel küll selles staadiumis, et teise käiguga rahulikult sõita saab, kuid kui vähegi rohkem gaasi anda, viskab ta käigu lihtsalt välja.
Egas midagi muud kui peab mõtlema hakkama ikkagi tolle keldrisse ootele pandud 01E kasti alla sobitamisele... puudu on ainult nüüd siis lühem kardaan ja käigu hoovastik, kõigest eksju :P ning siis loomulikult ka tuuningut kere kallal, et too uus hoovastik sinna üldse ära mahuks...

No kui kast niiehknaa maha käib siis ära kiirusta kõigiga ja vaata kone ka ikka üle. Ei ole ju sa seda veel torkinud;)


BLOW-JOB is better then NO JOB
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 12.12.10 00:09 Tsiteeri


Nu tegelt oli mõttes see kast panna ikka uue kone otsa mis kah garaazhis oma aega ootamas... kuid paistab, et tuleb siiski see vahepeal ka selle moto otsa tõsta.
See aga tähendab seda, et ei mina seda motot puutuma hakka :P kui veel ühes tükis ning anomaaliaid ei paista... ei puutu kah :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raceboy
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S8 '99, Porsched: 924 "GTP" 2,5T, '67 911 RSR, 78' 911, 2x 944 S2

postitati 13.12.10 12:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
kui veel ühes tükis ning anomaaliaid ei paista... ei puutu kah :D


Täiesti norm suhtumine, pole vaja remontida seda, mis ei ole katki. Alati on mõistlikum ehitada teist mootorit lisaks ja hiljem lihtsalt ära vahetada, kuna siis saab samal ajal autost rõõmu tunda.


www.porsche-foorum.org
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  ..  22  23  24
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 22.8% - SQL: 77.2%]