alarichs
huviline
Registreerunud 10.05.06
Kasutaja on eemal
|
|
postitati 10.05.06 19:22
|
|
|
A4 ei käivitu äkki
Probleem selline.
A4 aku sai seistes tühjaks (ei olnud signa all). Sai juhtmed peale visatud ja ära laaditud. Nüüd kui võtit annan, siis korraks käivitub ja kohe ka
seiskub (peal Mongose signa). Ei oska kohe midagi arvata. Enne aku tühjenemist oli kõik korras. Peal on mingi immo - vähemalt võtmes on sees mingi
julla ja lollist peast teha lastud wuffelvõtmega ei käivitu.
Kas tegin laadides, ilma akut ja juhtmeid maha võtmata, millelegi liiga. Kurat kuna käima ei lähe ei saa ka kuhugi remonti sõita ja paela otsas kohe
60 km maha uhada ka totter, nii et hea nõu kuluks ää.
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
|
postitati 10.05.06 19:39
|
|
|
Kas armatuuris jääb kollane autokujuline märk vilkuma pärast käivitust. Tehaseimmo käitub samamoodi kui maha ei tule.
|
|
|
|
|
|
alarichs
huviline
Registreerunud 10.05.06
Kasutaja on eemal
|
|
postitati 10.05.06 19:48
|
|
|
Jah
|
|
|
|
Dixi
huviline
Registreerunud 13.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
|
postitati 10.05.06 19:54
|
|
|
Diagnostika aitab.
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
|
postitati 10.05.06 19:59
|
|
|
Järeletehtud võtmega autot käima ei saa. Tuleb käivitada originaalvõtmega ning veenduda, et transponder on võtme peas alles. Päris tihti lööb välja ka
A4-jade tüüpviga - halvad ühendused immo vastuvõtja ja ploki juures. Proovi käega põrutada roolisammast, vahest aitab.
|
|
|
|
|
|
alarichs
huviline
Registreerunud 10.05.06
Kasutaja on eemal
|
|
postitati 11.05.06 16:55
|
|
|
Täna avastasin sellise asja, et kui aku klemmi lahti lasen ja ca 30 sek seista lasen, siis saab korra käivitada. AGA VAID ÜHE KORRA. Siis jälle klemm
lahti ja jälle saab korra käivitada. Oskab keegi midagi asjast arvata.
|
|
|
|
alarichs
huviline
Registreerunud 10.05.06
Kasutaja on eemal
|
|
postitati 11.05.06 16:59
|
|
|
Klobisin ka rooli ja vaaatasin kaitsmed üle ja ka aku ühendused aga kõik on korras nagu. Hea seegi, et ei pea paela otsas linna sõitma. Ki käima läheb
siis käib korralikult, ainult seima ei tohi jätta - nagu vene traktor.
|
|
|
|
Audi499
huviline
Registreerunud 07.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c7
|
|
postitati 11.05.06 17:30
|
|
|
kui käivitub ja kohe ka seisma jääb siis viga orginaal immos mis ei leia võtit üles ja auto välja suretab....endal ka selline viga olnud ja tuli ta
täiesti lampi....abi peaks saama esindusest kus siis vaadatakse kas vaja midagi üle joota või immoplokk õhtal nagu minul oli 
|
|
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
|
postitati 11.05.06 20:25
|
|
|
kuskilt nigu kõrvu jäänd, et sellisel juhul saab orig. immo "maha progeda". vist oli vag tool'iga, kindlalt ei väida.
|
|
|
|
alarichs
huviline
Registreerunud 10.05.06
Kasutaja on eemal
|
|
postitati 30.05.06 16:22
|
|
|
Nii, sain asja korda, aga panen ka teistele kirja milles oli asi. Asi seega selles et 95. aasta A4 -d peale voolu kadumist tihti kaotavad võime ära
tunda süsteemi "võti-immoplokk-mootor" ja ei aita muu kui uuesti programmiliselt neid üksteisele uuesti tutvustada. Esindus teeb seda ca 270 kr
eest. Kui aga asi hakkab tihti juhtuma, siis aitab vaid ploki vahetus hind ca 1700 + paigaldus. Öeldi et tehase immot pole võimalik "vahelt välja
lõigata". Kurat teab, seni vähemalt funkab
|
|
|
|
sada1000
huviline
Registreerunud 06.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|