Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 128 kw vs. 142kw (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 1694)
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 09.05.06 18:58 Tsiteeri
128 kw vs. 142kw



Nimelt siis uued ostu plaanid muudkui tüütavad aga otsustamine suht keeerukas. Nimelt plaanis siis a6 142kw aut. ja q ka veel. Aga siis tekkiski küss et kas on mõtet võtta 128kw või siis 142 kw 32v?

Mis vahe neil on ja kuidas kütuse kulus ja mineku suhe on?
Ise olen sõitnud 128 kw (black i vana 100 ga) selle oli vist ka sport nukk nu see ikka natuke juba läks aga mis siis see 142 kw veel teeb?

Tänud asjalike postide eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: A4 TDI quattro, S8 40V

postitati 09.05.06 19:25 Tsiteeri


Olen 4kesi pred'i 142kW A/T'ga sees olnud, juba automaadiga käis päris normaalselt edasi. Ja see on siis 30V, mitte 32V. 5V per cyl. Soovitan sul ise proovikat teha mõlema variandiga, saad parima ettekujutuse asjast. Küttekulu otsi siit:spritmonitor.de


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 09.05.06 19:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Olen 4kesi pred'i 142kW A/T'ga sees olnud, juba automaadiga käis päris normaalselt edasi. Ja see on siis 30V, mitte 32V. 5V per cyl. Soovitan sul ise proovikat teha mõlema variandiga, saad parima ettekujutuse asjast. Küttekulu otsi siit:spritmonitor.de


ok. see 2 klappi ees või taga:d

Mõtted liiguvad ikkagi peale talve ja q proovimist ikkagi q poole ja aut kasti olen juba ammu tahtnud

asi nimelt ise siis selline
a6

On äkki keegi vaatamas ka käinud?
Nähtavasti ise tln nv -l siis lähen kaen asja ära kindlasti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: A4 TDI quattro, S8 40V

postitati 09.05.06 20:28 Tsiteeri


Ma sinu asemel väga ei kipuks A/T rebima, aga noh maitseasi. Uuri netist kui hea see kast on, eriti just vastupidavuselt. Ja kindlasti ürita kontakteeruda Pred'iga, tal on päris palju 'kogemusi' sama autoga...


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 10.05.06 05:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Ma sinu asemel väga ei kipuks A/T rebima, aga noh maitseasi. Uuri netist kui hea see kast on, eriti just vastupidavuselt. Ja kindlasti ürita kontakteeruda Pred'iga, tal on päris palju 'kogemusi' sama autoga...


Kuna mul on linnas sõitmist suht palju siis on ju aut. asendamttu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 10.05.06 06:47 Tsiteeri


Igal juhul võta 142kw. Kütusekulu andmed autoweek.nl andmetel

128kw avant quattro a/t: linn 16,9; maantee 9,4; kiirendus 11,6
142kw avant quattro a/t: linn 16,6; maantee 9,3; kiirendus 10,2

usun, et 142kw võib tegelikkuses ökonoomsem 128kw-st olla kui need numbrid näitavad. näiteks külma mootoriga on kindlasti 1996 tootmisesse võetud 142kw tehnoloogiliselt parem ja ökonoomsem. 128kw mootorit hakati vist 1991 tegema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 10.05.06 09:40 Tsiteeri


Reaalses elus olulist vahet pole. Olen sõitnud vaheldumisi oma endise 128kw 100 ja sõbra 142kw A6-ga (mõlemad 4k automaadid, quattrod, sedaanid), 30-klapiline mootor tundub lihtsalt seal 5k RPM juures paremini vedavat, 12V hakkab seal vaikselt kinni pooma. Tavalisel tänavasõidul see vahe välja ei tule.

PS. Mina küll ei tea, et mu autol sportnukk (või koguni 2tk) olnud oleks. Täiesti tehaseseades oli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 10.05.06 10:20 Tsiteeri


Niih;

Ühe nukaga mootor - 2x vähem juppe, 2x vähem probleeme, 2x odavam hooldada ja 4x lihtsam parandada

Kahe nukaga mootor - 2x rohkem juppe, 2x rohkem probleeme, 2x kallim hooldada ja 4x raskem parandada

Mingit erilist minekuvahet ei ole...

Ps. Ärga nüüd kõikke 1:1 kah võtke!


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 10.05.06 13:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Reaalses elus olulist vahet pole. Olen sõitnud vaheldumisi oma endise 128kw 100 ja sõbra 142kw A6-ga (mõlemad 4k automaadid, quattrod, sedaanid), 30-klapiline mootor tundub lihtsalt seal 5k RPM juures paremini vedavat, 12V hakkab seal vaikselt kinni pooma. Tavalisel tänavasõidul see vahe välja ei tule.

PS. Mina küll ei tea, et mu autol sportnukk (või koguni 2tk) olnud oleks. Täiesti tehaseseades oli.


nii sõber ütles et nii olid sa talle öelnud:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 10.05.06 13:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pealik
Igal juhul võta 142kw. Kütusekulu andmed autoweek.nl andmetel

128kw avant quattro a/t: linn 16,9; maantee 9,4; kiirendus 11,6
142kw avant quattro a/t: linn 16,6; maantee 9,3; kiirendus 10,2

usun, et 142kw võib tegelikkuses ökonoomsem 128kw-st olla kui need numbrid näitavad. näiteks külma mootoriga on kindlasti 1996 tootmisesse võetud 142kw tehnoloogiliselt parem ja ökonoomsem. 128kw mootorit hakati vist 1991 tegema.


tuleb lihtsalt see 30v ära proovida siis teab mis teeb ja mis on.

tänud igatahes kes vastasid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 11.05.06 13:33 Tsiteeri


Ma automaati quattrot pole proovinud aga manuaaliga on 128kw ja 142kw vahe tuntav.

Kas keegi kütusekulu ka kogemuse põhajl oskab võrrelda? Usun, et ökonoomsusel on ka vahe. Ntx 1993 tootma hakatatud 32V 4,2 on rüüpab palju rohkem kui 1999 tootma hakatatud 40V 4,2. Loogiliselt võttes 1991 12V 128kw peaks ka võtma rohkem kui 1996 alustatud 30V 142kw.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 33.0% - SQL: 67.0%]