tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.05.06 20:39
|
|
|
AAN teeb trikke - Korras
sureb täiesti lambist välja vahest tühikäigul
kiirendamisel saaks vahest nagu fuel cuti ca 3500 rpm juures, täiega lööb nina vastu rooli korraks ja siis kiirendab edasi nagu poleks mitte midagi
olnudki.
ühtegi veakoodi ei ole ja aru kah ei saa, kust see viga tulla võiks. tekkis suht tühjast kohast ja ära ei taha kaduda 
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.05.06 09:13
|
|
|
kontrolli bypassi
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.05.06 12:00
|
|
|
kuidas ma kontrollin seda ?
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 03.05.06 16:56
|
|
|
kompuuter ikka rõhku näitas? muidu kahtlustaks seda voolikut, mis aju külge läheb...
Kui seal jama pole, siis uuriks näiteks solenoidklapi seisundit, WG peale mineva vooliku seisu, WG membraani ja WG enda vaba liikumist...
P.S. bypassi kontrollimiseks võtta see peenike voolik teisest otsast lahti ja imeda veendumaks,et õhku vabalt läbi ei tule (membraan puru ei
ole)...
P.P.S. kas WG kruvi on krutitud? 
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.05.06 17:15
|
|
|
kompu rõhku näitab
wg süütu
trikitab vahelduva eduga ja ei ole selles ka miskit loogikat
mõned korrad on välja surnud, käivitamisek käib ilusti edasi
korra juperdas ka parklas manööverdamisel(nagu hakkaks välja surema)
mõned korrad on ka täisgaasil kiirendades vahele jätnud.
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 03.05.06 17:54
|
|
|
võtaks siis selle solenoidi maha ja peseks läbi (CRC Brakleen vms abiks). siis vaataks, mis seisus on see voolik, mis WG külge läheb (et ei oleks
sõlmes .v murtud olekus, auklikuks kulunud) ja et see mõlemast otsast korralikult kinni on.
Siis võtaks prooviks WG kaane maha ja vaataks membraani üle ning veenduks, et klapi telg liigub vabalt üles-alla...
Kui bypassi pole autol enne vahetatud, võib see suht tõenäoliselt läbi olla - eelmainitud viisil tasuks kontrollida...
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.05.06 07:05
|
|
|
lihtsalt küsimus:
kas see ei või olla benapumba märguanne lähenevast eluea võidukast lõpust ?
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 05.05.06 21:49
|
|
|
kusjuures võib olla küll - 200 peal kunagi surmava koguse abrasiivsete lisanditega kütust saanud pump hakkas just sedasi käituma, kusjuures natukese
aja seismise järel oli kõik mõneks ajaks korras, aga liikudes asi vaikselt aina süvenes.
Samas - sellisel juhul peaks ilmselgelt veakoode ajusse tekkima segu lahjenemisest jms...
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.05.06 14:19
|
|
|
2111 (Blink Fault Code), VAG1551/2 Fault Code Number 00513 RPM sensor Open or short circuit, Defective sensor & cables, metal fragments on
flywheel teeth
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 06.05.06 15:28
|
|
|
Tsitaat: |
kiirendamisel saaks vahest nagu fuel cuti ca 3500 rpm juures, täiega lööb nina vastu rooli korraks ja siis kiirendab edasi nagu poleks mitte midagi
olnudki.
|
Mul on aeg-ajalt täpselt sama asi oma 10VT-ga ja ka veakood on sama. Aga see viga tuleb ja läheb täpselt nii kuis ise tahab. Vahest pole nädal aega
häda midagi, samas viskab mitu korda päevas vimka sisse...
Veakirjeldus ka selline veel olemas:
2111
Engine speed sensor (G 28)
No change in signal or mechanical malfunction
Mounting base of G28 loose
Distance from G28 to ring gear greater than 3/64 inch
Broken teeth on flywheel ring gear
G28 RPM sensor malfunctioning
Open or short circuit
Defective sensor & cables, metal fragments on flywheel teeth
Debris on G28
Connector on G28 swapped with connector on G4.
ECM malfunctioning
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 11.05.06 20:29
|
|
|
see lõdvik võib sellega hakkama saada küll - proovi täiesti kinni pigistada või hoopis lahti ühendada ning siis sõita 
P.S. tühikäigu trikid võivad tõepoolest selle anduriga seotud olla...
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.05.06 21:32
|
|
|
katse-eksitus meetodil sai selgust, et antud viga oli siis selles lõdvikus.
|
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 24.07.06 18:40
|
|
|
Kuna auto vahetas omaniku ning uus omanik on ikka kimpus selle probleemiga, siis äkki oskate veel midagi soovita. Milles võib probleem olla?
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
|
|
|
|
scorcher
huviline
Registreerunud 03.11.05
Kasutaja on eemal
Auto: b5
|
postitati 28.07.06 15:03
|
|
|
Oli siis viga juhtmes/lõdvikus või jamad jätkuvad?
Mul endal tekkisid mõnda aega tagasi samad sümptomid. Foori taga sureb suvalisel hetkel paar korda nädalas välja, peale seda mõnda aega tõmbleb
kiirendamisel. Arvuti näitab G28 vigu. Samas kui G28 lühises või lahti on, siis ei tohiks auto üldse käima minna.
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 28.07.06 15:23
|
|
|
Mul suri siis suvalisel hetkel välja, kui aku lühisesse läks tagaistme all
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 28.07.06 15:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
Mul suri siis suvalisel hetkel välja, kui aku lühisesse läks tagaistme all |
Autosid on maha põlenud sellel põhjusel
Olen ise näinud põlenud tagaistmega A6-te...
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 28.07.06 15:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: scorcher
Oli siis viga juhtmes/lõdvikus või jamad jätkuvad?
Mul endal tekkisid mõnda aega tagasi samad sümptomid. Foori taga sureb suvalisel hetkel paar korda nädalas välja, peale seda mõnda aega tõmbleb
kiirendamisel. Arvuti näitab G28 vigu. Samas kui G28 lühises või lahti on, siis ei tohiks auto üldse käima minna. |
G28 veaga võimalikud sümptomid :
-Engine does not start
-Misfiring
-Engine cuts out
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 29.07.06 04:29
|
|
|
Nüüd lõpetas auto hetkel väljasuremise trikid ära aga läks punane õlikannu tuli põlema ja auto on vist avariireziimis. Hetkel lubab u 0.3-0.4
ülerõhku. Kui gaas põhja vajutada ning rõhk tahab üle 0.3 minna siis hakkab aju täiega pidurdama ja jõud kaob ära, kapoti alt hakkab veel hullu
susisemist tulema nagu lastaks rõhk by-pass kaudu välja. Sõita saab ainult poole/veerand gaasiga ja siis peab ka veel mängima. Eks näis nädala alguses
saab auto uue õli ning õlifiltri. Õlirõhk hetkel tühikäigul soooja mootoriga 2 bar ning gaasi andes u 4 bar, õlitase on ka normi piirides.
Edit: Probleem oli hoopis pooleldi lahti olevas lõdvikus ning peale seda on ka õlikannu märk kadunud. Vahepeal on vahetatud G28 andur ära ning uus
süüteluku põhi pandud aga väljasuremine on ikka alles jäänud.
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
|
|
|
|
scorcher
huviline
Registreerunud 03.11.05
Kasutaja on eemal
Auto: b5
|
postitati 17.10.06 11:37
|
|
|
Mul aitas lõpuks G28 ja jagaja vahetus. Probleemid kadunud.
|
|
|