Natuke vana teema, aga mainiks ikkagi ära, et enamusel autodel vist näitabki spidokas kiirust peaaegu 10 km/h rohkem. Panin kiirusehoidja u. 108-109
juurde hoidma ja siis võtsin stopperiga aega, sõitsin kilomeetripostide järgi niimoodi 3 km. Aeg: 1:48,7 s, kiiruseks seega 99,3 km/h 100-ga oli
lubatud sõita seal, seega päris täpselt sõitsin. No põhimõtteliselt
arvestan alati, et võin 10 km/h "kiiremini" sõita kui lubatud, vähemalt kiiruste 70-100 vahel (50-ga pole kunagi viitsinud nii pikka maad maanteel
sõita, et kilomeetripostide abil mõõta saaks), sest sel juhul läheb ainult 1-2 km/h üle tegeliku lubatud kiiruse ja selle eest veel ei karistata,
juhul kui politsei kiirust mõõdab. Kui nad mõõdavad vähemalt 5 km/h ületamise, siis alles peatavad/karistavad.
Muidugi rehvide/velgede mõõt mõjutab ka erinevust tegeliku ja spidomeetril näidatava kiiruse vahel, aga mul peaks vist olema nö. originaalmõõt ees
(195/65 R15 C4 100-l)
Mõõtke ise ka pikemat maad sõites kilomeetripostide ja stopperi abil oma kiirus üle, võibolla tuleb välja, et polegi vaja pabistama hakata kui näed
tee ääres politseinikku kiirust mõõtmas ja sinu spidokas näitab 90 km/h lubatud kiiruse juures 100 km/h.
|