Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Automaat quattro, burnout?? (Vastuseid: 27 | Vaatamisi: 6200)
diabolos
huviline



Registreerunud 23.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4

postitati 07.09.06 09:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aixx
Ma toon sulle näite: ma pean iga päev tegema paremale väljapöörde kohast kus autod liiguvad kiirusega 50-70km/h. kiirendusrada puudub ja tegemist on Eesti kõige tihedama liiklusega maantelõiguga( ühe sõiduraja kohta) mis asub linnas. Välja tuleb keerata siis kui kahe auto vahel on ca 2 auto suurune auk.



Keskmine auto on ütleme 5 m pikk, see teeb siis 2-e auto suuruseks auguks 10m. Masinad liiguvad kiirusega 13,9 -19,5 m/s (50 - 70 km/h) St. peale esimese auto möödumist jõuab järgmise auto juht sinuni 0,7 - 0,5 sekundiga. Palju juhi keskmine reageerimisaeg ka on...
Isegi kui sa sellega iga päev hakkama saad, siis mina selle tagumise auto roolis küll istuda ei tahaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.09.06 07:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: diabolos
Tsitaat:
Algselt postitas: aixx
Ma toon sulle näite: ma pean iga päev tegema paremale väljapöörde kohast kus autod liiguvad kiirusega 50-70km/h. kiirendusrada puudub ja tegemist on Eesti kõige tihedama liiklusega maantelõiguga( ühe sõiduraja kohta) mis asub linnas. Välja tuleb keerata siis kui kahe auto vahel on ca 2 auto suurune auk.



Keskmine auto on ütleme 5 m pikk, see teeb siis 2-e auto suuruseks auguks 10m. Masinad liiguvad kiirusega 13,9 -19,5 m/s (50 - 70 km/h) St. peale esimese auto möödumist jõuab järgmise auto juht sinuni 0,7 - 0,5 sekundiga. Palju juhi keskmine reageerimisaeg ka on...
Isegi kui sa sellega iga päev hakkama saad, siis mina selle tagumise auto roolis küll istuda ei tahaks.


No tegelikult autod meil ikka ninad koos ei sõida, see vahe on tavaliselt ca 15-20m nii, et sekund või enam peaks jääma vahet küll, aga sellega kiirendab juba nii mõndagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 12.09.06 07:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rxrds
Tsitaat:
Algselt postitas: siisu
Siinkohal olen nõus, et mõttetud kiirendused on tõesti mõttetud!!! Aga ku teemal sabast kinni võtta, siis kummisuitsetajatel pole mõtet quattro poole vaadatagi. See auto pole selle jaoks. Minu jaoks on quattro eriline nauding nt Tallinnas tipptunnil a`la Kotka tänavalt Tondi ülesõidule vasakpoorde tegemiseks, ja seda lume, jää või mis iganes ilmaga... Vot see on quattro üleolek:D

Oli kunagi Omega 2.0 aut. sama rist ja sama situatsioon. Lõppes asi järgmiselt: tegin parempöörde ja esimesel ristil tagasipöörde ja siis kui keegi ees ei olnud(hooga pidi minema) sain raudteest üle. Tallinna talv ja lumesahamehed jõid vist viina, igatahes terve päev neid näha polnud...
Quattro on sõltuvus sõidumõnust talvel:)
P.S. kui tahad neliveolise burnout´i, siis osta Impreza WRX STI. See on ehitatud retsimiseks ja rallimiseks. Audi Quattro on kiire mugav liikur härrasmehele, kes teab mida tahab

Tohoh, millest selline arvamus, et see auto retsimiseks mõldud on :o
Impreza WRX STi puhul kehtivad täpselt samad reeglid, mis neliveolise Audigi puhul ja see tähendab, seda et retsimiseks see auto ehitatud ei ole ja asfaldil on burnouti samamoodi raske välja meelitada nagu enamus neliveoliste puhul ja milleks see üldse ?!
Impreza STI versioon on ehitatud küll rohkem ralli suunitlusega ja vastupidavaks, aga mitte retsimiseks.
Sorry, aga mul on respect ka selle margi vastu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.9% - SQL: 67.1%]