sada1000
huviline
Registreerunud 06.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
|
postitati 20.04.06 16:31
|
|
|
Kus juures otsin hetkel A6 Avanti '96-'97 aasta. Lihtsalt huvi pärast olen küsinud Eestis oleku aja kohta, kuigi minu otsuse puhul see rolli ei
mängi - raudselt eelneb ostule ikkagi tehniline ostueelne ülevaatus. Aga jah... ostetakse läbisõitu, kahjuks. Ning kahjuks ka keritakse ja kahjuks ei
ole mitte kõik müüjad nõus autot näiteks päevaks käest ära andma, et teha ostueelne ülevaatus.
|
|
|
|
Lepp77
huviline
Registreerunud 19.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.6 V6
|
|
postitati 20.04.06 16:55
|
|
|
2-3 aastat ei ole ju hullu aga kui auto on tõesti 95a -st eestis sõitnud, siis on ta kere mitu korda kehvem. Ostsin just A4, mis eestis olnud 1,5
aastat ja on ikka vahe sees, (kere seisukorra suhtes) kui käisin ka teema algataja A4 vaatamas.
Eks ikka tasuks enne ostu kontrollida nt LKF-i kodulehelt auto kindlustusajalugu ja lisaks iga inimese võimaluste piires ka mujalt.(võimalusi on ju
küll Eestis sõitnud autode puhul)
|
|
|
|
kama2
huviline
Registreerunud 24.08.03
Asukoht: Dorpat
Kasutaja on eemal
|
|
postitati 20.04.06 21:18
|
|
|
Kui Sa loed mõned postitused siin foorumis, siis saad aru, miks paljud ei taha osta Eestis sõitnud autod.
Vaevalt, et sakslane hakkab kusagil foorumis küsima, kus saab odavalt pensu pumpa remontida, kas Ziguli piduri supportid saab Audile alla panna, kas
168 EEK eest taga pidurikettad on ka head, jne selles stiilis. Sakslane vast ikka läheb ja vahetab selle korralikku vastu. See tõttu ka eestlastele
saksast tulnud auto tüüpiliselt ikka garantii, et mingi juss pole mootorisse kokkuhoidu mõttes traktori õli sisse kallanud.
Ja nii kaua, kui seda tehakse, pole mõtet viriseda et Eestis sõitnud autod keegi ei taha.
Ise müüsin ka kunagi B4 maha alla turu keskmise hinna tänu sellele, et Eestis on 4 a. sõitnud (tegelikult seisnud) ja polnud midagi teha, vaatamata
heale seisukorrale (sõidan aastas mitte üle 10000 km) kuna see on õige - meie teed ja meie "raharikkus" teevad oma töö.
Nii et süüdistada võime ainult ise ennast...
|
|
|
|
jvc
huviline
Registreerunud 10.04.06
Asukoht: vääna
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,3E´92
|
|
postitati 21.04.06 06:46
|
|
|
enda audi on eestis alates 94 aatast nii palju kui omaniku käest uurisin. Aga auto muidu tip top korras kuna tuttav ka oli siis oli eriti hea osta.
kuigi masin juba 300tuh sõitunud käib nagu kellavärk
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|
postitati 21.04.06 07:54
|
|
|
Kindlasti on eestis olnud masinate hulgas suht palju selliseid mis on korralikult hooldatud ja tõesti korralikud. Samuti saksast või "saksast"
tulnud masinate hulgas selliseid kuhu on pandud "šhiguli" supportid ja 168 kroonised kettad.
Seega inimene kes otsustab läbisõidu või siinviibimise aja järgi on lammas.
|
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
|
Ingvar
huviline
Registreerunud 11.05.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
|
postitati 21.04.06 08:07
|
|
|
Ise olen ka autot ostes alati küsinud, kui kaua Eestis sõitnud on. Mina, vastupidiselt teistele, olen pigem huvitatud Eestis mõnda aega sõitnud
autodest ja mis oleksid korralikult hooldatud. Põhjuseid mitmeid: Esiteks olen mitu korda juba kogenud, et auto, mis on Saksast toodud, vajab pärast
3-4 kuud Eestis sõitmist korralikku veermiku remonti. Rihmavahetused, signad, immod on tavaliselt Eestis sõitnud autodel juba peal, millega kaasneb
korralik kokkuhoid, minimaalselt 10 tuhat. Kere koha pealt nii palju, et Saksast toodud autod on enamuses siin või Leedus kokku klopsitud ja tihti
peale võimalikult odavalt, sest autod tehakse ju müügiks. Ja Eestis sõitnud ja siin hooldatud autode hooldusajalugu on kergemini kontrollitav, kui
Saksast toodud. See siis minu isiklik arvamus
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
postitati 21.04.06 08:17
|
|
|
| Tsitaat: | Algselt postitas: Ingvar
Ise olen ka autot ostes alati küsinud, kui kaua Eestis sõitnud on. Mina, vastupidiselt teistele, olen pigem huvitatud Eestis mõnda aega sõitnud
autodest ja mis oleksid korralikult hooldatud. Põhjuseid mitmeid: Esiteks olen mitu korda juba kogenud, et auto, mis on Saksast toodud, vajab pärast
3-4 kuud Eestis sõitmist korralikku veermiku remonti. Rihmavahetused, signad, immod on tavaliselt Eestis sõitnud autodel juba peal, millega kaasneb
korralik kokkuhoid, minimaalselt 10 tuhat. Kere koha pealt nii palju, et Saksast toodud autod on enamuses siin või Leedus kokku klopsitud ja tihti
peale võimalikult odavalt, sest autod tehakse ju müügiks. Ja Eestis sõitnud ja siin hooldatud autode hooldusajalugu on kergemini kontrollitav, kui
Saksast toodud. See siis minu isiklik arvamus |
Mina ka täpselt sama meelt, saksast tulnud masin võib esialgsel ülevaatamisel olla heas korras kuid max poole aasta jooksul on vaja suht korralikult
sinna investeerida. Meie teedel liikunud masinal on vead kohe nähtavad ning miskit väga ootamatut tulla ei saa.
Läbisõitu ei vaata mina enam ammu... täiesti mõttetu.
|
|
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
postitati 21.04.06 08:27
|
|
|
Minge katsuge Saksast tulnud autot Revalisse müüki panna - ei võeta!
Eelistatud on just Eestist pärit autod, millel on ka ajalugu jne...!!!
|
|
|
|
|
|
turbo
huviline
Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|
sada1000
huviline
Registreerunud 06.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
turbo
huviline
Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
|
postitati 21.04.06 10:32
|
|
|
| Tsitaat: | Algselt postitas: sada1000
Teede teemal pole jah mõtet sõna võtta see jutt ei mahuks siia foorumisse üldse äragi põllud on ka siledamad |
Et kas siis eestis sõidavad autod põllul või?
Jutt oli eestis sõitnud autode ostust/müügist. Ma leian otsese seose eesti teede ja eestis sõitnud autode müügi/ostu vahel.
Ja teatavasti eesti inimene pole nii rikas, et iga pisivea korral kohe korraliku teenindusse pöörduda. Siit siis ka järeldus, et ostetakse ikkagi
b-varuosi ja käidakse võimalikult odavas teeninduses. Õigem sõna oleks vist remondikohas.
Siinkohal ei väida, et ka saksas ja mujal nii ei tehta aga lihtsalt seal on teed paremad ja puudub vajadus üle nädala autot remontida. Ära võiks ka
märkida kütusekvaliteedi meil ja mujal.
|
|
|
|
|
|
sada1000
huviline
Registreerunud 06.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
postitati 21.04.06 10:41
|
|
|
| Tsitaat: | Algselt postitas: turbo
Et kas siis eestis sõidavad autod põllul või?
|
Tead.. ega tegelt suurt vahet küll pole kas teel või põllul
jumala ausalt
|
|
|
|
|
|
genka1975
huviline
Registreerunud 31.01.06
Kasutaja on eemal
Auto: 2,3 100 C4 91 a. 98 kw man.
|
|
postitati 21.04.06 14:26
|
|
|
Väike põige.
Mina olengi see, kes uuris 168 EEk-iste ketaste kohta. Sest lihtsalt ei mõista, miks ma peaks 15 aastat vanale autole kolm korda kallimad ostma? Ja
kommenteeria võiks enne mõista andmist natuke mõtelda!!! (tegu oli jah Itaalia ketastega, B osa, ja pidurdavad küll).
Nii et ühe puu ja põhimõttega: esindused/teenindused/remondikohad Eestis päris võtta ei saa.
Samas mu tuttava Passatil 99 aasta murdus katuseluugi üks kronsa ära. Käisin selle autoga Saksa Autos- telli uus luuk, 15 000 EEK-i. Ja auto on kaks
aastas Eestis sõitnud.
Kas siis sellepärast on nüüd see vend peast žiguli support või 168 EEK-ine ketas, kuna ei kavatse seda tellida (kas sakslane oleks?), vaid otsib
paugutanud autolt?
Ja ega nüüd auto ka odavamaks ei muutu!
Ikkagi sõltub kõik konkreetsest isendist. Lihtsalt on kujunenud välja reklaamlause "äsja Saksast jne. Et kui seda ei ole, on tegu automaatselt mingi
saaniga.
Mõnesmõttes tobe eelarvamus.
|
Räägi tõtt, või vahemalt ära valeta.
|
|
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
|
postitati 21.04.06 14:58
|
|
|
| Tsitaat: | Algselt postitas: Ingvar
Ise olen ka autot ostes alati küsinud, kui kaua Eestis sõitnud on. Mina, vastupidiselt teistele, olen pigem huvitatud Eestis mõnda aega sõitnud
autodest ja mis oleksid korralikult hooldatud. Põhjuseid mitmeid: Esiteks olen mitu korda juba kogenud, et auto, mis on Saksast toodud, vajab pärast
3-4 kuud Eestis sõitmist korralikku veermiku remonti. Rihmavahetused, signad, immod on tavaliselt Eestis sõitnud autodel juba peal, millega kaasneb
korralik kokkuhoid, minimaalselt 10 tuhat. |
Enda autoga just täpselt nii oligi et sain 5 kuud sõita ning siis läks auto remondi peale päris kopsakas summa. Minu arvates ainuke asi, mis eestis
sõitnud autode viga on, on see, et kered lähevad "pehmeks" meie auklikel teedel. Sellepärast hakkab ka salong tihti nagisema.
|
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
|
|
|
|
|
turbo
huviline
Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
|
postitati 21.04.06 15:05
|
|
|
| Tsitaat: | Algselt postitas: genka1975
Väike põige.
Mina olengi see, kes uuris 168 EEk-iste ketaste kohta. Sest lihtsalt ei mõista, miks ma peaks 15 aastat vanale autole kolm korda kallimad ostma? Ja
kommenteeria võiks enne mõista andmist natuke mõtelda!!! (tegu oli jah Itaalia ketastega, B osa, ja pidurdavad küll).
Nii et ühe puu ja põhimõttega: esindused/teenindused/remondikohad Eestis päris võtta ei saa.
Samas mu tuttava Passatil 99 aasta murdus katuseluugi üks kronsa ära. Käisin selle autoga Saksa Autos- telli uus luuk, 15 000 EEK-i. Ja auto on kaks
aastas Eestis sõitnud.
Kas siis sellepärast on nüüd see vend peast žiguli support või 168 EEK-ine ketas, kuna ei kavatse seda tellida (kas sakslane oleks?), vaid otsib
paugutanud autolt?
Ja ega nüüd auto ka odavamaks ei muutu!
Ikkagi sõltub kõik konkreetsest isendist. Lihtsalt on kujunenud välja reklaamlause "äsja Saksast jne. Et kui seda ei ole, on tegu automaatselt mingi
saaniga.
Mõnesmõttes tobe eelarvamus. |
Just nimelt, teenindusest saad sa garantii nii varuosadele kui ka paigaldusele. Remonditöökojast sa seda ei saa. Loomulikult ei pea kõike esindusest
ostma, samas pole vaja ka nutta siin, et näe, ostsin miski venna käest, teine vend paigaldas ja ei tööta. Ja väide, et eestis pole korralike autosi,
on ka vale. Lihtsalt neid ei müüda nii odavalt kui tahetakse.
...ja õieti tehakse.
Edit: iga auto ajalugu on võimalik uurida, kuidas ja kelle kaudu, see jääb juba Sinu enda sebida.
|
|
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
|
postitati 21.04.06 16:12
|
|
|
mul on siiani autode ostmisel just üheks kriteeriumiks olnud, et auto oleks eestis sõitnud min. 1a.
sest reeglina on selle aja peale saksast toodud autodel veermikuremont tehtud, signad ja immod peale pandud.
praegune s4 on kah eestis ca aasta olnud...ja veermik on väga heas korrav (v.a. esipidurikettad, mis sai ise ära vahetatud)
ja ühelegi oma tuttavale ei soovita otse saksast/leedust/hollandist vms toodud autot, vaid just ca 1a eestis sõitnut.
|
|
|
|
|
|