Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Programmeertav aju, milline, kust osta? (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2492)
Rax
klubiliige



Registreerunud 04.06.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 15.04.06 20:07 Tsiteeri
Programmeertav aju, milline, kust osta?



Soov leida Engine Management. Ei ole elektroonika vallas eriti pädev, olen uurinud netis erinevaid kit-e. Jääb pisut arusaamatuks hindade kõikumine, et mis selle raha eest saab. Kuna hetkel on veel jagaja süüde, on oluline et progetavas ajus oleks komplektis el. süütega kaasnev. Teab keegi kogu komplekti hinda ja kohta kus seda paigaldada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 15.04.06 22:51 Tsiteeri


Eestis paigaldatakse Hestecit (Laki Tuning, ca 30k, panevad ka Haltechit kui vaja), Tatechit (PM/DC Pro 30+k, Lite odavam, aga turboautole mõttetu) ja KMS'i (ES Tuning, ehk saab 25k). Siis on veel võimalik hankida erineva pädevusega Megasquirte (ca 10k) või VEMS Genboard'i (ca 15k). Hinna-omaduste suhe on parim viimastel, kuid nendega on ka suur osa tööst vaja endal teha, samas kui esimeste puhul viid auto kohale ja sõidad mõne päeva pärast minema.

Vaata ka siia...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rax
klubiliige



Registreerunud 04.06.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 17.04.06 11:39 Tsiteeri


küsin siis nii, kas on siin foorumis kedagi kes teeb jagajasüütega süsteemist el. süütega süsteemi. hind?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 19.04.06 14:29 Tsiteeri


Odavaim lahendus oleks ehk teha meil laialtlevinud AAN/ABY/ADU ecu ja täiselektroonilise süüte peale asi.

Kasutades Sellist lahendust süütepoolide ja piipude jaoks.
Natuke juhtmestikutööd ja ;)


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 19.04.06 16:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Joel
Tatechit (PM/DC Pro 30+k, Lite odavam, aga turboautole mõttetu)


Selles osas sul ei ole õigus - ei ole see Lite midagi mõttetu turbo auto peal. Kõik "eluks vajalik" on tal olemas.


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 20.04.06 08:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Odavaim lahendus oleks ehk teha meil laialtlevinud AAN/ABY/ADU ecu ja täiselektroonilise süüte peale asi.

Kasutades Sellist lahendust süütepoolide ja piipude jaoks.
Natuke juhtmestikutööd ja ;)


see uuemate poolide peale ringitegemine on ahvatlev juba hinna poolest

Silmas pidada tuleb küll seda, et 3B aju pinout on hoopis teine kui uuematel, nii et aju vahetusega kaasneb muudki juhtmetööd, kui poolidega seotu (kui just ajuga sellele sobivat juhtmekimpu kaasa ei saa)

http://s2central.net/motronic_04.html <-- vähemalt siin on otste jaotus mõlema jaoks ära toodud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 20.04.06 08:25 Tsiteeri


Otse loomulikult tuleks aju koos juhtmekimbuga vahetada, see juhtmete ümberaretamine ei tasu ära.


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 20.04.06 08:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Silwer
Tsitaat:
Algselt postitas: Joel
Tatechit (PM/DC Pro 30+k, Lite odavam, aga turboautole mõttetu)


Selles osas sul ei ole õigus - ei ole see Lite midagi mõttetu turbo auto peal. Kõik "eluks vajalik" on tal olemas.

Kas Tatech Lite'l mitte 6 väljundit ei ole? Kui nüüd 5 süütepooli otsa ühendada siis jääb üle 1 väljund, mille otsa paneks wastegate solenoidi. St. bensiinipumba relee, tühikäigu juhtimine ja tahhomeetri väljund (jahutusventikas on neil hüdrosiduriga, aga kui tahta elektrilist, siis ka see) tuleks aju väliselt lahendada. Tatech Pro puhul saaks kõik kenasti aju otsa panna. Sõna "mõttetu" oli Lite kohta ehk tõesti liiga karm aga tundus, et on turboautole on efektiivsemaid lahendusi...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 20.04.06 09:39 Tsiteeri


Lite versioonil on olemas tahho ja kütusepumba juhtimine.
Ja lisaks sellele üks väljund mida saad ise määrata kas tahad sellega juhtida tühikäiku, wastegate solenoidi, mootori ventilaatorit, käiguvahetuse tuld, anti lag süsteemi või vee pritset. Millest viimased kolm asja ei ole nüüd küll olulised.

Turbo autol on kindlasti vaja juhtida ajuga wastegate solenoidi, seega peab lahendama tühikäigu aju väliselt.

Seda on lihtne teha näiteks vanema BMW 323 pealt leitava tühikäiguklapiga mille avamist ja sulgemist reguleeritakse jahutusvedeliku temperatuuriga - sellega saab tühikäigu tip-top toimima.

Ventilaatori, kui selleks on vajadus, saab ilusasti lahendada aju väliselt ja ohutult.

Seega on Tatech Lite 100% ok ka igapäevasõidus kasutataval turboga autol.


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 20.04.06 18:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
See uuemate poolide peale ringitegemine on ahvatlev juba hinna poolest.
Silmas pidada tuleb küll seda, et 3B aju pinout on hoopis teine kui uuematel, nii et aju vahetusega kaasneb muudki juhtmetööd, kui poolidega seotu (kui just ajuga sellele sobivat juhtmekimpu kaasa ei saa)

http://s2central.net/motronic_04.html <-- vähemalt siin on otste jaotus mõlema jaoks ära toodud
Vajadusel võin anda eesti keelse olen mõlemi 3B ja AAN ajul, kust otsad ja värvid paberile kirjutanud ,värvilise elektri skeemile lisaks.
Asi on lihtne aga nokitsemist on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 33.9% - SQL: 66.1%]