Rax
klubiliige
Registreerunud 04.06.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.04.06 20:07
|
|
|
Programmeertav aju, milline, kust osta?
Soov leida Engine Management. Ei ole elektroonika vallas eriti pädev, olen uurinud netis erinevaid kit-e. Jääb pisut arusaamatuks hindade kõikumine,
et mis selle raha eest saab. Kuna hetkel on veel jagaja süüde, on oluline et progetavas ajus oleks komplektis el. süütega kaasnev. Teab keegi kogu
komplekti hinda ja kohta kus seda paigaldada?
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 15.04.06 22:51
|
|
|
Eestis paigaldatakse Hestecit (Laki Tuning, ca 30k, panevad ka Haltechit kui vaja), Tatechit (PM/DC Pro 30+k, Lite odavam, aga turboautole mõttetu) ja
KMS'i (ES Tuning, ehk saab 25k). Siis on veel võimalik hankida erineva pädevusega Megasquirte (ca 10k) või VEMS Genboard'i (ca 15k). Hinna-omaduste
suhe on parim viimastel, kuid nendega on ka suur osa tööst vaja endal teha, samas kui esimeste puhul viid auto kohale ja sõidad mõne päeva pärast
minema.
Vaata ka siia...
|
|
|
|
Rax
klubiliige
Registreerunud 04.06.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.04.06 11:39
|
|
|
küsin siis nii, kas on siin foorumis kedagi kes teeb jagajasüütega süsteemist el. süütega süsteemi. hind?
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 19.04.06 14:29
|
|
|
Odavaim lahendus oleks ehk teha meil laialtlevinud AAN/ABY/ADU ecu ja täiselektroonilise süüte peale asi.
Kasutades Sellist lahendust
süütepoolide ja piipude jaoks.
Natuke juhtmestikutööd ja 
|
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.04.06 16:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Joel
Tatechit (PM/DC Pro 30+k, Lite odavam, aga turboautole mõttetu) |
Selles osas sul ei ole õigus - ei ole see Lite midagi mõttetu turbo auto peal. Kõik "eluks vajalik" on tal olemas.
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 20.04.06 08:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Odavaim lahendus oleks ehk teha meil laialtlevinud AAN/ABY/ADU ecu ja täiselektroonilise süüte peale asi.
Kasutades Sellist lahendust
süütepoolide ja piipude jaoks.
Natuke juhtmestikutööd ja |
see uuemate poolide peale ringitegemine on ahvatlev juba hinna poolest
Silmas pidada tuleb küll seda, et 3B aju pinout on hoopis teine kui uuematel, nii et aju vahetusega kaasneb muudki juhtmetööd, kui poolidega seotu
(kui just ajuga sellele sobivat juhtmekimpu kaasa ei saa)
http://s2central.net/motronic_04.html <-- vähemalt siin on otste jaotus mõlema
jaoks ära toodud
|
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.04.06 08:25
|
|
|
Otse loomulikult tuleks aju koos juhtmekimbuga vahetada, see juhtmete ümberaretamine ei tasu ära.
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 20.04.06 08:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Silwer
Tsitaat: | Algselt postitas: Joel
Tatechit (PM/DC Pro 30+k, Lite odavam, aga turboautole mõttetu) |
Selles osas sul ei ole õigus - ei ole see Lite midagi mõttetu turbo auto peal. Kõik "eluks vajalik" on tal olemas. |
Kas Tatech Lite'l mitte 6 väljundit ei ole? Kui nüüd 5 süütepooli otsa ühendada siis jääb üle 1 väljund, mille otsa paneks wastegate solenoidi. St.
bensiinipumba relee, tühikäigu juhtimine ja tahhomeetri väljund (jahutusventikas on neil hüdrosiduriga, aga kui tahta elektrilist, siis ka see) tuleks
aju väliselt lahendada. Tatech Pro puhul saaks kõik kenasti aju otsa panna. Sõna "mõttetu" oli Lite kohta ehk tõesti liiga karm aga tundus, et on
turboautole on efektiivsemaid lahendusi...
|
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.04.06 09:39
|
|
|
Lite versioonil on olemas tahho ja kütusepumba juhtimine.
Ja lisaks sellele üks väljund mida saad ise määrata kas tahad sellega juhtida tühikäiku, wastegate solenoidi, mootori ventilaatorit, käiguvahetuse
tuld, anti lag süsteemi või vee pritset. Millest viimased kolm asja ei ole nüüd küll olulised.
Turbo autol on kindlasti vaja juhtida ajuga wastegate solenoidi, seega peab lahendama tühikäigu aju väliselt.
Seda on lihtne teha näiteks vanema BMW 323 pealt leitava tühikäiguklapiga mille avamist ja sulgemist reguleeritakse jahutusvedeliku temperatuuriga -
sellega saab tühikäigu tip-top toimima.
Ventilaatori, kui selleks on vajadus, saab ilusasti lahendada aju väliselt ja ohutult.
Seega on Tatech Lite 100% ok ka igapäevasõidus kasutataval turboga autol.
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 20.04.06 18:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: generaator M
See uuemate poolide peale ringitegemine on ahvatlev juba hinna poolest.
Silmas pidada tuleb küll seda, et 3B aju pinout on hoopis teine kui uuematel, nii et aju vahetusega kaasneb muudki juhtmetööd, kui poolidega seotu
(kui just ajuga sellele sobivat juhtmekimpu kaasa ei saa)
http://s2central.net/motronic_04.html <-- vähemalt siin on otste jaotus mõlema
jaoks ära toodud | Vajadusel võin anda eesti keelse olen mõlemi 3B ja AAN ajul, kust otsad ja värvid paberile kirjutanud ,värvilise
elektri skeemile lisaks.
Asi on lihtne aga nokitsemist on.
|
|
|