Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: audi A4 1,9 Tdi ei käivitu korralikult (Vastuseid: 46 | Vaatamisi: 12573)
ristokkk
huviline



Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B8 VW

postitati 13.02.12 17:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laubet
Tere!

Mul ka üks probleem. Ise suht uus auto omanik.
Oman A4-a, 96a. TDi 66 kw. Enne Selle talve suuri külmi käivitus auto ilusti. Külmaga vajas meelitamist nagu ikka diisel. Nüüd aga üks ütles, et mul üks pütt ei tööta, võimalik et pihusti ots kahjustunud. Endal nii hea kõrv ei ole ja mootori hääle järgi väga ei oska midagi öelda, käib nagu traktor ikka. Mida saaksin teha? Kui lähen diagnostikasse, kas seal näitab ära pihustite korrasoleku, kuidas neid veel kontrollida saab. Ja äkki on keegi neid vahetanud - palju läheb maksma või kui kaua töötunde töömehel kulub? Kas ise ei saa vahetusega hakkama?

Teine asi on plokikaane tihend. Jahutusvedelik kaob kuhugi aegajalt. Nii 2-3 kuu tagant pean u 300-400 ml juurde valama. Kui kuskilt toru vahelt lekiks siis tilguks ta 2-3 kuuga täitsa tühjaks. Seega arvan et põletan seda mootoris pigem. Palju selle tihendi vahetus maksma võib minna? Kui vajavadki pihustid vahetust kas sis oleks mõistlik neid koos vahetada!

Aga aitähh!!

Pihusti ei maksa palju sellel mootoril. Oli kord olukord sama mootoriga kus oli vaja ühte pihustit ja nii naljakas kui see ka ei tundu, esindusest sai odavamalt selle pihusti kui mistahes autopoest. Hinda enam ei mäleta kuid ühed odavamad teiste diislitega võrreldes. Vahetada pole seal midagi keerulist, selline töö tee ikka ise ära.
Üks robustne viis kuidas pihustite korrasolekut testida on selline:
1. Käivita mootor
2. Võta õige suurusega mutrivõti mis sobib pihusti pealt toru lahti keeramiseks
3. Hakka ükshaaval torusid lahti keerama töötava mootoriga
Keerad esimese lahti ning kuulad kas mootori töö muutub, keerad uuesti kinni ja lähed teise kallale ja nii kõik neli tükki. Kui hääl muutub siis antud pihusti on töökorras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Ott6
huviline

Avatar


Registreerunud 02.05.09
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 13.02.12 17:34 Tsiteeri


Pihusti seisukorda sel teel küll teada ei saa. Saad ainult teada kas pihusti töötab või mitte nt. juhul kui üks silinder ei tööta ja vaja kodustes tingimustes kindlaks teha milline pihusti 4jast ei tööta. Pihusti korrasolekut kontrollitakse siiski selleks ettenähtud stendis.


Audi A6 2.5 TDi C4; BMW 530D E39; A6 1.9 TDi C5; A4 Avant 1,9 TDi B5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laubet
huviline



Registreerunud 16.09.11
Asukoht: Tartu/Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 14.02.12 07:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ristokkk
Tsitaat:
Algselt postitas: laubet
Tere!

Mul ka üks probleem. Ise suht uus auto omanik.
Oman A4-a, 96a. TDi 66 kw. Enne Selle talve suuri külmi käivitus auto ilusti. Külmaga vajas meelitamist nagu ikka diisel. Nüüd aga üks ütles, et mul üks pütt ei tööta, võimalik et pihusti ots kahjustunud. Endal nii hea kõrv ei ole ja mootori hääle järgi väga ei oska midagi öelda, käib nagu traktor ikka. Mida saaksin teha? Kui lähen diagnostikasse, kas seal näitab ära pihustite korrasoleku, kuidas neid veel kontrollida saab. Ja äkki on keegi neid vahetanud - palju läheb maksma või kui kaua töötunde töömehel kulub? Kas ise ei saa vahetusega hakkama?

Teine asi on plokikaane tihend. Jahutusvedelik kaob kuhugi aegajalt. Nii 2-3 kuu tagant pean u 300-400 ml juurde valama. Kui kuskilt toru vahelt lekiks siis tilguks ta 2-3 kuuga täitsa tühjaks. Seega arvan et põletan seda mootoris pigem. Palju selle tihendi vahetus maksma võib minna? Kui vajavadki pihustid vahetust kas sis oleks mõistlik neid koos vahetada!

Aga aitähh!!

Pihusti ei maksa palju sellel mootoril. Oli kord olukord sama mootoriga kus oli vaja ühte pihustit ja nii naljakas kui see ka ei tundu, esindusest sai odavamalt selle pihusti kui mistahes autopoest. Hinda enam ei mäleta kuid ühed odavamad teiste diislitega võrreldes. Vahetada pole seal midagi keerulist, selline töö tee ikka ise ära.
Üks robustne viis kuidas pihustite korrasolekut testida on selline:
1. Käivita mootor
2. Võta õige suurusega mutrivõti mis sobib pihusti pealt toru lahti keeramiseks
3. Hakka ükshaaval torusid lahti keerama töötava mootoriga
Keerad esimese lahti ning kuulad kas mootori töö muutub, keerad uuesti kinni ja lähed teise kallale ja nii kõik neli tükki. Kui hääl muutub siis antud pihusti on töökorras.


Ok. Keeran ükshaaval maha ja see pihusti mis mootori tööd ei muuda vahetan arvatavasti välja. Lasen nad ka stendis ära kontrollida. Ei julgenud ise ennem näppida. Ei teadnud kas saab ise neid kätte või mitte ja ega nad mulle vastu vahtimist ei lenda kui neid töötava mootoriga keeran.

Aituma!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laubet
huviline



Registreerunud 16.09.11
Asukoht: Tartu/Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 14.02.12 07:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ott6
Pihusti seisukorda sel teel küll teada ei saa. Saad ainult teada kas pihusti töötab või mitte nt. juhul kui üks silinder ei tööta ja vaja kodustes tingimustes kindlaks teha milline pihusti 4jast ei tööta. Pihusti korrasolekut kontrollitakse siiski selleks ettenähtud stendis.


Selge viin stendist läbi. Saan pihustite olukorrast ka aimu .. vb hakkab mõni kohe kohe töö lõpetama ja oleks mõistlik ära vahetada.

Aitähh!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zerro
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.09
Asukoht: võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B6

postitati 14.02.12 08:23 Tsiteeri


Olen värske 1,9 omanik. Hommikul käivtades läheb käima ilusti aga kui käima läheb siis alguses pöörded kõiguvad u. 100rpm kandis. Oskab keegi midagi aimata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ristokkk
huviline



Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B8 VW

postitati 14.02.12 15:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ott6
Saad ainult teada kas pihusti töötab või mitte nt. juhul kui üks silinder ei tööta ja vaja kodustes tingimustes kindlaks teha milline pihusti 4jast ei tööta. Pihusti korrasolekut kontrollitakse siiski selleks ettenähtud stendis.

Seda ma ju üritasingi öelda, mida sa hakkad kohe vaidlema :D Niimoodi sa muidugi surve numbreid ei näe kuid kui jutt oli sellest et mingi vilunud kõrv tuvastas mittetöötava pihusti siis nii saab ta välja peilida.


Pihustitoru ei pea täielikult lahti keerama, ainult niipalju et ta lekkima hakkaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
laubet
huviline



Registreerunud 16.09.11
Asukoht: Tartu/Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 21.02.12 12:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Pihusti ei maksa palju sellel mootoril. Oli kord olukord sama mootoriga kus oli vaja ühte pihustit ja nii naljakas kui see ka ei tundu, esindusest sai odavamalt selle pihusti kui mistahes autopoest. Hinda enam ei mäleta kuid ühed odavamad teiste diislitega võrreldes. Vahetada pole seal midagi keerulist, selline töö tee ikka ise ära.


Küsisin pihustite hinda ühest varuosa kauplusest ja vastuseks sain et pihusti hind on 306,90 tk. Mul jäi suu lahti .. See hind on nati krõbe minumeelest. Kas see hind on reaalne? Müüa muidugi ei täpsustanud millises vääringus see hind on. 307 EUROT küll ühe pihusti eest välja ei tahaks käia.
Autoks A4 TDi 66kw 1996 a mida sai ka talle öeldud.

Ah jaa .. kas sellel mootoril on common rail pihustid või tavalised mehanilised. CR pihustid nati kallimad.

Tänan!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
R.Raudsepp
huviline



Registreerunud 21.12.10
Asukoht: Tartu/Valgamaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5 2.5TDI Q 2002

postitati 21.02.12 13:40 Tsiteeri


Sel mootoril peaks saama vahetada pihustiotsasid. Ise lasin vahetada Testremis 81kw motol kõik pihustiotsad, kogu kompott läks 150€.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laubet
huviline



Registreerunud 16.09.11
Asukoht: Tartu/Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 21.02.12 14:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ahverist
Sel mootoril peaks saama vahetada pihustiotsasid. Ise lasin vahetada Testremis 81kw motol kõik pihustiotsad, kogu kompott läks 150€.


See juba vähe talutavam ..
Mudu müüja kinnitas, et hind oli eurodes :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tehnic
huviline

Avatar


Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU

postitati 21.02.12 19:50 Tsiteeri


CR pihustid on 600-1000EUR TK:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laubet
huviline



Registreerunud 16.09.11
Asukoht: Tartu/Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 22.02.12 06:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tehnic
CR pihustid on 600-1000EUR TK:D


Ma vist ei oleks pidanud küsima .. :D Vanemal autol vahetada neid vist ei ole mõtet. Pihusti otste vahetus mõistlikum.
Kuid kas sellel mootoril on sis CR pihustid või mitte. Või on tavalised mehhaanilised?
Mis neis CR pihustites nii erilist on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tehnic
huviline

Avatar


Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU

postitati 22.02.12 19:03 Tsiteeri


sellel 81 kw on tavalised pihustid, Common raili omasid juhitakse elektriga, tavalised avanevad ise kindla rõhu juures...see peenem teema ja kõrge hind on tingitud enamasti euronormidest saaste osas...seega ei pruugi uued mootorid ökonoomsemad olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laubet
huviline



Registreerunud 16.09.11
Asukoht: Tartu/Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 01.03.12 09:41 Tsiteeri


Küsisin autokauplusest pihustiotste kohta ja öeldi et minu mootoril neid ei vahetata .. ei tahaks uskuda seda .. kui 81 kw-l vahetatakse siis miks mitte 66 kw. Müüja ei jätnud usaldusliku muljet. Eks need kel näpud reaalselt õlised teavad paremini. Käin parem kohe stendist läbi ja vaatan kas nad oskavad öelda kas saab vahetada või mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Uhm
huviline



Registreerunud 05.03.04
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia Combi 1.2TSI - 15

postitati 01.03.12 19:18 Tsiteeri


Kui Tartus oled, käi Stikke Oü-st läbi. Usun, et nemad müüvad seda mis sul vaja.

http://www.diisel.ee/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laubet
huviline



Registreerunud 16.09.11
Asukoht: Tartu/Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.12 05:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Uhm
Kui Tartus oled, käi Stikke Oü-st läbi. Usun, et nemad müüvad seda mis sul vaja.

http://www.diisel.ee/


Jp .. homme hommikul lähengi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laubet
huviline



Registreerunud 16.09.11
Asukoht: Tartu/Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 05.03.12 06:50 Tsiteeri


Sai siis pihusti otsad vahetatud. raskuspunktiks kujunes pihusti pesade puhastus. Peab jälgime et tahma mootorisse ei kukuks. Ise kasutasin vatitikke aga ka nendega on oht sest tikk mahub ilusti läbi augu mootorisse. Päris läikima ei saanud aga suurema jama sain sealt välja. Pihustid viskasin bensu lahusesse pooleks tunniks likku ja vanad otsad tulid ilusti maha.

Pihusti otsad sain Stikke OÜst (thnks to Uhm) 19,97euri kt + vask seib 1,35euri.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ristokkk
huviline



Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B8 VW

postitati 05.03.12 15:20 Tsiteeri


No kas on ka muutusi siis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 05.03.12 18:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laubet
Sai siis pihusti otsad vahetatud. raskuspunktiks kujunes pihusti pesade puhastus. Peab jälgime et tahma mootorisse ei kukuks. Ise kasutasin vatitikke aga ka nendega on oht sest tikk mahub ilusti läbi augu mootorisse. Päris läikima ei saanud aga suurema jama sain sealt välja. Pihustid viskasin bensu lahusesse pooleks tunniks likku ja vanad otsad tulid ilusti maha.

Pihusti otsad sain Stikke OÜst (thnks to Uhm) 19,97euri kt + vask seib 1,35euri.

Pistid oleks tulnud ikka seadsitada ka kui head tulemust tahad. Avamisrõhud on muidu erinevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ott6
huviline

Avatar


Registreerunud 02.05.09
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 05.03.12 18:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tehnic
CR pihustid on 600-1000EUR TK:D


Pole need Common Raili pihustid enam nii kallid ammu.


Audi A6 2.5 TDi C4; BMW 530D E39; A6 1.9 TDi C5; A4 Avant 1,9 TDi B5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laubet
huviline



Registreerunud 16.09.11
Asukoht: Tartu/Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 06.03.12 07:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ristokkk
No kas on ka muutusi siis?


On ikka :). Käivitus on vähe parem, aga mul vajab ka starter veel vahetamist. Ja jõudu on rohkem, esimene käik tundub ikka palju võimsam kui enne. Vb suitseb ka nati vähem, kuid väga ei saa aru. Talvel suitsebki rohkem ja mul kaob ka tosool kuskile. Arvatavasti tuleb mingi aeg tihendite vahetus ette võtta.

Kuidas saaksin kontrollida kas on plokikaane tihend läbi? Kuskilt voolikute vahelt lekkimist ei näe. Praegusel ajal võib valge suits olla ka ilmast tingitud.

Kas nende mudelite starteritel on mingi vahe ka?. Kas nt 1.8T bensuka starter kõlbab ka mulle? Või sis 81kw-e starter?

Mul 1.9 Tdi 66kw.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ristokkk
huviline



Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B8 VW

postitati 06.03.12 17:41 Tsiteeri


Raudselt kindel ei ole kuid bensuka starter küll ei sobi, isegi kui sobib siis tast vist midagi järgi ei jääks. Diisel tahab palju võimsamat tõmmet saada.
Valge aur on teatud hetkedel on normaalne, veeaur, kondents. Mul samuti külmal hommikul peale käivitamist tuleb valget auru kuid kaob kui summuti korralikult kuumaks läheb.
Kas otste vahetus ka kütusekulule mõjus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
laubet
huviline



Registreerunud 16.09.11
Asukoht: Tartu/Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.12 09:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ristokkk
Raudselt kindel ei ole kuid bensuka starter küll ei sobi, isegi kui sobib siis tast vist midagi järgi ei jääks. Diisel tahab palju võimsamat tõmmet saada.
Valge aur on teatud hetkedel on normaalne, veeaur, kondents. Mul samuti külmal hommikul peale käivitamist tuleb valget auru kuid kaob kui summuti korralikult kuumaks läheb.
Kas otste vahetus ka kütusekulule mõjus?


Kütusekulu vähendas kül aga mitte väga oluliselt. Mul on ta koguaeg suht vähe rüübanud. 5-6 l/100km on minujaoks siiamaani normaalne ja talutav olnud. Aga kui plokikaane tihendit vahetama kunagi hakkan sis kavatsen ka kompressiooni õigeks ajada. Siis loodan kütusekulu vähendada. Vb ka pihustete seadistamine aitab kütusekulu kokku hoida (ei tea kuda see täpselt käib ja mida tehakse).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.2% - SQL: 57.8%]