Üldiselt on see täiesti normaalne nähe,see vedelik on reeglina vesi mis akust välja aurustub.Kui seda on liiga palju siis võib olla põhjuseks liig
kõrge laadimisvool,eriti järsku annab see tunda külmade ilmadega ja siis kui autol kasutatakse hulgaliselt
lisaseadmeid(ac,peeglisoojendused,tagaklaas,ahi)
Ühesõnaga hommikuti käivitades on aku reeglina juba nn.alalaetud ja generaator üritab selle kiirelt tasa teha,tõstes ühtlasi ka laadimispinget,mingi
ajaühiku sees.tulemuseks on keemiline protsess,ehk rahvakeeli aku keemine.Üldiselt peaks olema abi korrapärasest aku turgutamisest tavalaadijaga umbes
kord kuus.See jutt et gene suudab aku 100% ära laadida on möla,eriti juhul kus tuled põlevad 100% sõidu ajast ja keskmiseks distantsiks kujuneb linnas
10km. korraga.Aku lihtsalt ei suuda oma mahtuvust saavutada.
Samuti võiksid kontrollida oma aku elektrolüüdi tihedust,korralik areomeeter võiks igal mehel kodus sahtlis olla.Akud on tundlikud ka põrutamise
suhtes,kui vedelikku on liiga palju siis põrutamisega võib ka korkide vahelt ilatsema hakata.
Pikk ja segane sai,aga ehk on abi
|
|