Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: K: Süüte seadmine (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2575)
YMRE
huviline



Registreerunud 27.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 10.04.06 17:02 Tsiteeri
K: Süüte seadmine



Tere. Kas on äkki keegi targem, kes teaks vastata. Nimelt tahaks teada kas 2.2 20v QT on võimalik süüdet varasemaks-hilisemaks tõsta, kui rihma paari hamba võrra liigutades, või paneb selle paika aju ilma sinu käest küsimata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 10.04.06 17:12 Tsiteeri


Süüdet reguleerib ainult aju.
Ja gaasijaotuse hilisemaks varasemaks seadmisega ei saavuta ka midagi, parim on paigaldada täpselt tehase poolt ettenähtud märkki. (ideaalne oleks saada (+/-1' täpsusega ;) )


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
YMRE
huviline



Registreerunud 27.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 11.04.06 06:46 Tsiteeri


Uba nimelt selles, et kui sõita rõhuga 1.1-1.2, kõik nagu korras. Kruvides aga mingi 1.4-1.5 peale hakkab u. 5000 pöörde peal klapiklõbin, mitte väga tugev, aga siiski. Mootor sai enda arvates kõik õigete märkide järgi kokku, seega kas hüdrotõukur siis ei jaksa enam klappi surve all üles sikutada või on siiski mõni hammas hiline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 11.04.06 12:31 Tsiteeri


Märgid paigast ära, ei ole kuulda olnud 1.5 bar puhul detonatsiooni, isegi veel kõrgemat rõhku kasutanud;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 11.04.06 13:20 Tsiteeri


Esmast kontrolli märgid kõik veel üle (hooratta peal "-o", rihmaratta nool ja hallikas märgis TÄPSELT). Õli taset võiksid ka vaadata! Võib olla ei kuule sa üldse klappide häält, tegu võib olla külma poole tiivikuga, mis jookseb tigumehhanismi.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
YMRE
huviline



Registreerunud 27.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 11.04.06 14:31 Tsiteeri


Ei usu ise ka et see detonatsioon on. Õlid korras, turbo just remonditud, Ja märgidki sai üle kontrollitud. Panustan ikka hüdrotõukurite peale kes suurema surve all ja suuremate pöörete juures ei jõua enam sisselaskeklappe üles sikutada. Mis seal ikka rahakoti rauad jälle laiali.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 11.04.06 16:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: YMRE
Panustan ikka hüdrotõukurite peale kes suurema surve all ja suuremate pöörete juures ei jõua enam sisselaskeklappe üles sikutada. Mis seal ikka rahakoti rauad jälle laiali.


Oot, mis jutt see on, mis ajast hüdrotõukurid klappe üles sikutavad:o? Ega Su autol desmodromklapiajam pole. Klapi sulgeb ikka klapivedru.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 11.04.06 17:18 Tsiteeri


No "klõbina" detonatsiooni tekkides peaks ka vastav andur sellele koheselt reageerima ja selle anduri poolt saadetud teate põhjal ka aju süüdet hilisemaks keerama, juhul, kui see süsteem toimib!

Juhul, kui on tõukuritega probleem, sõida näiteks 1. käiguga ja üle 5000rpmi ja kuula aken lahti, kas tekib siis see tõukurite klõbin või ei. Klõbiseda "kõriseda" võiks ka veninud nukkvõlli kett näiteks.

btw: juhul, kui sa panid nukad ja vända valesti märkki, on üks võimalusi ka klapi ja kolvi" kerge kohtumise" klõbin võimalik, siis pöörete all ei suuda enam klapp piisavalt nobesti kolvi eest põgeneda ;)


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
westor
huviline



Registreerunud 23.08.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8 2,5 tdi

postitati 12.04.06 04:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: samru
Tsitaat:
Algselt postitas: YMRE
Panustan ikka hüdrotõukurite peale kes suurema surve all ja suuremate pöörete juures ei jõua enam sisselaskeklappe üles sikutada. Mis seal ikka rahakoti rauad jälle laiali.


Oot, mis jutt see on, mis ajast hüdrotõukurid klappe üles sikutavad:o? Ega Su autol desmodromklapiajam pole. Klapi sulgeb ikka klapivedru.


Pole vaja inimesele näkku lüüa.Väljendas ennast lihtsalt natsa valesti.

Rahu.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 12.04.06 19:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
No "klõbina" detonatsiooni tekkides peaks ka vastav andur sellele koheselt reageerima ja selle anduri poolt saadetud teate põhjal ka aju süüdet hilisemaks keerama, juhul, kui see süsteem toimib!

Detonatsioniandur avastab detonatsiooni ammu enne seda, kui midagi palja kõrvaga kuulda suudad. Süsteem määrab 2 detonatsioonianduri ja Halli anduri signaalide abil kindlaks selle, milline silinder detoneerib ja muudab selle konkreetse silindri süüdet hilisemaks.

Kui detonatsiooniandurites või kuskil mujal tekib rike, mille tulemusel ei ole võimalik määrata detoneerivat silindrit, viib aju kõigi silindrite süüte hilisemaks ja läheb turvarezhiimi.
Tsitaat:
btw: juhul, kui sa panid nukad ja vända valesti märkki, on üks võimalusi ka klapi ja kolvi" kerge kohtumise" klõbin võimalik, siis pöörete all ei suuda enam klapp piisavalt nobesti kolvi eest põgeneda

Ega seal möödapanekuks palju ruumi ei ole - paari-kolme hamba jagu nihu ja on juba oht klappe lõhkuda...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 12.04.06 19:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Uba nimelt selles, et kui sõita rõhuga 1.1-1.2, kõik nagu korras. Kruvides aga mingi 1.4-1.5 peale hakkab u. 5000 pöörde peal klapiklõbin, mitte väga tugev, aga siiski.

Kuidas rõhutõus on saavutatud - kas chipiga või mehaaniliselt "kruvides"? Kas muud jupid (toitesüsteem jne) on stock? Loodetavasti ei ole paagis 95 bensiin?

Lihtsalt teemat arendades - algupärasest turbost viimast välja pressides jõuab seisuni, kus sisselaskeõhu temperatuur hakkab tõusma. Kui samal ajal mingil põhjusel peaks segu lahjaks ka minema (õhuhulk kasvab ju üle algupäraselt ettenähtud väärtuste), ongi klassikaline mootorihävitamise stsenaarium meie ees - kõrged pöörded, suur koormus, kuum õhk, lahja segu ja detonatsioon. Nii et kui see nendel pööretel kuulda olev asi on tõesti detonatsioon, siis on asi naljast kaugel (isegi "mitte väga tugeva" puhul)...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
westor
huviline



Registreerunud 23.08.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8 2,5 tdi

postitati 13.04.06 04:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
Tsitaat:
Uba nimelt selles, et kui sõita rõhuga 1.1-1.2, kõik nagu korras. Kruvides aga mingi 1.4-1.5 peale hakkab u. 5000 pöörde peal klapiklõbin, mitte väga tugev, aga siiski.

Kuidas rõhutõus on saavutatud - kas chipiga või mehaaniliselt "kruvides"? Kas muud jupid (toitesüsteem jne) on stock? Loodetavasti ei ole paagis 95 bensiin?

Lihtsalt teemat arendades - algupärasest turbost viimast välja pressides jõuab seisuni, kus sisselaskeõhu temperatuur hakkab tõusma. Kui samal ajal mingil põhjusel peaks segu lahjaks ka minema (õhuhulk kasvab ju üle algupäraselt ettenähtud väärtuste), ongi klassikaline mootorihävitamise stsenaarium meie ees - kõrged pöörded, suur koormus, kuum õhk, lahja segu ja detonatsioon. Nii et kui see nendel pööretel kuulda olev asi on tõesti detonatsioon, siis on asi naljast kaugel (isegi "mitte väga tugeva" puhul)...

Eelpool nimetatud autol peaks olema passijärgi aju chipitud.Ka on paigaldatud nii turborõhu kell kui ka segukell.Segu polevat lahjaks läind nii väidab auto omanik.Nagu ei tahaks uskuda seda detonatsiooni.Aga mine sa tea.Tegelt on mul ka väike videojupp kus on väga hästi kuulda seda häält mida auto hakkas tegema kiirendusel.On äkki võimalus kuidagi see siia üles ripudada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 36.5% - SQL: 63.5%]