Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Gaasipedaal ei reageeri aegajalt.-( korras) (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 3396)
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 10.04.06 07:32 Tsiteeri
Gaasipedaal ei reageeri aegajalt.-( korras)



Nüüd hakkas mul selline jama- sõidad ühtlase kiirusega ja vahest laseb kütte etteande tagant ära, mootor välja ei sure, lahutades siduri töötab tühikäigul aga gaasipedaal ei reageeri pumbale.Kui lasta gaasipedaal tagasi ja uuesti vajutada võtab jälle mootori järgi ja niivisi teeb ainult aegajalt kui sõita ühtlase kiirusega.Kui pidevalt gaasipedaaliga mängida siis töötab korralikult.Muidu käivitus ja mootori töötamine ok. Kui suur tõenäosus võib olla et see reostaat peksab segast mis on ühendatud gaasipedaali hoovaga?Või on siis selle kaane viga?Mis sümptomid viitavad kaane ära suremisele?
Automargiks on A100 2,5 TDI mootori tähisega ABP
Nädalavahetusel sai käidud ülevaatusel mootori osas tahmad ja muu kõik korras.
Selline tähelepanek veel- aegajalt kohapeal vaikselt gaasi lisades lähevad pörded kuni 1500 ja siis kukuvad,gaasi lisades vaikselt enam üles poole ei lähe pöörded, vajuta või põhja.Kui lisada järsku on korras,mingi andur paneb villast?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
marko2100
huviline



Registreerunud 22.03.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant TDI

postitati 10.04.06 18:03 Tsiteeri


Tundub jah reostaadi viga olema! Proovi multimeetriga mõõta, samal ajal seda reostaati liigutades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 11.04.06 05:45 Tsiteeri


Täna hommiku viskas ka kollase tule põlema "kontrolli mootorit",süüte välja keeramisel ja uuesti käivitamisel enam ei põle. Oskab veel keegi midagi tarka öelda? Otsinguga diislite kohta midagi suurt ei andnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
marko2100
huviline



Registreerunud 22.03.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant TDI

postitati 11.04.06 06:46 Tsiteeri


Veakoode oled proovinud lugeda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 11.04.06 07:12 Tsiteeri


Lõhnab küll selle reostaadi rikke järele, et lihtsalt must või ära kulunud ja ei anna vahepeal ühendust enam. Oli mul ka 2,8 siibri reostaadiga sama viga, et külmast pärast ei tahtnud pöördesse minna, ainult gaasi põhja vajutades toimis. Kakkusin lahti ja puhastasin ära ja mure murtud: kuid diislit pole ise näppinud ja ei oska lähemalt kommenteerida, kuid lase see akeleraatori reostaat üle vaadata, usun, et on selles viga, kui mootor toimib muidu korralikult.
Võid veel proovida ka seda, kui laseb kütte maha sõidu ajal, vajuta mitu korda põhja ja tagasi, kui siis toimima hakkab on asi must lihtsalt.

Terv. Veiko


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 11.04.06 07:58 Tsiteeri


Nende veakoodide lugemise kohta olen küll lugenud, aga ei hakka mõistus peale :( Kipun ise ka arvama et reostaat mängib mäkra.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 11.04.06 15:41 Tsiteeri


1 ja 2 pihusti vahel on üks andur valge pistikuga-mis andur see on? kui see pealt võtta, hakkab pöördeid üles alla loopima.Mootori töötemp. üle 85 siis vahest ei mõjunud selle pistiku eemaldamine,töötas ühtemoodi.Juhtpihusti juhet lahti ühendades hakkas mootor puterdama ja kollane kontroll lamp "kontrolli mootorit" läks põlema, nii et juhtpihusti viga nagu ei oleks.Selle valge anduri all on pruun andur see on temp. näidiku jaoks.Veel täpsemalt seletades on see valge pistikuga andur selle torupeal, kust tuleb lõdvik suurele ringile radikasse.Oskab keegi selle peale midagi kosta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
InTz
huviline

Avatar


Registreerunud 05.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Quattro, 200 20V

postitati 11.04.06 16:20 Tsiteeri


Kui võtad selle valge kaheotsaga pistiku maha siis pöörded kõrgemad ja käivitades küsib küünalid. Ehk see andur peaks andma vist ajule signaali, kas mootor on soe või külm. Igatahes reguleerib ta tühikäigu pöördeid ja eelsüüteküünlaid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 11.04.06 16:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: InTz
Kui võtad selle valge kaheotsaga pistiku maha siis pöörded kõrgemad ja käivitades küsib küünalid. Ehk see andur peaks andma vist ajule signaali, kas mootor on soe või külm. Igatahes reguleerib ta tühikäigu pöördeid ja eelsüüteküünlaid.
Jep, tegin just katset, aga muus anomaalias pole selgust veel saanud, nii et valge pistiku andur jääb ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pandiit
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 11.04.06 18:44 Tsiteeri


minu põkal oli näiteks enamvähem sama jant, mootor käis ka ilgelt terava häälega ja aju oli lepingu lõpetanud.
need sümtomid millest sa räägid viitavad küll sellele, et pumba kaan vajab remonti neid pidi olema kahte tüüpi ehitusega mõnd annab remontida teist mitte


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 12.04.06 05:22 Tsiteeri


Moto töötab nagu alati, mingit teravat laginat ei ole, tänase paarikümne km-se sõiduga ei ühtegi häda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pandiit
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 12.04.06 09:16 Tsiteeri


pumba kaan pidigi niimodi ära kustuma, et vahepeal toimib normaalselt siis mingi hetk jälle paneb täiega näkku


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 12.04.06 12:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pandiit
pumba kaan pidigi niimodi ära kustuma, et vahepeal toimib normaalselt siis mingi hetk jälle paneb täiega näkku
See suur et kui ta niivisi läheb anna vihjeid,kus taastada ja mis selle maksumus oleks, saab varakult sellele mõtlema hakata. :(
Hm milline see pumba kaan välja näeb ja mis seal kulub, mida seal taastatakse, mingeid pilte pumba laialilammutamisest või linke kust mida näha, oleks teretulnud nähtus.Hakkan selle pumba sisemusega ennast kurssi viima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pandiit
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 12.04.06 19:43 Tsiteeri


uus pidi maksma 7-9000.-
olen kuulnud, et oisu diisli mehed pidid päris asjalikud selles suhtes olema, pidi andma paigaldada ka mingit wolkari oma mis maksab kuskil 3500.- ja ega remontki odavam ei tule kui üldse annab taastada


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 13.04.06 08:25 Tsiteeri


Sümptomid kisuvad filtriprobleemile, see nüüd vahetatud.Vaatame edasi mis juhtub, kui nädalavahetuse sõitmistel selliseid jamasid ei teki siis oli filtri viga.Lõppsõna ütlen esmaspäeval.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pandiit
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 14.04.06 15:35 Tsiteeri


kui filter kinni oleks siis auto lihtsalt ei läheks edasi ja kogu moos, mitte ei hakka pöördeid kõigutama ja muid nalju tegema millest eelpool toodud teemades rääkisid!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 17.04.06 08:30 Tsiteeri


Pöördeid pole kõigutanud!
Tundub et siin sattus mitu viga kokku.Mingil määral oli filtri viga (jebla hakkas pihta peale olerexist tankimist) ja siis veel selline asi- seiskamis klapi juhe klemmi otsas ei annud korralikult ühendust,see sai puhastatud ja klemmile uuesti joodetud, siiani töötab nagu vanasti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.9% - SQL: 72.1%]