Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Klubiliikumise usaldus. (Vastuseid: 31 | Vaatamisi: 3533)
eroz
huviline



Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 10.04.06 21:18


krt inimesed...ärge kunagi usalda kedagi 100%(võõrast inimest ärge usalda isegi 50% mitte)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Dixi
huviline



Registreerunud 13.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 11.04.06 06:04


Täieliku usalduse inimese vastu tagab 100% ettemaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 11.04.06 06:51


Tsitaat:
Algselt postitas: eroz
krt inimesed...ärge kunagi usalda kedagi 100%(võõrast inimest ärge usalda isegi 50% mitte)


No nii ei saa ju üldse elada. Mõistuse piires tuleb ikka inimesi usaldada. Ja oma vaistu kasutada. Tagantjärele pole mõtet targutada, lihtsalt tuleb omad järeldused teha. Minul on siinsete klubilistega seoses küll ainult meeldivad ja positiivsed kogemused. (välja arvatud üks psühholoogiliste probleemidega tegelane kunagi ammu)
Huvitav on see, et just umbes samal ajal helistas mulle keegi ja uuris pritsejagajate, rõhuregulaatorite jms seonduva kohta.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Sigma80
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.03
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 2.8 quattro

postitati 11.04.06 09:20


Tere head klubilised (peamiselt suunatud Janarile),
Kuna igapäevane foorumikülastaja ei ole, siis ausalt öeldes sattudes täna selle teema peale, oli ikka üsna paha tunne lugeda 2 lehekülge postitusi enda pihta :( Kõigepealt ütlen et ei proovigi end vastutusest vabaks rääkida, siin pole kahtlustki, nimetatud jupid sai laenatud ja täpselt sellistel ausatel eesmärkidel et proovida ja õnne korral kui millestki neist abi on, siis ka hüvitada ja ülejäänu tagastada. Olen ise samuti selline laenaja olnud ja usun et ka edaspidi laenan kui tunnen et tegemist pole hirmkalli väärtusega ja inimene tundub usalduslik. Olen aga nõus et usaldus kaob mingi aja möödudes ja seepärast sügavad vabandused Janari (wauzzz) ees ning samuti loodan et antud vahejuhtum saab seletusliku ja piisava põhjendusega lahendi et pikaajalise klubiliikmena siin head mainet ja usaldust säilitaksin. Eks ju vahel tuleb ikka teatud situatsioone ette ja kuigi on ka õige et ainult ennast saab täielikult usaldada, ei jõua me ka kuhugi nii kui koostööd ja teeneid ei osuta. Veelkord vabandan et üle 3 nädala olen laenamise lahendusega viivitanud.
Lühidalt põhjustest. Probleem oli mootoril tühikäiguga - see puudus täielikult, samuti esines tuterdamist madalamatel pööretel. Eks ikka ju ei taha vana auto omahinda üleliia kõrgeks ajada suht kalli diagnostika ning uuest peast üsna kallite juppide ostmisega, eriti kui viga võib olla kõikjal ja pärast kahetsed ainult et üldse auto ostsid, kui ikkagi veast lahti ei saa :(
Kuna autot saan näppida vaid nädalavahetuse õhtutel ja seda rakveres (ise koolis-tööl tln-s), siis teate ise kui kiirelt need õhtud mööduvad kui ei ole ise lukksepp, üritad targaks saada uutest kogemustest ja ei suju see remont kiirelt. Vahepeal olin veel 1.5 nädalat saksas sõbra palvel et talle autoostul abiks olla ja maadmööda turvaliselt koju tuua see. Seepärast laenamise hetkel enda mäletamist mööda ei julgenudki kohe aega lubada millal selgust saan asjades, sest paha on teistpidi petta ja hiljem aega koguaeg edasi lükata kui ei õnnestu.
Nüüd on asjad niikaugel, et esimese asjana vahetasin tühikäigukontakti ära (see sai ka laenatud Janar Sinult), asi hakkas tühikäigul normaalselt tööle, hiljem vanat kontakti vaadates oli viga tegelt vaid hoovas mis sinna vastu läks ja lükkas, liikumispind oli oksüdeerund, õlitasin treenisin ning vahetasin vana tagasi, sest see hakkas tööle. Kahtlustasin õhusiibrit, kuid see nii mehhaaniline süsteem, et vana tundus teisega võrreldes täpselt sama hea, näppisin ainult reostaati kontakte selle küljes (mis pidavat aitama) ja loobusin vahetamisest. Mille korrasolekus kindel polnud, oli juhtrõhuregulaator pritsepea küljes. Peale selle vahetamist paranes pöördesse minek ning esialgsetel proovisõitudel vaatasin et kõik ok. Ühesõnaga tühikäigukontakti, pritsepead ja õhusiibrit ei vahetanud, vahetasin juhtrõhuregulaatori, millest oli abi ning tegin siis vana tühikäigukontakti lülituse korda ise.
Juba varem ja üüd nädalavahetusel veel proovisõitu tehes, ilmnes aga et üle 3500 pöörde lihtsalt mootor ei arenda. Poob kinni. Sai küttepumba tootlikkust mõõta ja tuli välja et see veidi nõrk. Filtri ostsin ära, igaksjuhuks vahetab ka ära, aga arvatavasti selles häda ei ole, tuleb pumpa vahetama hakata :(
Aga see jama selleks.
Ühesõnaga, võtan Sinuga Janar ühendust telefoni teel, et need jupid tagastada ja kokkuleppida selle regulaatori hinnas, millest tundus et vist oli kasu. Nüüd on muidugi see häda et need on rakveres mul, ise aga nädalasees tln-s, et arvatavasti jääb järgmise nädala algusesse tagastamine. Aga helistab üle. Loodan et otsest kahju pole Sa siiamaani kannatanud et need jupid minukäes olid ja vabandused ebameeldiva tunde tekitamise eest. Olin kogu see aeg teadlik oma kohustustest, aga soovisin autot tööle saada enne.

Antud pealkirjaga teema püstituse vastu pole mul midagi ka edaspidi, tulebki postitada kui taolised mured, kuid soovin et meie juhtum ei jääks siia üles. Kuna me lahendame selle juba omavahel kohe ära, siis oleks ülekohtune edaspidine liigne konkreetne tähelepanu.

Soovin klubile edu ja mul on hea meel et selline asjalik seltskond nii hästi meil toimib koos. Katsun ka ise edaspidi ainult positiivseid kommentaare teenida :)


Ärge ainult kihutage!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 11.04.06 11:15


To Sigma 80
Tore et julged oma viga tunnistada ja jõudu Sulle autoremontimises.Aga kas on nii raske kuu aja jooksul teha 1 kõne osade omanikule ja öelda et kõik on korras.Poleks mingit jama olnudki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rufhouse
huviline

Avatar


Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2

postitati 11.04.06 11:57


Kohe hea näha ,et klubis on ka ausaid inimesi,mõni teine tont poleks siia postigi teinud,ega mõelnud,kuidas ja millega valesti käitus...:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 11.04.06 11:57


Tundub, et teema on leidnud lahenduse ja edaspidine kiitmine ega laitmine midagi olulist ei lisa...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 21.4% - SQL: 78.6%]