Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: S4 AAN "puterdab" suurema rõhu korral - Viga leitud (Vastuseid: 33 | Vaatamisi: 6232)
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 13.04.06 19:46 Tsiteeri


Rõhk ei saa olla 0bari, sest WG vedru laseb mingil rõhul siiski tekkida. Sinna aju sekkuda ei saa.
(Aga mida mina ka 20V-st tean... :D )


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 13.04.06 20:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
Tsitaat:
Algselt postitas: quattromees
Mõtle nüüd natuke, 1 peabki näitama, sest see atmosfääri rõhk. 0 baari oleks täielik vaakum.


ja ja, said valesti aru, küsimus oli pigem selles, et kui MAPi küljest voolik ära võtta, näitas kompu küll 1.0 ehk siis atmosfääri, nii nagu peab, siis ülerõhku ei tohiks tekkida, st aju ei luba turbol "puhuda" (minu mõistes siis ülerõhk 0), aga kõik oli endistviisi, auto liikus nagu poleks midagi muutunud, alles peale väikest sõitu sai ka aju aru, et MAP ei saa tegelikult mingit infot ja läks safe-mode'i.


See kompuuter saabki oma info ju map-ist. Kui voolik lahti siis map näitab kompuutrile atmosfääri rõhku. See mis mootoris samal ajal toimub on juba teine teema...


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.05.06 20:42 Tsiteeri


Viga käes, võibolla on/oli veel mõndade asjade kokkulangevus, aga väidetavalt olid küünalde vahed valed, Aava ajas need paika ning nüüd tundub, et on kõik OK.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 09.05.06 06:10 Tsiteeri


Kuidas saab olla tutikal küünlal sädevahe vale?:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 09.05.06 06:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 80quattro
Kasuta Originaalküünlaid 101000016AA Bosch F5DP0R ja probleem suure tõenäosusega kaob:P


Valed küünlad, sellepärast:D


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 07.06.06 18:02 Tsiteeri


Mulk`i pakutud variant, kus leke surve poolel "hakkimist" ei tekita, leidis mul endal tõestust. Turbost minev lõdvik(AAN mootor) oli 1/5 ulatuses lõhki, otse klabri kõrvalt. Nähtudeks oli vaid tohutu sisin ülerõhul 0.5 ja edasi ning jõuetus, kusjuures näit armatuuril läks siiski 2.2-ni(1.2 ülerõhk).
Küünlavahedega võib ju viletsalt minna, kui keegi nende paigaldamisel kogematta maha kukkuda on lasknud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 07.06.06 18:11 Tsiteeri


Saage ometi inimesed aru et 0,5 bar ülerõhk on avariireziim.Sellisel juhul on kas rõhuleke või rõhuanuri kala.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 07.06.06 18:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A4TQ
Saage ometi inimesed aru et 0,5 bar ülerõhk on avariireziim.Sellisel juhul on kas rõhuleke või rõhuanuri kala.

Enda postituses ei mõelnud ma seda, et kompuuter näitab 1.5 ehk ülerõhk on 0.5, vaid seda, et u. sellisest rõhust alates hakkas tohutu sisin ,seda selleks , et õhk pressis end august välja ning sistas kuni lõpuni, niikaua kuni rõhk oli ( komp 2.2) 1.2 üle. seejuures aga mingit avariireziimi ei tulnud. Aga kõige selle juures ei olnud mingit "hakkimist" -- lihtsalt oli jõuetus-


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 07.06.06 21:04 Tsiteeri


Loomulikult jõud kaob, sest kütuse/õhu suhe läheb käest (kõik õhk ei jõua silindrisse). Rõhk võib ikkagi jääda normaalsele tasemele, sest turbol on ikkagi tootlikkuse varu ka olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 35.8% - SQL: 64.2%]