ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 07.04.06 14:21
|
|
|
K: V8 tagu amortidega seoses
Et siis autol rattaid vahetades leidsin, et taguamordi varre ja kere vahel on mingi muhv, kuhu jookseb voolik, mille teine ots on ratta koopa taga
ning selle otsam, silmaga vaadates nagu mingi surve aku vms. Milleks selline süsteem vajalik on???
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 07.04.06 15:59
|
|
|
nivoo regulaator? see on lisade nimekirjas, seega ei tohiks kõigil olla.
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 07.04.06 16:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mms
nivoo regulaator? see on lisade nimekirjas, seega ei tohiks kõigil olla. |
Ja mida ta siis reguleerib??? Asi selles ongi, et pole sellist asja ennem oma silmaga näinud ja huvitun, et mis kasu tast on?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 07.04.06 16:13
|
|
|
Auto koormamisel hoiab tagaotsa ikka samal kõrgusel.
|
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 07.04.06 16:22
|
|
|
Ehk on tegu nivooamortidega. Hea asi, aga kallis vahetada.
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 07.04.06 18:25
|
|
|
Kas pole ka mitte sellist võimalust et saad käsitsi valida "sport" ja "komfort" re˛iimide vahel? Et siis jäigemaks ja pehmemaks. St mingi nupp
vist seal kässari konsoolil? Või on see nupp veel mingi eksra-ekstra ja ilma selleta reguleerib oma äranägemise järgi.
Mul on saksakeelne v8 manuaal failina olemas, seal vist info olemas, ei viitsi praegu tsekata. Aga kellel huvi on võib selle endale www.audiv8.com
lehelt hankida. Kuskil seal ta on.
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 07.04.06 19:26
|
|
|
Pole küll leidnud mingit eraldi nuppu kusagilt, kuid äkki asi seotud kasti Sport reziimiga, et keerad S-le ja vedrustus muutub. Pole küll millegis
kindel, kuna mingit erinevust pole osanud märgata
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.04.06 12:56
|
|
|
Jupp niivoo amort....vaata kas sul kapoti all Hüdro õli paak on ka suurem kui tavaliselt V8 tel. Mul On suurem jne..seega sama värk. Nivoo amort
töötab ka kiirustega. 200 laseb suhtmadalaks ja jäigaks , aeglates ja halbadel teeldel kõrgemaks ja pehmemaks. Sammuti reageerib auto kaalu jaotuse
järgi. Tasakaalustab. Üks nivoo amort maksab umbes 7500 krooni V8 kuna tegemist on suht haruldase ja hea asjaga. Samas ka hind on madal. Aga V8 uuena
maksis kah ilusat hinda
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 10.04.06 07:04
|
|
|
Ma ka nüüd tiba targem jälle. Kas seda kuidagi visuaalselt või siis mingil muul moel ka kontrollida saab, et need asjad toimivad? Kuna ise enesest
amordid töötavad taga ilusasti, võiks eeldada, et see süsteem toimib veel.
Tänud Riio!!!!
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.06 18:49
|
|
|
Kui ei leki ja töötavad ilusasti siis peaks korras olema. Ilma asjata ei maksa süsteemi lammutada Egas sa oma tagumendiga aru ei saa kui Nivookad tööd teevad...see käib suht sujuvalt jne. Mitte nagu troll
"peatuses kallutab ühele poole jne"...Edu sulle..
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 12.04.06 04:57
|
|
|
Lammutama pole plaanis hakata jah veel
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 19.05.06 10:29
|
|
|
Ei hakanud uut teemat tegema, küsimus seotud ka selle nivoo süsteemiga.
Probleem järgmine:Läks katki S6-e (C4, aasta 94) tagumise amordi õlisurvetoru (survereservuaarist amordini), loomulikult suutsid remondionud selle
lõplikult ära rikkuda ja siis sain A6 õlitoru (mõtlesin et ehitan kahest kokku ühe, kuna katki oli selle vooliku ots, mis on terastoru). A6 oma osutus
hoopis peenemaks, ja seega ei sobi. Uus toru on 3xxx-eeki ja ma leian et see on ilmselgelt üle pakutud hind.
Tekkis idee, et pagan, ostaks näiteks gaasiamordid ja lasks alla kruvida, aga mis tükke selleks vaja läheb? Ja kui suur töö see on..(või on nii et
vana alt ära ja uus asemele. Olen selle koha pealt võhik) kuidas see hüdroasi siis jääb, et pimedad ette ja okei?
Samas, ega see self levelling mulle iseenesest meeldib, et tore kui selline vile küljes, aga ma loen siin V8 amordi hinda, tekib mõte, et raudselt on
kunagi ka nende amortide vahetamine ees ja kas S6 omad samasse auku hinna suhtes? Kas tasub ära see asi, või oleks hoopis ühed gaasiamordid sama
mõnusad asjad?
Oleks hullult tänulik kui saaksite mulle nõu anda.
|
|
|
HannesT
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 19.05.06 16:02
|
|
|
krt V8 ju suht vana tükk, aga igasugu hi-tech jubinad küljes
|
|
|
wussup
huviline
Registreerunud 09.04.05
Asukoht: eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 3,0 TDI 171kw 2007
|
postitati 19.05.06 17:09
|
|
|
V8-l ikka amordid peale selle regulaatori veel olemas. Regulaator hoiab (nagu eespool mainitud) kere tagantosa ühel kõrgusel olenemata koormusest,
mis sinna langeb. Vähemalt nii rääkis sõber kelle endisel v8-l sama süsteem peal oli. Aga ei sõnagi, miskist erinevatel kiirustel muutuvast jäikusest.
Nupp keskkonsoolis ikka kasti asetuse regulaator ja osadel v8-tel veel dif. lukk.
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 19.05.06 19:07
|
|
|
vastus eelmisele postile..
Minuteada hakkavad ju erinevatel kiirustel mõjuma ka igasugused gravitatsioonijõud kõvemini, mistõttu andurd saavadki teate suurenenud koormusest
amortidele (nt tee lainetused jne), mistõttu keerataksegi asja jäigemaks. Ja minu autol (S6) käib ikka reguleering amordi õli surve suurendamisega /
vähendamisega.
(hetkel ei käi enam , sest 1 toru on katki, loodan et saan korda)
Parandage, kui ma olen millegist totaalselt valesti aru saanud
Ahjaa, on siis kellegil ideid, kuidas seda ümber ehitada saaks?
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 20.05.06 11:38
|
|
|
Tekkis üks küsimus nende nivookatega seoses.
Kui ma nüüd toru ära saaks vahetatud, siis oleks vaja süsteemist õhk välja saada.. kes kellegil on aimu, kuidas see käib? Kuskil peaks olema õhutuseks
ju mingi ventiil nt.?
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.05.06 11:44
|
|
|
Sellise kalli asjaga soovitan vaid Revalis käia...ei tea, et keegi sellega rohkem tegeleks
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 21.05.06 14:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: riio
Sellise kalli asjaga soovitan vaid Revalis käia...ei tea, et keegi sellega rohkem tegeleks |
Õhu välja saamiseks pean Revalisse sõitma ? .. ..ma olen Revali suhtes
teises maamuna otsas oma autoga. Põhim. saan ma ise toru ilmselt lähipäevil ära taastatud. Ise oskan ta otsa kaa keerata.. aga kas kuskil
amordil/survepaagil ei ole tõesti siis niplit?..ja kui ei ole, kuidas seda Revalis tehakse eitea?
|
|
|
wussup
huviline
Registreerunud 09.04.05
Asukoht: eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 3,0 TDI 171kw 2007
|
postitati 22.05.06 19:50
|
|
|
s6 ja s4 samad peaaegu kas siis võib oletada et minu es-il sama sistem kui sinu s6-el
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 22.05.06 21:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: wussup
s6 ja s4 samad peaaegu kas siis võib oletada et minu es-il sama sistem kui sinu s6-el |
Esiteks, peaks roolivõimu õlipaak olema suurem kui tavaliselt.
Teiseks saad uurida ni, et pista käsi tagumise ratta koopasse ja seal vedru juurest ülevalt poolt jookseb amordi küljest survevoolik õlisurvepaaki
mööda rattakoobast. See ongi nivooamordi hüdrotoru, kui Sul see on, siis eeldatavasti on ka see süsteem küljes. Aga ma ei tea seda, kas s4-seda
esines, (20V)200-l, V8-l ja A6/S6 on seda esinenud.
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 22.05.06 21:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MartinCS
Tsitaat: | Algselt postitas: riio
Sellise kalli asjaga soovitan vaid Revalis käia...ei tea, et keegi sellega rohkem tegeleks |
Õhu välja saamiseks pean Revalisse sõitma ? .. ..ma olen Revali suhtes
teises maamuna otsas oma autoga. Põhim. saan ma ise toru ilmselt lähipäevil ära taastatud. Ise oskan ta otsa kaa keerata.. aga kas kuskil
amordil/survepaagil ei ole tõesti siis niplit?..ja kui ei ole, kuidas seda Revalis tehakse eitea? |
Ahjaa, enda essi mure lahenes- tegin oma mõistuse ja metallitöömehe abiga toru korda, õhutada ei olevat seda vaja, kuna süsteem pidi ise sellega toime
tulema.. ja paistab et tuli, sest peale toru külge kruvimist pistis kopm. korra kisama aga jäi varsti vakka. Sõites kuskilt ei kolise ega mölise (v.a
tagaluuk )
|
|
|