Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Väljalase UrS4 4,2-le (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 2738)
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 06.04.06 20:29 Tsiteeri
Väljalase UrS4 4,2-le



Kuidas oleks kõige optimaalsem lahendada? ise mõtlen et katid kindlasti minema aga kas asemele oleks mõtekam panna torud või resod? kas keskmine pütt jätta alles või minema? Lõpu oma jätta stock?

Suund siis loomulikult leida mõni kw...hääl ei ole nii oluline minu puhul.
:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 07.04.06 06:46 Tsiteeri


Härra, Sa ostsid vale auto "tuunimiseks". Jäta parem see 4,2 nii nagu ta on.

Vabalthingava summutaja ümberehitamine ei ole lihtne. Sa võid asja hoopis hullemaks teha. Isegi, kui selle teeks ringi spetsialist, oleks see ikkagi mõttetu raha raiskamine. Mingit märgatavat hobujõu lisa sa sealt ei saa, raha läheb aga hunnikus.

V8 puhul ainuke lihtne "mõtekas" tegevus olekski chipi vahetus.

Kui sa tahad auto võimsust tõsta, siis keera kaan maha ja vii portimisse. See oleks teine mõtekas tegevus. Selle peale pole mõelnud?


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 07.04.06 18:12 Tsiteeri


Tõsi ta on et 4.2 on kehva veidi tuunimiseks aga pöördemoment on asi mis võlus ära:D
Ok oletame ,et põhimõtteliselt kogu väljalase jääb stock, aga ausalt öeldes kattidega tahaks küll midagi ette võtta, mul selline kahtlane tunne et üks või mõlemad neist omadega tuksis. Tossu tuleb ainult ühest torust ning kui pöördeid anda siis kattidest kostub mingit kolinat või paukumise taolist häält. Hea meelega võtaks vahelt ära nad...aga kas panna ainult torud asemele või resod ?
Ehk oskad öelda mis portimine võib maksta (2 kaanel kokku)
Chip on kah plaanis peale panna...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 07.04.06 20:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
Ehk oskad öelda mis portimine võib maksta (2 kaanel kokku)


V8 mootori puhul on tegemist väga identse kaanega VW 16V kaanele, mille portimiskogemus ka eestis täitsa olemas.
ca 1000.- per 1 silinder on portimise hind, siia aga oleks mõistlik lisada veel selle Firma töö, et tulemus oleks efektiivsem.
Jõudu.

edit: mis v8 pöördemomenti puutub, siis, kahju et sa turboaudiga ei teinud proovisõitu ;)


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 44.6% - SQL: 55.4%]