Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  ..  8  9  10
Autor:
Pealkiri: Väljalase (Vastuseid: 249 | Vaatamisi: 90509)
Krisssu
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 80 Quattro /84

postitati 21.02.14 19:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi
Oskab keegi soovitada, mis kat panna sellisele 300-400kw 2.2T mootorile? Ideaalis võiks olla selline, mis läbib TÜV ka 2 aastat peale alla panekut. Kust osta ning mis tootja oma? Launch control vist muidugi tapab katti omajagu, seega läheks hädapärast ka selline loosi, mis lihtsalt TÜV läbib ja hiljem toruga asendada. Eelistaksin muidugi nö püsivat. Tean juba ette, et ega hiljem seda alla ja alt ära kruvida ei viitsi.


Pane paaki etanool ja TÜV mehed ei usu ise ka oma silmi ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 21.02.14 20:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Krisssu
Pane paaki etanool ja TÜV mehed ei usu ise ka oma silmi ;)


+1, töötab.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 22.02.14 10:07 Tsiteeri


Ok. Mingi lahenduse seega leiab. Nüüd peab vaid kevadet ootama, et autot veidi kohendada.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 22.02.14 10:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi
Ok. Mingi lahenduse seega leiab. Nüüd peab vaid kevadet ootama, et autot veidi kohendada.
Räägi Raiksiga seoses katiga, tal värsked kogemused.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 05.03.14 06:09 Tsiteeri


its the same for exhausts,
you could push 1000hp through a 2 inch exhaust pipe if you wanted to, the question is
how much more power could you have made with a 4 inch pipe giving much less restriction with the same set up.


Stock RS2 Airbox - max hp?


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hgTafka
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.07
Kasutaja on eemal


postitati 24.03.14 07:56 Tsiteeri


Kas keegi on 2.2T'ga ülevaatusel ilma kattideta ka normid heitgaasinäidud kätte saanud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lauri_O
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.

postitati 24.03.14 09:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hgTafka
Kas keegi on 2.2T'ga ülevaatusel ilma kattideta ka normid heitgaasinäidud kätte saanud?



Kas sa saad hingata kui pigistan sul kõri kinni? Ei usu vist;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 24.03.14 09:22 Tsiteeri


Ei saa ju. Kati norm ja ilma katita norm on ikka mäekõrgune. Kui katti all ei ole, siis selle autoga läbi ei saa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pureja
huviline



Registreerunud 18.03.10
Kasutaja on eemal


postitati 15.10.14 18:13 Tsiteeri


Kas keegi saab mul otse väljalaske keevitada? mis hinnaga?

2.2turbokas s6

PSi pakkumised.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lauri_O
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.

postitati 16.10.14 07:05 Tsiteeri


1. Asukoht?
2. Kas materjal on sinu poolt olemas või peab tegijal olemas olema?
3. Mis oleks ülemine piirhind mida maksaksid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pureja
huviline



Registreerunud 18.03.10
Kasutaja on eemal


postitati 16.10.14 09:48 Tsiteeri


Vabandust jh, asukohaks Tallinn. Materjali nagu pole aga nt. tagapütt ja midagi muu mis vaja on võin osta


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 16.10.14 10:57 Tsiteeri


No natuke täpsemalt pead ilmselt siin oma soove kirjeldama.

Kas koos downpipega või ainult alumine ots? Mis tähendab otse väljalase, kas otse kapoti alt välja nagu siin võimsamatel turbokatel? Materjal, kas roostevaba või mitte? Jne.

Ja ilmselt on see kuulutus juba tark turu alaosasse teha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pureja
huviline



Registreerunud 18.03.10
Kasutaja on eemal


postitati 17.10.14 07:31 Tsiteeri


Samas ma sain juba pakkumist. inimene kellel on.materjal.koht ja teab mis ta teeb ja kuidas ta teeb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 19.10.14 23:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hgTafka
Kas keegi on 2.2T'ga ülevaatusel ilma kattideta ka normid heitgaasinäidud kätte saanud?

Koos kattidega http://album.ee/node/92434757/16992014
http://album.ee/node/92434756/16992014


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pureja
huviline



Registreerunud 18.03.10
Kasutaja on eemal


postitati 23.10.14 10:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pureja
Kas keegi saab mul otse väljalaske keevitada? mis hinnaga?

2.2turbokas s6

PSi pakkumised.

Endiselt avatud pakkumistele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 05.11.15 21:56 Tsiteeri
No More Exhaust Myths - /ENGINEERED



Do you need back pressure? How big should your headers be? Today, we interview Richard Waitas, Senior Manager at Magnaflow, to learn how an exhaust system actually works. Learn on Monday, wrench smarter on Sunday.

https://www.youtube.com/watch?v=RWTARjxiqlo

14 min kandis:
in our desting we have found that 500 hp is that point where we would go from dual 2,5" to dual 3"


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.06.16 13:39 Tsiteeri


Soovitage palun targemad 3" (universaal) sport katalüsaatorit stock/stage 1 chipiga AAN mootorile C4 kerel. Ise eeldan, et 200cel on paras. Kuid mis pikkusega element olema peaks?
Kiire pilk e-bayle näitas, et näiteks Magnaflow valikus on järgmiste andmetega CAT:


1) 3” 76mm 200 Cell CPSI 4" Round Magnaflow High Performance High Flow Sports Cat
Round SPUN METALLIC-CAT
3in. Inlet/Outlet;
3in. Body;
8in. Overall;
4in. Wide;
Center-Centre

Hind koos saatmisega ca 115.- eur LINK
Magnaflow koduleht


2) 3” 76mm 200 Cell CPSI 5" Round Magnaflow High Performance High Flow Sports Cat
Round SPUN METALLIC-CAT
3in. Inlet/Outlet;
4in. Body;
9.75in. Overall Length;
5in. Wide;

Hind koos saatmisega 210.- eur. LINK
Magnaflow koduleht

Või on Eesti kaubandusvõrgus midagi hoopis sobivamat saada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rufhouse
huviline

Avatar


Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2

postitati 08.06.16 16:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hgTafka
Kas keegi on 2.2T'ga ülevaatusel ilma kattideta ka normid heitgaasinäidud kätte saanud?


Käisin 200 ülevaatus punktis(suurem turbo, suuremad pihustid, muudetud väljalase jne), auto seadistamata olekus näidud ilma kattideta.

Tühikäik: CO 0.850 - lubatud 0.5
HC 161 - lubatud 100
Pööretel: CO 0.767 - lubatud 0.3
HC 63 - lubatud 100

Öeldi, et viska katt alla ja tule tagasi!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 25.07.16 23:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
Soovitage palun targemad 3" (universaal) sport katalüsaatorit stock/stage 1 chipiga AAN mootorile C4 kerel. Ise eeldan, et 200cel on paras. Kuid mis pikkusega element olema peaks?
Kiire pilk e-bayle näitas, et näiteks Magnaflow valikus on järgmiste andmetega CAT:


1) 3” 76mm 200 Cell CPSI 4" Round Magnaflow High Performance High Flow Sports Cat
Round SPUN METALLIC-CAT
3in. Inlet/Outlet;
3in. Body;
8in. Overall;
4in. Wide;
Center-Centre

Hind koos saatmisega ca 115.- eur LINK
Magnaflow koduleht


2) 3” 76mm 200 Cell CPSI 5" Round Magnaflow High Performance High Flow Sports Cat
Round SPUN METALLIC-CAT
3in. Inlet/Outlet;
4in. Body;
9.75in. Overall Length;
5in. Wide;

Hind koos saatmisega 210.- eur. LINK
Magnaflow koduleht

Või on Eesti kaubandusvõrgus midagi hoopis sobivamat saada?

Anna siis raadiokuulajatele tagasisidet, mis katti kasutasid ja mis ülevaatusel öeldi.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 18.08.16 19:54 Tsiteeri
Removing Exhaust Drone



http://forums.mightycarmods.com/showthread.php?42683-Removing-Exhaust-Drone

The solution is to use a side-silencer/branch-resonator, which is a reflective chamber chosen at a tuned length to cancel out the drone frequency by reflecting the exhaust pulses back into the system out of phase resulting in destructive interference. If you have a V-configuration engine, you can usually remove drone with a X-pipe allowing the firing order of the opposite banks to cancel each other out.


https://www.youtube.com/watch?v=Cpw0tCFJ3vo


http://www.g8board.com/forums/116-exhaust-tech/16077-almost-drone-free-27.html

Another good idea is using what is called a Side Branch Resonator. It's basically a capped off resonator welded to a j-pipe:

http://i352.photobucket.com/albums/r347/Hydrofluoric_Acid/Shockwave2/IMG_1441.jpg



Loogiliselt võttes peaks saama sarnase tulemuse Y-kujulise pütiga, kui panna ühe väljuva toru külge aktuaator.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.08.16 06:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
Soovitage palun targemad 3" (universaal) sport katalüsaatorit stock/stage 1 chipiga AAN mootorile C4 kerel. Ise eeldan, et 200cel on paras. Kuid mis pikkusega element olema peaks?
Kiire pilk e-bayle näitas, et näiteks Magnaflow valikus on järgmiste andmetega CAT:


1) 3” 76mm 200 Cell CPSI 4" Round Magnaflow High Performance High Flow Sports Cat
Round SPUN METALLIC-CAT
3in. Inlet/Outlet;
3in. Body;
8in. Overall;
4in. Wide;
Center-Centre

Hind koos saatmisega ca 115.- eur LINK
Magnaflow koduleht


2) 3” 76mm 200 Cell CPSI 5" Round Magnaflow High Performance High Flow Sports Cat
Round SPUN METALLIC-CAT
3in. Inlet/Outlet;
4in. Body;
9.75in. Overall Length;
5in. Wide;

Hind koos saatmisega 210.- eur. LINK
Magnaflow koduleht

Või on Eesti kaubandusvõrgus midagi hoopis sobivamat saada?

Anna siis raadiokuulajatele tagasisidet, mis katti kasutasid ja mis ülevaatusel öeldi.



Kasutusse läks see esimene, pisem element. Paigaldas tuner.ee meeskond ning ülevaatuselt sain läbi. Paberit kaasa ei võtnud ja andmeid meelde ei jätnud, seega täpseid numbreid kahjuks jagada ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 13.10.16 18:48 Tsiteeri


Stock S2 Back Box what's inside (pic heavy)

s2_wot
1st layer of steel removed:
2nd layer of steel (stainless this time) removed:
At 1st glimpse we have 2 chambers both packed with dense glass wool type material:
As we get closer to the flow path of the exhaust gasses the material changes to a steel wool type material:
Anywhere there are perforations the steel is wrapped in this type of fibre:
1st Chamber revealed:
2nd chamber all wrapped up, this is 2 individually wrapped perforated tubes:
The chambers are seperated by a 5-10mm gap:


Pada lahti lõigatud
Pada tühjaks roogitud
Vahe kahe kambri vahel


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 13.10.16 20:11 Tsiteeri


Question for those with with the sport exhaust and the second cat delete in the TTRS

JohnLZ7W
There's no difference in valve operation between the sport and normal exhaust. I had a standard exhaust originally with the valve open all of the time and it was definitely different to the sport exhaust with valve open. From your pictures the internal design of the muffler box itself is identical so it seems that the only difference is as we suspected early on and that's the amount of fiberglass packing in each one. Pretty nice profit margins on that for Audi!


R-power
Photos are of NORMAL OEM.
I've opened today the right section (that without valve)of my Oem SPORT
I can confirm u all that is the same of normal one.

We have not opened the left one.
But the technician says that he thinks the left normak is really the same of sport.
He thinks.

I do not need to open and modify the left
So on this i cannot help.



OEM vs OEM sport
OEM lahti lõigatud
OEM tühjaks roogitud


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 02.01.17 17:08 Tsiteeri
350ci small-block Chevy using Thrush and Magnaflow mufflers



Cheap vs. Expensive Mufflers! - Engine Masters Ep. 17

Sissejuhatuses mainib ühte eelmist episoodi, kus 600 hobujõulisel mootoril oli 3" väljalase palju parem 2,5"-st. Seekord tehakse sama test ca 345 hobujõulise mootoriga (kolmanda generatsiooni Camaro mootor), kuid lisaks võrreldakse kallimat summutit (lapik otseläbi Magnaflow) ja odavamat (mitte otseläbi lapik Thrush, mille toru diameeter seest väheneb vähemalt 2,5" peale).

1. 2x2,5" väljalase Magnaflow pütiga: vääne 399,6 @ 3400 rpm, jõud 344,8 @ 5100 rpm.
2. 2x3" väljalase Magnaflow pütiga: vääne 399,9 @ 3800 rpm, jõud 344,2 @ 5000 rpm.
3. 2x3" väljalase Thrush pütiga (vaiksem kui otseläbi): vääne 397,2 @ 3800 rpm, jõud 331,1 @ 4900 rpm.

Kokkuvõte: 350 hobujõuks piisab 2x2,5" väljalaskest ja üllatus-üllatus - peegeldusega pütt kaotab 344 hp pealt ca 13 hp vs otseläbi pütt.


https://www.magnaflow.com/automotive-performance/mufflers/

http://www.thrushexhaust.com/mufflers
http://www.thrushexhaust.com/mufflers/hush-thrush-muffler/
http://www.thrushexhaust.com/skin/frontend/default/thrush/images/mufflers/landing_hush_main.png


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 10.10.17 05:54 Tsiteeri
Holset HX35 Super wastegate



Näiteks VKM Motors peab Holset HX35 Superi puhul, millel kasutatakse 8cm² kuuma koda, vajalikuks 50-60 mm wastegate'i. Vastasel juhul tekkivat liiga suur vastusurve. Kas siin võiks kasutada loogikat, et wastegate'i suurus võiks-peaks olema sama suur kui kuuma koja outlet?

Toote kirjeldus

Manifold flange: T3
Downpipe flange: 4- bore 63,5 x 62mm bore distance
Exhaust side: 8cm²

Compressor housing inlet: 101mm
Compressor housing outlet: Vband 52mm x 74mm

Compressor wheel inlet: 52mm
Compressor wheel outlet: 78mm
Turbine wheel inlet: 65mm
Turbine wheel outlet: 55mm
Note: watercooled

Recommended to use 50-60mm waste gate. Smaller gates of the turbine back pressure is increasing, not the desired effect achieved.
350-450Hp


http://www.vkmmotors.ee/pood/holset-hx35-super/


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  ..  8  9  10
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 42.9% - SQL: 57.1%]