Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Quattro differentsiaali jaotus (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 3391)
Classic
huviline



Registreerunud 21.10.04
Asukoht: jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 B3 1.9 atm./ A6 C4 2.0

postitati 28.03.06 09:40 Tsiteeri
Quattro differentsiaali jaotus



Olen suht uus quattro omanik ja loomulikult läksin ka kohe seda katsetama. Läksin siis metsa sõitma, kõik korras ja läbivus päris hea ja siis igavusemõttes lasin üle parempoolse lükkatud lume valli. Sinna ma siis jäin, parempoolne esiratas üleval mis ainsana ringi käis. Toestasin esiratast ja võtsin tagant lukku maha siis hakkas ka üks tagumine vasakpoolne midagi tegema(diffri lukk peal siis käis ainult esimene parem ringi). Kas sellisel masinal siis puudub keskdifferentsiaali jäik lukustus???? Tean et, aastast 1984 oli vaakum lülitiga nii tagadiffri lukk kui ka keskdiffrilukk kas siis nüüd on ärakaodatud üldse see kesklukustus ????
Olen segaduses suudab keegi mulle seda seletada??

Ettetänades Audi 80 93. 2,6V quattro


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
stylewarz
huviline

Avatar


Registreerunud 10.10.04
Asukoht: tallinn/järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: 80 Q 16V

postitati 28.03.06 09:59 Tsiteeri


Just kesklukustus puudub.Tõesti sa katsetasid selle kõige hullema variandi ära ,et üks esirattas täiesti õhus.Kui nii juhtub siis on 4 veost saanud 1 vedu :P.Aga jah mängides peaksid saama ka teised vedama.Tuleb nii teha nagu sa tegid,et koormad seda tühjalt ringi käivat ratast.Huvitav on see jah et kui tagadiffer sees oli ei käind tagumised ringi ilmselt oli siis kahe tagaratta takistus suurem kui ühe sinupoolt koormatud ratta oma ...


25 KW per ratas :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 28.03.06 10:15 Tsiteeri


Õrnalt pidurit peal hoida!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Classic
huviline



Registreerunud 21.10.04
Asukoht: jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 B3 1.9 atm./ A6 C4 2.0

postitati 28.03.06 10:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stylewarz
Just kesklukustus puudub.Tõesti sa katsetasid selle kõige hullema variandi ära ,et üks esirattas täiesti õhus.Kui nii juhtub siis on 4 veost saanud 1 vedu :P.Aga jah mängides peaksid saama ka teised vedama.Tuleb nii teha nagu sa tegid,et koormad seda tühjalt ringi käivat ratast.Huvitav on see jah et kui tagadiffer sees oli ei käind tagumised ringi ilmselt oli siis kahe tagaratta takistus suurem kui ühe sinupoolt koormatud ratta oma ...

lootsin muidugi enamat aga ega ta jeep ole :P aga miks siis vanematel variantidel see kesklukustus olemas oli? Muidugi sellises olukorras nagu mina olin saab immiteerida ka veojõukontrolli mängides piduriga, et äkitsi hakkab ka mõni teine vajalik rattas kaapima:D mingilmääral pettumus siiski, sõbrad naersid mu neliveolise üle kui nägid üht õhusrippuvat rattast ringe tegemas ja teised passiivselt paigal. Nagu aru saan selle isendi point on võimalikult ühtlasel teel liigelda ei tasu "mägedesse minna" ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 28.03.06 10:54 Tsiteeri


Just nii ta on jah... torsen tehti parema juhitavuse mitte läbivuse jaoks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tamm112
huviline



Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: vis 2345

postitati 28.03.06 11:00 Tsiteeri


jah, kui looma tahad siis vaata alla 87 aasta quattro audisid. Omasin mingi hetk audi 200 2,2tq 86 a. See on auto, millega võib metsa minna. Nagu mu üks sõber ütleb (kes seda autot hetkel omab): Diffrid lukku ja minek ... ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 28.03.06 11:13 Tsiteeri


Siin on üks lavastatud video, kui tekitada olukord, kus tagasillal kergem vedada kui esisillal. Kohalt minnes esisilda taha ei haagi. Kui saabki auto liikuma, siis piisavalt väikese kiiruse peal ikkagi see torsen oma jõu jagamisega hakkama ei saa. Ja isegi kui saab, siis esisillas puudub lukk ja hakkab käima ringi see ratas, mille ringikäimisest auto liigutamisel eriti kasu ei ole. Nii kui teha tingimused lihtsamaks (väiksem kallak), käivad jälle ilusti 3-4 ratast all ringi. Audi on siiski olemuselt üks suur kompromiss, kus rõhk on mugavusel. Kes tahab läbivust või juhitavust, peaks valima viskolukkudega Subarute vahel.

VÄIKE VIDEOLÕIK (u 1.6Mb)


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kirsa
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe Q 20v

postitati 28.03.06 11:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Classic
lootsin muidugi enamat aga ega ta jeep ole :P aga miks siis vanematel variantidel see kesklukustus olemas oli? Muidugi sellises olukorras nagu mina olin saab immiteerida ka veojõukontrolli mängides piduriga, et äkitsi hakkab ka mõni teine vajalik rattas kaapima:D mingilmääral pettumus siiski, sõbrad naersid mu neliveolise üle kui nägid üht õhusrippuvat rattast ringe tegemas ja teised passiivselt paigal. Nagu aru saan selle isendi point on võimalikult ühtlasel teel liigelda ei tasu "mägedesse minna" ;)


Kõigis muudes olukordades (igapäevastes) peale selle ühe esiratta variandi on torsen keskel parem kui see vana tüüpi. Ja mägedes saab ronida ka selle torseniga - minu arust on läbivus ikka super. Kevadeti paksu sulalumega on niikuinii kinnijäämise oht suurem. Ma olen viimasel ajal paar korda sedasi kinni jäänud, et kõik 4 ratast käivad võrdselt ringi ja ei midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 28.03.06 11:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: krss
Audi on siiski olemuselt üks suur kompromiss, kus rõhk on mugavusel. Kes tahab läbivust või juhitavust, peaks valima viskolukkudega Subarute vahel.


Ma ei tea, miks sa viimasel ajal kangesti Subaru nelikvedu oled hakanud ülistama. ;)
Kui viimast Auto Bildi oled lugenud, siis seal oli nelikveoliste võrdlus. Subaru esines minu mäletamist mööda üsna viletsalt.
Seda nii läbivust kui juhitavust näitavates katsetes. :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kirsa
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe Q 20v

postitati 28.03.06 12:09 Tsiteeri


Sõber käis 1 kuu vana Subaru Impreza 2.0R-ga külas ja tiirutasime lumes ja jääl.
Paksus lumes oli läbivus ikka oluliselt kehvem. Mägedesse väga ei julgekski - liiga madal, väike ja uus auto sellisteks asjadeks minu arust. (kitsal jäärajal oli muidu küll lahe - juhitavus oli täpsem ja neutraalsem, samas naised kiljusid oluliselt vähem kui Audis :) ).
Ja viskolukke on sellel üks mitte mitu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 28.03.06 12:34 Tsiteeri


Ei ole ma mitte viimasel ajal Subaru suhtes arvamust muutnud: Audidega on tänu mitme riigi klubidele päris tihedad kokkupuuted, ja kuna üks parimaid sõpru on Subaru müüja (firma omanik), olen sõitnud enamvähem kõigega, mida Subaru üldse kunagi neljarattalisena on tootnud, seda just Soomes, kus pool aastat katab ka paljusõidetavaid maanteid kiilasjää ja pidamist eriti hästi proovile saab panna. Sellest talvest olen osa sõitnud üldse vanema iX bemariga, ülemöödunud suvel 4-maticuga jne, st usun et võrdlen kogemuste mitte kuulujuttude põhjal. Asi on rohkem selles, et Impreza on väiksem ning A4 sobiv vastane on pigem Legacy, kuid A6 ja A8-le pole Subarul üldse midagi vastu panna. Ja kui need Subarud ja Audid mäepeal kallakule ülesrivistada ja ülesmäge kiirendama hakata, paistab see Audi mannetus veelgi paremini välja. Või mis mannetus, Audi ongi rohkem pereauto ega ole mõeldud ekstreemsusteks. Sõidan ka ise Quattroga, mitte Subaruga, kuna see vastab minu maitsele paremini, kuid siiski ei näe nagu mõtet ülistada enda autot, et minu oma on see parim. Kui üks oleks kõiges parim, sureksid teised autotootjad välja mõne aasta jooksul.


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 28.03.06 17:00 Tsiteeri


Eks igal ajstul olid omad eesmärgid, et miks oli vanal Audil jäiga luku vöimalus ja uuemal Torsen, et oleks parem juhitavus. Kindlasti löviosal klientuurist oli ja on tähtsamal kohal siiski juhitavus ja käitumine söiduteedel, mitte mägedes.
Kuid kui on juba Torsen, siis annab ikka piduritega palju aidata. Foorumi teemadest ajendatult tegin hiljuti oma Q-dega katsed, kus meelega nii yht kui teistpidi lumevallide otsa end istutasin.
Esmalt 90 Q (TORSEN)-tagaots lumme ja rattad lumes niimoodi ringi, et olla kindel nende täielikus mittehaakuvuses. Siduri lahutusel väga jöuline märk liikuma hakkamisest, ehk väga suur erinevus Krrs-i poolt toodud videos toimuvast. Löpetuseks sujuval käsipidurit ja väljas ta oligi.(tagalukuga)(käsipidur vördsustas sildade vahelist momenti)
Teiseks ajasin 2.2TQ s4 aut. samasse situatsiooni. Gaasi lisamisel ei mingit märki , et vöiks liikuda. Vöis kujutada sarnasust Krrs-i klipiga. Käsipiduri lisamine ajas nöksutama kuid, siis enam esiots ei tömmanud rasket autot lumest.
Kolmandaks 90Q esiots lumme ja rattad öhku. Söidupiduri lisamisel ja siduri piinamisel väljas nagu naksti.
Kuna 90 on suht uued rehvid ja vastavalt töötavad pidurid ei olnud probleeme-- annab kyll EDS-i imiteerida


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 28.03.06 17:24 Tsiteeri


Teemaalgatajal soovitaks seda teemat lugeda http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=20077

ja teistel ka :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Classic
huviline



Registreerunud 21.10.04
Asukoht: jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 B3 1.9 atm./ A6 C4 2.0

postitati 29.03.06 07:07 Tsiteeri


Asi on puust ja punasega üle võõbatud, väga hea kirjandus inimestele kellel tulevikus soov quattro-t soetada.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ull
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer

postitati 29.03.06 11:41 Tsiteeri


Kes viitsib tõlkida, siis siin põhjalik jutt koos piltide jne:)

http://pierre07d.free.fr/ASC/ASC2006/384.php


tark ei torma
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 29.03.06 17:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ull
Kes viitsib tõlkida, siis siin põhjalik jutt koos piltide jne:)

http://pierre07d.free.fr/ASC/ASC2006/384.php

Kuidas oleks selline jubedus? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.8% - SQL: 54.2%]