Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: K:Rooli varraste kohta. (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 1841)
Aiku
klubiliige



Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.

postitati 27.03.06 19:29 Tsiteeri
K:Rooli varraste kohta.



Kuna sai vahetatud väilimised roolivarda otsad , tekkis vajadus esisilda reguleerida. Sai siis teenendusse sõidetud ja ka auto stendi pandud ,aga oh häda rooli varraste reguleervardaid lahti ei saadudgi. Õeldi osta meilt täiskompleksed uued vardad koos paigalduse ja reguleerimisega . Kokku siis 2 uut varrast ja reguleerimine 1700kr. Loomulikult loobusin . Küsimus siis kuidas neid reg. vardaid siis lahti saab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Demis
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 5 cyl 20V

postitati 27.03.06 19:49 Tsiteeri


Oleme ka ise sama probleemiga hädas olnud.
Need saab lahti kuumutades. Nõuab küll aega, kliendilt kannatust aga saab hakkama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 27.03.06 19:58 Tsiteeri


Kusagil jämedamate kruustangide vahel peaks ka õnnestuma lahti keerata. Selleks tuleb need vardad roolilati küljest eraldada.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 28.03.06 16:06 Tsiteeri


Kindlasti kuuma anda enne keeramist kuna külmalt keerates võib keere maha tulla. Need reguleerimise junnid on nii agarad kinni roostetama ja sellepärast ei tahagi ma eriti audidel silda reguleerida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aron20
huviline



Registreerunud 10.06.05
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1,9 81kW

postitati 28.03.06 17:38 Tsiteeri


Kuuma andmata ei tasu proovidagi ja kui need liikuma ja lahti saab tuleks nad korralikult ära määrida nt. grafiitmäärdega ,siis on järgmine reguleerimine kindlasti lihtsam!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 29.03.06 17:44 Tsiteeri


Hakka otsast peale võta rattad eest ja uued otsad püstakust välja.
Siis võta roolilati keskelt 19 soovitav kõristiga , mõlemad vardad küljest ära.
edasi saad kruustangide vahel pika vene torutangiga lahti ilma kuumata.
edasi on abi teras harjast ja määrdest. parem oleks suurte pööretega sirri teras hari.
Kokku ladudes kui keegi hoiab esi ratta vastas sirget vinklit või loodi või mis iganes sirget asja, hoiab vastu ratast.
Saad tagalt läbi taga ratta välis joone piiludes kokku jooksu sirgeks
toppides kätt üle esi ratta ja 17 võtmega reguleerides.
pärast 22 kontrad ja jääb stendi raha alles.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Demis
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 5 cyl 20V

postitati 29.03.06 18:12 Tsiteeri


Tsitaat:

Saad tagalt läbi taga ratta välis joone piiludes kokku jooksu sirgeks
toppides kätt üle esi ratta ja 17 võtmega reguleerides.
pärast 22 kontrad ja jääb stendi raha alles.


kas 250 krooni on siis nii suur raha, et tasub sillaregulli pealt kokku hoida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Pikkpoizz
huviline



Registreerunud 12.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kia Sportage 2006.a. Honda CR-V 2016.a.

postitati 29.03.06 18:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Demis
Tsitaat:

Saad tagalt läbi taga ratta välis joone piiludes kokku jooksu sirgeks
toppides kätt üle esi ratta ja 17 võtmega reguleerides.
pärast 22 kontrad ja jääb stendi raha alles.


kas 250 krooni on siis nii suur raha, et tasub sillaregulli pealt kokku hoida?


Väljaspool Tallinnat see suur raha:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 29.03.06 18:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Demis
Tsitaat:

Saad tagalt läbi taga ratta välis joone piiludes kokku jooksu sirgeks
toppides kätt üle esi ratta ja 17 võtmega reguleerides.
pärast 22 kontrad ja jääb stendi raha alles.


kas 250 krooni on siis nii suur raha, et tasub sillaregulli pealt kokku hoida?

tegelikult algajal tasub stendi minna
mitte rahas asi
rallil pole stende kaasas
sa kui on täpne silm paneb ilusti paika ja peale suvist 50 000 km läbisõitu kummi kulu midagi valesti kulumis jälgi küll ei näita.
eks asi oleneb vaatajast keerajast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ando
huviline



Registreerunud 25.10.05
Asukoht: L-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: 3 x Touareq; Chevy M1008 6,2d.

postitati 29.03.06 19:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Soyer
Kindlasti kuuma anda enne keeramist kuna külmalt keerates võib keere maha tulla.
Kuuma anda-õige. Aga kuumutada tuleb nii, et metall on punane ja siis tuleb veega järsult maha jahutada. Ainult sedasi on kuumutamisest kasu, muidu ainult kuumast peast keerates keerab ikkagi keerme maha. Kui keegi väidab teisiti, siis tulen kasvõi teise eestimaa otsa "uut tehnoloogiat" vaatama;) Kuna olen rauda "põletanud ja sulatanud" 12 aastat, siis tean mida räägin:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Aiku
klubiliige



Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.

postitati 30.03.06 05:20 Tsiteeri


Tanan kõiki infi eest. Olen neid sildu ise reguleerinud küll ja küll. Vanal ajal polnudgi maal kohta kohta kus neid reg.lasta. Linnas pole, aga kohta kus ise seda teha ja 250 kr. pole suur raha , niiet lähen mõnda teise koha uueti proovima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Aiku
klubiliige



Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.

postitati 03.04.06 07:08 Tsiteeri


Sain need rooli varraste reg. vardad ilusti ise lahti ja ka sild sai reguleeritud.
Nüüd ,aga stendist tulles avastasin uue häda. Nimelt , kui rattaid välja keeran ,üks kõik kuhu poole käib arvatavasti roolilatis kolks. Vahel isegi paikalt võttes. Enne seda nähtust mul polnud. Keegi siin foorumis kirjutas, et kuskilt saab roolilatil hambumist mingi poldiga reguleerida.
Tänud infi eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 03.04.06 20:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Aiku
Sain need rooli varraste reg. vardad ilusti ise lahti ja ka sild sai reguleeritud.
Nüüd ,aga stendist tulles avastasin uue häda. Nimelt , kui rattaid välja keeran ,üks kõik kuhu poole käib arvatavasti roolilatis kolks. Vahel isegi paikalt võttes. Enne seda nähtust mul polnud. Keegi siin foorumis kirjutas, et kuskilt saab roolilatil hambumist mingi poldiga reguleerida.
Tänud infi eest.
pakuks mitte rooli latis vaid esi püstaku ülemine ots(laager) on töö lõpetanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 03.04.06 20:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Demis
Oleme ka ise sama probleemiga hädas olnud.
Need saab lahti kuumutades. Nõuab küll aega, kliendilt kannatust aga saab hakkama.
tuleb vist 2 X 250.- maksta et hakkama saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Aiku
klubiliige



Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.

postitati 03.04.06 20:38 Tsiteeri


Ülemised amordi tugilaagrid vahetasin kuu tagasi. Kui sai püstakud maha võetud ratta laagrite vahetamiseks. Kulunud amordi tugilaagri tunnused on küll hoopis teised .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.3% - SQL: 57.7%]