Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Genekas ei toida akut (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 1949)
kähkukas80
huviline

Avatar


Registreerunud 19.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 19.03.06 18:50 Tsiteeri
Genekas ei toida akut



jama selline et genekas ei toida akut,:mad:sai möödetud genekat,see näitas et toidab,prägu käib asi aint aku pealt.:mad:.ehk keegi ,kellegil on sarnane jana kunagi audi 80mnega ja oskab midagi asjalikku öelda,vöi kui keeki teab kust saaks audi 80mne el - skeemi vmt

tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 19.03.06 19:06 Tsiteeri


El.skeemiga pole küll midagi teha, sest geneka pealt läheb juhe aku peale ning teine juhe on kontrolllambi ja geneka ergutuse juhe.
Mitu volti geneka pealt mõõdetuna pinge on ja palju aku pealt mõõdetuna on?

Soovitus: Pane teemale normaalne pealkiri "Probleem laadimisega" vms.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mürka10
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,3E 1989, Audi A4 Avant B5 1,9 tdi 1999

postitati 20.03.06 16:28 Tsiteeri


mul on kah jama, et ei lae akut genekas. aga probleem esineb käima pannes ja seni ära ei lähe kui pöördeid 2200ni ei lase. isegi raadio jääb vait ja abs tuli läheb põlema. ja kui lasen üle 2200 pöörde on kuulda kusagil armatuurist klõpsatust ja tuled lähevad heledamaks ning genekas laeb ideaalselt. pole olnud aega asja täpsemalt uurida aga kusagil elektrisüsteemis ilmselt asi on. muidugi kui keegi teab midagi selle kohta siis võib nõu anda:) ps koos selle jamaga hõõgub sõites vaikselt aku tuli ja süüte sisse keerates ei sütti õlituli ega aku tuli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 20.03.06 16:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mürka10
mul on kah jama, et ei lae akut genekas. aga probleem esineb käima pannes ja seni ära ei lähe kui pöördeid 2200ni ei lase. isegi raadio jääb vait ja abs tuli läheb põlema. ja kui lasen üle 2200 pöörde on kuulda kusagil armatuurist klõpsatust ja tuled lähevad heledamaks ning genekas laeb ideaalselt. pole olnud aega asja täpsemalt uurida aga kusagil elektrisüsteemis ilmselt asi on. muidugi kui keegi teab midagi selle kohta siis võib nõu anda:) ps koos selle jamaga hõõgub sõites vaikselt aku tuli ja süüte sisse keerates ei sütti õlituli ega aku tuli.

geneka harjasid oled vahetanud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 20.03.06 16:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mürka10
mul on kah jama, et ei lae akut genekas. aga probleem esineb käima pannes ja seni ära ei lähe kui pöördeid 2200ni ei lase. isegi raadio jääb vait ja abs tuli läheb põlema. ja kui lasen üle 2200 pöörde on kuulda kusagil armatuurist klõpsatust ja tuled lähevad heledamaks ning genekas laeb ideaalselt. pole olnud aega asja täpsemalt uurida aga kusagil elektrisüsteemis ilmselt asi on. muidugi kui keegi teab midagi selle kohta siis võib nõu anda:) ps koos selle jamaga hõõgub sõites vaikselt aku tuli ja süüte sisse keerates ei sütti õlituli ega aku tuli.


Mul sarnane asi tekkinud viimasel ajal. 2200rpm just ei taha aga kella järgi käima pannes laadimise tuli põleb ja seier alla 12V, annan surtsaka gaasi nii üle 1000rpm veits ja siis viskab ilusti 14 voldi alla laadimise. Auto saab soojaks, tarbijad taha ja siis vaikselt kukub laadimine sinna 12 juurde. Auto käivitub samas normaalselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
mürka10
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,3E 1989, Audi A4 Avant B5 1,9 tdi 1999

postitati 20.03.06 19:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Mul sarnane asi tekkinud viimasel ajal. 2200rpm just ei taha aga kella järgi käima pannes laadimise tuli põleb ja seier alla 12V, annan surtsaka gaasi nii üle 1000rpm veits ja siis viskab ilusti 14 voldi alla laadimise. Auto saab soojaks, tarbijad taha ja siis vaikselt kukub laadimine sinna 12 juurde. Auto käivitub samas normaalselt.


mul täpselt sama asi aga tahab rohkem pöördeid. geneka harju pole küll vaadanud aga mõõtsin ära, et pinge on peale pöörete andmist igati normis. kas siis tõesti võivad harjad niimoodi mängida? ja seda plõksu ei oskaks kah seletada:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 20.03.06 19:32 Tsiteeri


Lisan, et mul on harjad vahetatud umbes aasta tagasi +- mõned kuud. kas asi võib olla selles, et enne oli küljes (originaalis?) 14.V tabletiga harjad, asemele said aga 14.1V tabletiga harjad? Põhjus selles, et 14.V variant maksis roppu raha võrrelduna 14.0V variandiga. Äkki oleks pidanud v peaks vana tableti uutele harjadele külge tinutama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kähkukas80
huviline

Avatar


Registreerunud 19.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 20.03.06 20:17 Tsiteeri


kas genekast uue juhtme toomine on hea möte?akusse?vöi mis kuradi erguti,kuhu see läheb?keegi mingit joonist ei saa joonistada,ma ausöna pole tegeld ennem autodega,ega tea ka mitte sittagi ja see audi mu esimene auto,
tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 20.03.06 21:31 Tsiteeri


http://www.bcae1.com/charging.htm


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kkk
huviline



Registreerunud 24.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal


postitati 20.03.06 21:55 Tsiteeri


Esmalt geneka harjad või nn. šokolaad. Kontrolli ergutusjuhtme kontakti genega - ehk oküdeerunud talvega.
Peale käivitamist aku klemmi maha võttes peaks mootor õige laadimise korral tühipööretel käima jääma. Ise testin nn. sigaril '85 ülesse niimodi, tagajärgede eest aga vastutada
ei julge - iga brena isemoodi ehitatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kkk
huviline



Registreerunud 24.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal


postitati 20.03.06 21:59 Tsiteeri


Jäi maha, et reaalseid gene mõõtmise tulemusi segab tugevalt aku hetkeline püsiväärtus - st. silub kõik gene töö augud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kkk
huviline



Registreerunud 24.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal


postitati 20.03.06 22:02 Tsiteeri


Ergutusjuhe on genesse minev ristlõikelt kõige peenem juhe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 21.03.06 06:32 Tsiteeri


Teema algataja jutust sain aru et geneka ja aku pinged erinevad sellisel juhul tahavad aku ja geneka vahel olevad juhtmed vahetamist, tegelt peaks nii olema et genekast starterisse ja sealt akupealel äheb juhe.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mürka10
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,3E 1989, Audi A4 Avant B5 1,9 tdi 1999

postitati 22.03.06 15:24 Tsiteeri


no nii, see probleem sai siis lahendatud.
kkk, sul oli õigus, süüdlane oli tõepoolest ergutusjuhe. see oli lauasa pooleks murdunud. uskumatu, et genekas üldseniimoodi töötas:o aga jah, nüüd tuled tagasi ja kõik korras. tänud kõigile asjalike vastuste eest:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 31.0% - SQL: 69.0%]