tonu
huviline
Registreerunud 19.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85 quattro coupe; audi 80 typ 85
|
postitati 14.03.06 08:55
|
|
|
sisu ümberehitusest 200 20V / moto ka
... oskab keegi öelda:
Esiteks - kuivõrd on võimalik tõsta S4 C4 armatuur koos kellade ja muu nodiga (kliimaseade) ümber Audi 200-sse.
Teine küss - kas S4 tagaiste sobib 200-le taha või on kere erinevused siiski liialt suured?
Kolmas küss - Kui keeruline on tõsta S4-ja mootor 200 peale?
Põhjus - 200 meeldib mulle tegelikult rohkem kui S4 (emotsionaalne värk ja mis teha kui esimene arvestatav sõiduvahend oli siiski 200) ja juba mõnda
aega heietan mõtteid S4-ja elementidega 200-st.
Ootan huviga kõigi mõtteheietusi antud teemal
|
|
|
Ivo
klubiliige
Registreerunud 08.01.05
Asukoht: Pärnu, Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: audi 200 20v quattro +S6 V10
|
postitati 14.03.06 09:06
|
|
|
istmed sobivad ees 100% taga sobib ainult põhi .seljatugi on c4 s4 kitsam kui 200-l.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.06 09:17
|
|
|
Mootor on ju ka põhimõtteliselt sama(kui jutt käib 20V motodest) - ainuke vahe süüstesüsteemil.
|
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 14.03.06 09:23
|
|
|
Selliseid asju on tehtud küll.
Kuid 3 küsimuse kohta arvan mina, et tegemist on mõttetusega.
Teemal, 3B vs. AAN pole siin teemas arutleda mõtet.
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
prr
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 & A4 Cabrio
|
postitati 14.03.06 09:26
|
|
|
AAN süütesüsteemi 3B peale paigaldada on paras jebi, olen seda uurinud ja on ka olemas korralik list, mida täpselt ja kuhu ühendada. Kavatsen selle
kunagi ette võtta, aga praegu veel kogun julgust, sest mehed kes seda tainud on, on öelnud "there is always easyer to buy a car with AAN engine"
lapsest peale on hobused meeldinud
|
|
|
|
Ivo
klubiliige
Registreerunud 08.01.05
Asukoht: Pärnu, Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: audi 200 20v quattro +S6 V10
|
postitati 14.03.06 09:32
|
|
|
armatuur on 200-l ilusam kui s4 (minu arvamus) kas on vajadust ehitada
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 14.03.06 10:04
|
|
|
moto ja kastiga probleeme pole pane aga.ainult kasti kõrvu on erinevaid kolme ja nelja poldi versioone , leiab ja saab ka ise rauast teha.
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 14.03.06 10:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prr
AAN süütesüsteemi 3B peale paigaldada on paras jebi, olen seda uurinud ja on ka olemas korralik list, mida täpselt ja kuhu ühendada. Kavatsen selle
kunagi ette võtta, aga praegu veel kogun julgust, sest mehed kes seda tainud on, on öelnud "there is always easyer to buy a car with AAN engine"
| kunagi ammu õnnestus saada ainult B3 mootor ja aju/armatuuri kimp sai ristatud vanale 200 -le + luksused V8 kimbust
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.06 11:01
|
|
|
Kas siis S-i kast läheb 3B motole otsa w
Kahtlen nagu
|
|
|
|
tonu
huviline
Registreerunud 19.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85 quattro coupe; audi 80 typ 85
|
postitati 14.03.06 11:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prr
AAN süütesüsteemi 3B peale paigaldada on paras jebi, olen seda uurinud ja on ka olemas korralik list, mida täpselt ja kuhu ühendada. Kavatsen selle
kunagi ette võtta, aga praegu veel kogun julgust, sest mehed kes seda tainud on, on öelnud "there is always easyer to buy a car with AAN engine"
|
ma ei tea, kas asi läheb väga juraks, aga kui 200 lahti kiskuda ja asendada tal nii mootor, käigukast, süütesüsteem, kui ka muu asjakohane
elektroonika täielikult S4 omaga (idee on mul lihtsalt mõnda aega peas tiksunud). 3b süütesüsti AAN mootori otsa aretada või vastupidi ei ahvatle
mindi küll mitte sugugi.
Küsimus on tegelikult ka selles, et S4 tänavasõiduvahendina kergemaks teha on suht raske (tühimass üle 1700 kg). Samas on 200 juba sünnilt mitusada
kilo kergem (mingi 1520 või 1540 kg).
|
|
|
tonu
huviline
Registreerunud 19.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85 quattro coupe; audi 80 typ 85
|
postitati 14.03.06 11:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kiireaudi
Selliseid asju on tehtud küll.
Kuid 3 küsimuse kohta arvan mina, et tegemist on mõttetusega.
Teemal, 3B vs. AAN pole siin teemas arutleda mõtet. |
Kui armatuur asendada, kas ta jääb kuskilt pooma ka või veel midagi, mis viitab omaalgatuslikule ja põlve otsas tehtud ning sobimatule ümberehitusele?
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.06 12:09
|
|
|
Armatuuri vahetades tuleb silmas pidada ka uksepolstrite vahetust, sest armatuur läheb ju sujuvalt üle ustele.
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 14.03.06 16:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tonu
Küsimus on tegelikult ka selles, et S4 tänavasõiduvahendina kergemaks teha on suht raske (tühimass üle 1700 kg). Samas on 200 juba sünnilt mitusada
kilo kergem (mingi 1520 või 1540 kg). | kui tahad S tehnikat ja kergemas 200 keres siis juhul kui sul on raha võin pakkuda S tehnika
veel kergemas 200 85.a. keres (libe link ja pikk kell) +teh pass vajadusel ka võin ülevaatusest ametlikult läbisõita. rohkem raha / kokkuleppe teema.
|
|
|