raivo65
huviline
Registreerunud 06.02.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80b4 aut.95a.
|
postitati 08.03.06 20:30
|
|
|
Katuseluuk
Oskab äkki keegi juhendada kuidas saab eemaldada valutult originaal katuseluuki A80-l nimelt tahan seda katteriiet uuesti korralikult kinni
liimida,väikse luugi sain lihtsalt kätte,kuna see oli pleki küljest laht ja nii sain selle kätte aga suurega nii lihtne vist ei ole
|
|
|
Nobody
huviline
Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.03.06 16:17
|
|
|
Kui mehaaniline siis räägitakse sellist varianti, et kerida luuk sisse, keerata lahti kõik kruvid ja luuk tagasi algasendisse, nüüd seestpoolt veidi
tõsta ja välja ta peaks tulema. Veidi raskem on siis, kui luuk ei liigu. On ikka mehaaniline b3?
mootorratas 61'st aastast
|
|
|
|
raivo65
huviline
Registreerunud 06.02.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80b4 aut.95a.
|
postitati 10.03.06 16:20
|
|
|
On jah b3 mehhaaniline ,eks proovin siis seda varianti
|
|
|
raivo65
huviline
Registreerunud 06.02.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80b4 aut.95a.
|
postitati 11.03.06 10:06
|
|
|
Thanks Nobody ,luuk maas.
|
|
|
Nobody
huviline
Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.03.06 17:01
|
|
|
mootorratas 61'st aastast
|
|
|
|
rafaello
huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Tallinn, Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: audi
|
postitati 14.03.06 08:01
|
|
|
kas sama teooriat peaks rakendama ka el luugi korral? ET sisse kerida, kruvid lahti ja siis kinni tagasi laskma ja välja lükkama?
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 14.03.06 08:04
|
|
|
El luugi ja mehhaanilise luugi ainuke vahe on et vända asemel on elektrimootr, ms sama asja ringi ajab, mida sa muidu vändaga krutid, niiet sama
teooria peaks ka sel lugi puhul töötama täitsa hästi.
|
|
|
Nobody
huviline
Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.06 13:02
|
|
|
Siit tekkis juba küsimus, et vända osa on b2 ja b3 sama, erinevus vaid luugi laiuses ja seetõttu on ka tross 5 cm pikema, kuid kas b3 elektrimootorit
saaks panna siis juba ka b2 mehaanilisele luugile, huvipärast võiks keegi näidata mulle enda b3 mootorit (kasvõi kasutuskõlbmatut, et saaks miingeid
mõõte võtta või järeldusi teha,
mootorratas 61'st aastast
|
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 14.03.06 13:12
|
|
|
Kinnitused ja hammasratas peavad klappima samuti peab ruumi olema. Samas... kinnitused saab alati ise plekki sisse juurde keerata ja hammasratas on
teoorias vahetatav. Võin aga öelda et näiteks A6 95 aasta mootor näiteks sigarile ei sobi sest mootor suurem oluliselt, samuti ei sobi hakkamas ja
kinnitused. 80 ja 100, ning ka 200 ja 500 peaks aga sama mootor ja hammas olema, B2 ei oska kommenteerida muudmoodi kui et peab proovima. Loodan et
leiad endale kuskilt siis mootori mida proovida. Võta vändasüsteem maha ja saad teada hammasratta suuruse ning näed vb ka elmootori kinnituskohad öra.
|
|
|