stetter
huviline
Registreerunud 03.03.06
Asukoht: Paide Reopalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDI 1995
|
postitati 05.03.06 20:01
|
|
|
õlikulu:(
jama siis selline et auto on 15000 km minu käes sõitnud ja peale õlivahetust olen juurde valanud 5 l õli.ja kuskilt ei väljendu see õlikadu.mootor on
pealt igalt poolt kuiv.äkki keegi teab mis võib olla nendel tyypiline viga.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 05.03.06 21:06
|
|
|
võibolla kuuma saand ja klapisääretihendid õhtal----hullem variant õlirõngad
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 06.03.06 14:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stetter
jama siis selline et auto on 15000 km minu käes sõitnud ja peale õlivahetust olen juurde valanud 5 l õli.ja kuskilt ei väljendu see õlikadu.mootor on
pealt igalt poolt kuiv.äkki keegi teab mis võib olla nendel tyypiline viga. |
Kui mootor igati kuiv on ja õli siiski läheb, siis on suhteliselt kindel, et sul midagi seal kulunud on.
Võid muidugi veel ka kompressiooni mõõta lasta kuid ega sedasi ka teada saa, mis kulunud on.
Tavaliselt on vaja ennem klappidega tegeleda, seega looda paremat, sest see töö on veidi odavam kui kogu mootori kappremont.
|
|
|
Starr
huviline
Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 06.03.06 18:21
|
|
|
tuttava spetsi juurde toodi sama teemaga c4 a6 2.5tdi, mõõtis surved ära ja tuli välja, et moto üle milli maha ajanud, tõmbasid siis moto laiali, et
remontkolvid ja rõngad sisse panna. hülsi kulumine oli olnud 0.56milli kui ma õigesti mäletan, ning plokk hülsiti ära gas53 hülssidega ning uued
rõngad ja kolvid läksid sisse, läks maksma midagi 15 kilo kanti, kui mälu ei peta.
natuke õudu juttu kah
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 06.03.06 18:52
|
|
|
Kui õlikulu suur siis peaks sinine tomu ka järgi olema.Tavaliselt hõreda motoga on ka käivitus sellina nagu ta on..
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 06.03.06 19:16
|
|
|
bensuka puhul võib katalüsaator suht märgatava suitsemise suuta ära maskeerida
|
|
|
|
stetter
huviline
Registreerunud 03.03.06
Asukoht: Paide Reopalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDI 1995
|
postitati 06.03.06 20:20
|
|
|
no sinist välja ei aja.käima läheb suht normaalselt kuid alla -20 kraadi käima kyll ei taha hästi minna.selle eest kui pannalt anda on must suits ikka
järel kyll.
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 06.03.06 20:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stetter
no sinist välja ei aja.käima läheb suht normaalselt kuid alla -20 kraadi käima kyll ei taha hästi minna.selle eest kui pannalt anda on must suits ikka
järel kyll. |
kas must või sinine?
lase autol kohapeal käia ca 5min ja siis anna talda talle kohapeal ja vaata mis välja viskab tagant 
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 06.03.06 20:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kalmeer
raamatu järgi on norm õlikulu 0,2-1 liiter 1000 km kohta |
kas tõesti NORM õlikulu on 1l 1000 km kohta kindel et mitte 1l 10000km
???
kui 1l 1000km peale siis tuleb ju 10l õli ühe õlivahetus välba peale juurde kallata polegi nagu vaja õli vahetada siis ju kalla aga juurde ja
vaheta filtrit aeg ajalt 
|
|
|
stetter
huviline
Registreerunud 03.03.06
Asukoht: Paide Reopalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDI 1995
|
postitati 06.03.06 20:49
|
|
|
ikka musta viskab.
|
|
|
pandiit
huviline
Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.03.06 07:25
|
|
|
Paraku tundub, et kõige mõistlikum on sul ikka mõne spetsi juurde pöörduda, siin võibki ennustama jääda!
|
|
|
kalda
huviline
Registreerunud 07.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: E60 3,0 D
|
postitati 07.03.06 11:51
|
|
|
arvatavasti mootor hõre, Samas võib ka turbo p..... olla! Siis jookseb oli sinna! 1l-1000km. kohta on meeletult palju,Siis peaks juba põlenud õli hais
tagant välja tulema!!!
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 07.03.06 13:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kalda
arvatavasti mootor hõre, Samas võib ka turbo p..... olla! Siis jookseb oli sinna! 1l-1000km. kohta on meeletult palju,Siis peaks juba põlenud õli hais
tagant välja tulema!!! |
Mul peale sügisest õlivahetust hetkel oma 3000km läbitud ja mina ei ole küll mingit õlikulu veel märganud, ühesõnaga mingi jama jutt 
Tegelikult võib see mingi autofirmade poolt antud varunumber ka olla.
|
|
|
marks713
huviline
Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5TDI 1991
|
postitati 07.03.06 14:14
|
|
|
Mina sõidan 10000 km peale õli vahetust ära nii ,et juurde õli küll ei pea valama. Alguses valan 5l uue õli sisse ja on max norm ja enne väljalaskmist
on norm vajunud peaaegu min peale ,aga juurde valamiseks põhjust ei ole.
|
|
|