kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 05.03.06 19:35
|
|
|
õhkvedrustuse asendamine tava vedrudega 1998a a6 quattro
audi a6 quattro 1998 taguvedrustus on õhkpatjadega.
aga enam ei pea padjad ja vajuvad paari tunniga vastu maad.
küsimus: kas on keegi vahetusega tegelenud? pealkiri on pumbal ja padjal Continental.
kuidas on tava vedrustuse puhul, kas vedru on amordi ümber või on üksteise kõrval?(1998a passatil on üksteise kõrval, aga ei mäleta kas ka
sõltumatu)
alumine vedru kauss on ilmselt siis amordi küljes ja ülemine vbl tuleb ära vahetada kui tava vedrud ja amordid panna.
|
|
|
oz-vald
huviline
Registreerunud 15.03.05
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi COUPE 1,8 GT `87;Audi100 avant 2.8 quatro`92
|
postitati 05.03.06 19:41
|
|
|
no aga miks põhjusel peab ümber tegema miks ei pane sinna uusi õhk patju
|
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 05.03.06 19:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: oz-vald
no aga miks põhjusel peab ümber tegema miks ei pane sinna uusi õhk patju |
unustasin hinna öelda. forsi jutu järgi 20 000,-
2patja ja 2amorti (padi ja amort omavahel voolikuga ühenduses, ehk amort ei ole tavaline õli/gaasi oma)
|
|
|
oz-vald
huviline
Registreerunud 15.03.05
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi COUPE 1,8 GT `87;Audi100 avant 2.8 quatro`92
|
postitati 05.03.06 19:50
|
|
|
Hõkk võttis hingest kinni praegu pole sõnu
kas mujalt oled ka uurinud või ainult ühest kohast
|
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 05.03.06 19:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: oz-vald
Hõkk võttis hingest kinni praegu pole sõnu
kas mujalt oled ka uurinud või ainult ühest kohast |
revalist pole veel küsind
ainult küsida ehk tasub jah
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 05.03.06 21:13
|
|
|
Kui kellelgi on infot, kuidas on elektroonika/andurid õhkvedrustuse juhtimisega seotud, oleks samuti tänulik.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 06.03.06 05:58
|
|
|
ka ise sai selle üle mõeldud.
alla kummalegi poole tuleb üks peenike voolik, no välisläbimõõt u 4-5mm.
pump ise on pagassis vasakul all tiiva sees.
sai pump välja tõstetud ja kaan maha võetud.
pumba külge tuleb u 10juhtmega pistik.
pistik on ühendatud ka mingi "juhtseadmega" pumba korpuses.
pumba mootorist tuleb aga 1 sama peenike voolik ja läheb 2-se ventiili külge.
kummalgi ventiilil on pistikuga juhtmed küljes et vajadusel surve välja lasta.
ja ventiilist läheb sis edasi eraldi voolik vasakule ja paremale.
alguses arvasin ka et äkki on andur pumba sees, aga kui pump sai pesast välja tõstetud ja kallutatud igat pidi ei juhtund midagi.
ebay.de otsingust leidsin sellise käki:
www.ebay.de otsingust leidsin sellise käki märgusõnaga LUFTFEDER(ÕHKVEDRU)
ilmselt see on ikka kuskil armatuuris ja kõvasti kere küljes kinni et asendist aru saaks, kui mitte veel eraldi andurit ei ole kuskil...
aparaat reageerib ju ei tea mitme asja peale, kui on alla vajunud siis ka ukse avamisele või süüte keeramisele või kui raskust juurde tekib.
üks ratas sai maha võetud ja seda patja lähemalt vaadatud.
amordi ümber on toru ja selle toru peal kummist "voolik" (ehk padi). "vooliku" mõlemad otsad on ümber toru kinni tõmmatud ja kui nüüd survet
vähemaks lasta siis hakkab alt "voolik" kahekorra jooksma, ja just selle murdepinna pealt ajas udupeenikest vahtu kui sai Fairy veega pintseldatud.
põhimõttelt näeb välja selline:
reaalselt aga välimus 98% selline
esialgu jäi silma üks "auk" aga kuidas sedagi kinni liimid vms.
ja kahtlane kas see ainuke auk on.
materjal ise on kummi ja riide segu.
samas kui padi ja amort on omavahel toruga ühenduses sis võib sama hästi ka amort õhu välja lasta...
|
|
|
T.P.
huviline
Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal
Auto: puudub
|
postitati 06.03.06 07:26
|
|
|
hi,
arvestades antud mudelite rohkust uuel mandril soovitaksin korra uurida http://www.audiworld.com ja sealset foorumit.
T.
jalgratturid jalgrattateele
|
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 06.03.06 13:19
|
|
|
saaaa siis sellest Forsist aru.
kord sai küsitud varuosa letist hindu öeldi et amort+padi ühele poole 1tk 10 000,-
nüüd tegi hinnapakkumise teeninduse pool ja ütles et amort 13 500,- ja padi 5500,- 1tk kumbagi. kokku siis 40 000,- ....
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 06.03.06 13:21
|
|
|
Uuri asja vb pääsed vaid patjade vahetusega. Olen kuulnud et need padjad kipuvad purunema ja on eraldi vahetatavad ca 6000.- tükk
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 06.03.06 13:32
|
|
|
ja forsi jutt oli veel see et korra vist kunagi on midagi "ümber tehtud" õhult tavalisele. aga mis masin ja millal tehti.
ja siis kui tuli jutu sees välja et masin on täis õhu peal, ehk nii amort kui padi on õhuga siis oli seisukoht " et seda ei saaaaagiiiiii ümber
ehitada"
nii palju kui mahavõetud rattaga näha oli tundub mulle küll et alumine amordi kinnitus nagu ikka (risti polt läbi) ja kui üles uus "kauss" panna
siis ongi ainult amordi ja vedru ostmise vaev.
kahtlen nende meeste seisukohas. "et ei saagi" kui nad pole näinudki asja.
|
|
|