Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: C4 Avant ja rattalaagrid (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 1469)
Demis
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 5 cyl 20V

postitati 05.03.06 18:45 Tsiteeri
C4 Avant ja rattalaagrid



Milles võib viga olla. 1995 aasta C4 lausa õgib tagaratta laagreid. Ca paagitäis diislit ja laager.
Rummud ja võllid on vahetatud koos laagritega. Ajaloost on teada, et auto on tagaosa laksuga. "Koera" auto ei jookse ja sillastendis kõik normipiires(4mm tagaratta kalle vale)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kollerimees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Touareg

postitati 05.03.06 18:57 Tsiteeri


Midagi peab siiski paigast ära olema kui oled rummud äravahetanud.Minul kestavad küll hästi ja pole veel nendega probleemi olnud.Kas nad kuumaks ka lähevad või äkki sööb kummi ka tagaratastel? Kunagi ühel vanal coupel oli ka selline viga aga sellel oli sillatala kõver.See sõi ka kummidel sisemisi ääri.


auto nr 27
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Demis
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 5 cyl 20V

postitati 05.03.06 19:19 Tsiteeri


Kuumaks ei lähe ja rehve ei söö. Juhitavus on ka OK.
Täna sai siis poole aastajooksul juba viies laager vahetatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
oz-vald
huviline

Avatar


Registreerunud 15.03.05
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi COUPE 1,8 GT `87;Audi100 avant 2.8 quatro`92

postitati 05.03.06 19:23 Tsiteeri


kuule see asi on sull õite hull mis spetsalisdid arvavad neil peaks ju mingi kogemus asjga olema


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Demis
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 5 cyl 20V

postitati 05.03.06 19:25 Tsiteeri


Pole spetsialisti arvates miskit viga. Amordid, vedrud on vahetatud. Tagasilla puksid vahetatud. Kõik on OK.

Ise arvan, et tegu on avariijärgse anomaaliaga. Kuidas ja kes selle tuvastaks, ei tea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
oz-vald
huviline

Avatar


Registreerunud 15.03.05
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi COUPE 1,8 GT `87;Audi100 avant 2.8 quatro`92

postitati 05.03.06 19:33 Tsiteeri


ei saa olla et niimoodi laagreid lõhub ja midagi viga pole
palju sa sõitnud oled selle poole aasta jooksul


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kollerimees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Touareg

postitati 05.03.06 19:38 Tsiteeri


proovi originaal laagreid.Või ongi õiged sul?Mina seda SKF ei usu enam.


auto nr 27
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Demis
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 5 cyl 20V

postitati 05.03.06 19:42 Tsiteeri


Olen proovinud OPTIMALi SKFi ja KOYOt
Ühtemoodi kuluvad kõik


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
oz-vald
huviline

Avatar


Registreerunud 15.03.05
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi COUPE 1,8 GT `87;Audi100 avant 2.8 quatro`92

postitati 05.03.06 19:43 Tsiteeri


Ja kus sa neid vahetamas oled käinud kas ainult ühes kohas.
Äkki on paigaldamises viga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Demis
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 5 cyl 20V

postitati 05.03.06 19:50 Tsiteeri


Paigaldamise viga ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 06.03.06 05:26 Tsiteeri


Proovi pulli pärast mingit teist määret.Näiteks Castroli "rohelist seepi"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
rait008
huviline



Registreerunud 14.10.04
Asukoht: Tallinn/Keila
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.06 15:49 Tsiteeri


Tuttaval oli A80nega (mitte Q) samalaadne probleem, paagitäie kütuse kohta tag. laagrite paar. Ka nuputasime pikka aega ja lõpuks tuli välja et pingutuses oli asi.
Peaksid ehk proovima ära vahetada, ETTENÄHTULT pingutama ja 100-200km pärast uuesti vaatama pingsust.:)
(See vaid minu praktikal põhinev kogemus vb. sul mingi muu teema.)
Rait.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 07.03.06 18:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Demis
Paigaldamise viga ei ole.
Pakun et raudselt pingutamise viga. (kuigi teeninduse praak peab tavaliselt 8000 km )
QUATTRO taga ratta laager pingutatakse 330 NM
see on 33 kg ja meetrine toru või
50 cm padruni saba ja 70 kg mees õõtsub otsas täiega otsas mõlema jalaga. (tegelt raskus ühel jalal pikenduse otsal )
Seda varjanti kasutan mina.
kui sinu auto ratta laager keerati kinni 13 mm nelikant padruni sabaga siis ei saanudgi kinni keerata sest enne läheb saba katki.
Ja osta orig laager see toetub sise koonus ka kuulide alla (nagu jalgratta koonus läheb kuulide alla )
Ära osta B laagreid mis toetavad kuule seest poolt ainult küljelt 90 graadi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 07.03.06 18:15 Tsiteeri


Jätke see quattro juba rahule.
Inimesel on selgelt eesti keeles kirjas et rattavõllid ja laagrid on juba vahetatud.Quattrol EI ole rattavõlle.
Seega tegeleme edasi FWD teemaga .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.06 18:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Jätke see quattro juba rahule.
Inimesel on selgelt eesti keeles kirjas et rattavõllid ja laagrid on juba vahetatud.Quattrol EI ole rattavõlle.
Seega tegeleme edasi FWD teemaga .


Võib ka esiveolisel olla pingutamise viga - mutter tuleb näppudega vastu keerata ning siis natukene tagasi!!!


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Demis
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 5 cyl 20V

postitati 07.03.06 18:25 Tsiteeri


pingutamise viga see ei ole!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 07.03.06 18:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Krt,ma tahaks omale ka nii tugevaid näppe saada.Tehtud neid autosid juba üle 10-ne aasta ja siiani on olnud probleemi vaid paaril viimasel aastal SKF-i toodetega.Ja näppudega sa seda tagaratta laagrit nüüd ikka ei reguleeri küll korralikult.Koonusrulli ei keerata muidugi ka jõuga kinni ja siis tagasi,aga näpp on ikka veic vähe.

Võib ka esiveolisel olla pingutamise viga - mutter tuleb näppudega vastu keerata ning siis natukene tagasi!!!



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 07.03.06 19:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Jätke see quattro juba rahule.
Inimesel on selgelt eesti keeles kirjas et rattavõllid ja laagrid on juba vahetatud.Quattrol EI ole rattavõlle.
Seega tegeleme edasi FWD teemaga .

Quattrol just nimelt on võllid, esiveolise tagasillas on teljed. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 07.03.06 19:19 Tsiteeri


No kui nii tähenärimiseks läheks ja kõiki asju hakkaks õigete nimedega nimetama,siis jääks siia foorumisse alles vast 100 posti.:P
Ja see quattro "võll" on veovõll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 39.9% - SQL: 60.1%]