Lehekülgi: 1 2 |
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.06 07:19
|
|
|
Minulgi jooksevad aknad luuk peale nupuvajutust (3 sek) ise kinni...tegemist siis Gemini kompottiga ...kui aga midagi takistab (akente luugi sulgemist) annab sellest signa ka märku ja laseb sul kõik üle kontrollida
ja uuesti sulgeda. Vääga mugav ja turvaline
|
|
|
piltnik
huviline
Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8TQ
|
postitati 24.05.06 04:43
|
|
|
Tsitaat: |
Audi "komfortfunktsiooni" juhtimiseks on enamus normaalsetel alarmidel võimalus olemas ning mingit lisa moodulit vaja ei ole. Tuleb
programmeerimisel keskluku sulgemissignaal pikaks (20-40 sek. oleneb alarmist) panna ja ongi kõik, osadel alarmidel on eraldi ots selleks.
|
selle jutu peale küsiksin on kellegil kogemusi DEFA alarmile sellist vigurit õpetada.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 24.05.06 05:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: piltnik
Tsitaat: |
Audi "komfortfunktsiooni" juhtimiseks on enamus normaalsetel alarmidel võimalus olemas ning mingit lisa moodulit vaja ei ole. Tuleb
programmeerimisel keskluku sulgemissignaal pikaks (20-40 sek. oleneb alarmist) panna ja ongi kõik, osadel alarmidel on eraldi ots selleks.
|
selle jutu peale küsiksin on kellegil kogemusi DEFA alarmile sellist vigurit õpetada. |
Kuna Defa on väljamõeldud selleks, et inimestelt rohkem raha välja lüpsta, siis ei kuulu ta minu silmis "normaalsete" alarmide hulka ning sellel
alarmil nii lihtsalt see asi ei käi. Defal käib komfordi juhtimine eraldi kanali kaudu (3) ning polaarsus ei sobi Audile (tuleb lisaks panna relee ja
progeda).
|
|
|
|
piltnik
huviline
Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8TQ
|
postitati 25.05.06 20:14
|
|
|
väga kurb sellist asja muidugi kuulda. aga nüüd siis jälle targem DEFA
kohapealt.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 26.05.06 06:28
|
|
|
Comfort pakett olemas ja ka Cobra kaudu selle juhtimine ühendatud ja töötab akende puhul, aga pole veel seni mõelnud välja teoreemi, kuidas luugi
lahti olemisel see kinni pandaks ainult sisse jooksvast asendist. Soov on luuk lahti jätta kui on avatud luugi tagumine ots üles, ehk siis suve soojal
perioodil ja päikse käes auto seistes "sauna" effekti vähendada 
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 26.05.06 19:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: piltnik
väga kurb sellist asja muidugi kuulda. aga nüüd siis jälle targem DEFA
kohapealt. |
http://www.defa.com/uig_a.php3?lang=8&ndid=
Siit saab Defa paigaldusjuhendid, kus on ka antud asja teostamine lahti seletatud (ilma puldita autole 800 seeria, tehase puldiga kesklukustusega
autole 400 seeria).
|
|
|
|
piltnik
huviline
Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8TQ
|
postitati 27.05.06 20:35
|
|
|
juhend progemise kohta ilusti selgesti kirjutatud. Proovisin nii ja naa no ei hakka aknaid ülesse tooma. Kas on alarmi paigaldajad miski juhtme
ühendamata jätnud või krt. teab 
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 27.05.06 21:34
|
|
|
paljas progemine ei lahenda asja - komfort-mooduli releed on ka vaja (seal paigaldusjuhendis on asja selgitatud)
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 27.05.06 21:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
Komfortfunktsiooni saab kontrollida nii - teed kõik el. aknad lahti, tuled autost välja, paned uksed kinni ning keerad võtmega ukse lukku aga ei lase
võtit tagasi vaid hoiad lukkukeeramisasendis, mõne hetke pärast peavad aknad kinni jooksma. |
Kas see pole ikkagi nii, et komfortfunktsiooni juhtimise signaal tuleb ukseluku kontaktidest (siis need, mis reageerivad võtme keeramisele) - sellisel
juhul keskluku impulsi pikendamine küll asja ilmselt ei mõjuta.
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
Audi "komfortfunktsiooni" juhtimiseks on enamus normaalsetel alarmidel võimalus olemas ning mingit lisa moodulit vaja ei ole. Tuleb
programmeerimisel keskluku sulgemissignaal pikaks (20-40 sek. oleneb alarmist) panna ja ongi kõik, osadel alarmidel on eraldi ots selleks. Eraldi
juhet komf. jaoks kah üldjuhul ei ole vaid seesama keskluku sulgemisjuhe. |
Kui aga keskluku moodul ise on mõeldud reageerima just selle pikendatud impulsi peale, siis tähendab see ikkagi seda, et mooduli taga on eraldi
lisaahel, mis akende/luugi sulgemiseks voolu peale lülitab - teisisõnu kui antud ahel puudub, siis ei pääse lisareleest mingi alarmi puhul (vahet
pole, kas on makaroonide või norrakate toodang)...
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 28.05.06 07:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: generaator M
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
Komfortfunktsiooni saab kontrollida nii - teed kõik el. aknad lahti, tuled autost välja, paned uksed kinni ning keerad võtmega ukse lukku aga ei lase
võtit tagasi vaid hoiad lukkukeeramisasendis, mõne hetke pärast peavad aknad kinni jooksma. |
Kas see pole ikkagi nii, et komfortfunktsiooni juhtimise signaal tuleb ukseluku kontaktidest (siis need, mis reageerivad võtme keeramisele) - sellisel
juhul keskluku impulsi pikendamine küll asja ilmselt ei mõjuta.
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
Audi "komfortfunktsiooni" juhtimiseks on enamus normaalsetel alarmidel võimalus olemas ning mingit lisa moodulit vaja ei ole. Tuleb
programmeerimisel keskluku sulgemissignaal pikaks (20-40 sek. oleneb alarmist) panna ja ongi kõik, osadel alarmidel on eraldi ots selleks. Eraldi
juhet komf. jaoks kah üldjuhul ei ole vaid seesama keskluku sulgemisjuhe. |
Kui aga keskluku moodul ise on mõeldud reageerima just selle pikendatud impulsi peale, siis tähendab see ikkagi seda, et mooduli taga on eraldi
lisaahel, mis akende/luugi sulgemiseks voolu peale lülitab - teisisõnu kui antud ahel puudub, siis ei pääse lisareleest mingi alarmi puhul (vahet
pole, kas on makaroonide või norrakate toodang)... |
Audidel millel on komfortfunktsioon piisab keskluku sulgemissignaali pikendamisest kui keskluku juhtimine on ühendatud õigesse kohta. Neid alarme mida
mina paigaldan, olgu ta itaallane, leedukas või hiinlane pole ühelgi lisareleed vaja olnud. Hiinlastel on valdavalt klaasitõstukite jaoks tavaliselt
spets ots, mis annab 25 - 40 sek. maandust. Defale tuleb relee panna vahele polaarsuse muutmiseks, sest Audi tahab saada "-" e. maandust aga defal
on "+" väljund ning see funktsioon tuleb programmeerides lubada.
|
|
|
|
Manjac
huviline
Registreerunud 18.09.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.05.06 07:29
|
|
|
Aga kuidas Cobra alarmile seda ühendada? Võtmega keerates lähevad kõik aknad ja luugid ilusti kinni aga puldist ei lähe..
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 28.05.06 07:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Manjac
Aga kuidas Cobra alarmile seda ühendada? Võtmega keerates lähevad kõik aknad ja luugid ilusti kinni aga puldist ei lähe.. |
No aga pöördu alarmi paigaldaja poole, sest Cobral on need võimalused kindlasti olemas.
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 28.05.06 15:21
|
|
|
Sai just oma bõmmadiveele Cobra peale lastud panna ja koos selle "aknad puldist kinni" süsteemiga. Ühe korraga tehes ei muutunud paigalduse hind,
kuid ma kujutan ette, et nüüd eraldi pannes keevitatakse midagi otsa.
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 29.05.06 07:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
Tsitaat: | Algselt postitas: Manjac
Aga kuidas Cobra alarmile seda ühendada? Võtmega keerates lähevad kõik aknad ja luugid ilusti kinni aga puldist ei lähe.. |
No aga pöördu alarmi paigaldaja poole, sest Cobral on need võimalused kindlasti olemas. |
No mul on ka see nn. comfort asi peal kuid Cobra alarmi paigaldamisel seda taha ei pandud.
Tüüp kartis, et kui signaali liialt pikendad, sisi võib midagi läbi kärsatada ja releed oleks siiski vaja.
Releed ei olnud kohe võtta ja nii ta ühendamata jäi. 
|
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 29.05.06 20:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black Rabbit
No mul on ka see nn. comfort asi peal kuid Cobra alarmi paigaldamisel seda taha ei pandud.
Tüüp kartis, et kui signaali liialt pikendad, sisi võib midagi läbi kärsatada ja releed oleks siiski vaja.
Releed ei olnud kohe võtta ja nii ta ühendamata jäi. |
tundub, et paigaldaja seltsimees polnud c4 audiga eriti kursis. c4 audil ja cobra alarmil pole vaja midagi lisaks ühendada, lihtsalt keskluku
juhtimine tuleb panna massiga ja tagaluugi-pagassi lukust, juhtmed leiad tagaistme alt.
|
|
|
piltnik
huviline
Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8TQ
|
postitati 31.05.06 08:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
Defale tuleb relee panna vahele polaarsuse muutmiseks, sest Audi tahab saada "-" e. maandust aga defal on "+" väljund ning see funktsioon tuleb
programmeerides lubada. |
mis raha see relee võiks maksta ja palju paigaldus aega võtaks.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 31.05.06 20:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: piltnik
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
Defale tuleb relee panna vahele polaarsuse muutmiseks, sest Audi tahab saada "-" e. maandust aga defal on "+" väljund ning see funktsioon tuleb
programmeerides lubada. |
mis raha see relee võiks maksta ja palju paigaldus aega võtaks. |
Relee maksab 35 - 50.- krooni ja müügil igas normaalses autokaupluses. Paigalduse hinda küsi ikka tegijalt e. siis defa paigaldajatelt.
|
|
|
|
piltnik
huviline
Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8TQ
|
postitati 01.06.06 02:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
Tsitaat: | Algselt postitas: piltnik
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
Defale tuleb relee panna vahele polaarsuse muutmiseks, sest Audi tahab saada "-" e. maandust aga defal on "+" väljund ning see funktsioon tuleb
programmeerides lubada. |
mis raha see relee võiks maksta ja palju paigaldus aega võtaks. |
Relee maksab 35 - 50.- krooni ja müügil igas normaalses autokaupluses. Paigalduse hinda küsi ikka tegijalt e. siis defa paigaldajatelt.
|
Tänan !
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 26.08.07 09:03
|
|
|
Mind huvitab, kas selle võtme hoidmise funktsioonil, et sulgeks aknad-luugi, on eraldi mingi juhe, või on asi nii lihtne, et keerad lukku - hoiad all
- signaal läheb ühte ja samat juhet pidi? Siis on seda comfort-väljundit signast ju lihtne ühendada. Või tuleb see kuhugi mujale ühendada?
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 26.08.07 11:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: spcvnd
c4 audil ja cobra alarmil pole vaja midagi lisaks ühendada, lihtsalt keskluku juhtimine tuleb panna massiga ja tagaluugi-pagassi lukust, juhtmed leiad
tagaistme alt. |
Äkki selgitaksid, mis tähendab "massiga" ja "tagaluugi-pagassi lukust"?
Audi C4 puhul sulgemiseks peab kompressor saama "-" signaali ja avamiseks "+" signaali.
Nii juhi- kui kõrvalistuja uksel võtmega sulgemine ja nupu allavajutamisega sulgemine on erinev - võtmega käib piuks ja tehase alarm rakendub, nupust
nüüd tõmmates teised uksed ei avane. Järelikult ukse seest läheb kaks signaaljuhet - ukselukust ja uksenupust.
Mina tegin alarmi paigaldamisel poolkogemata selle vea, et panin keskluku toimima selle uksenupu kaudu, mitte luku. Nüüd võtmest kinni keerates/aknaid
sulgedes ja siis alarmi kaudu uksi avades nad ei avanegi pean võtmega või
võtmel oleva nupuga avama.
Uksenupust tulev juhe oli vist mingi peenike sini-valge juhe, aga huvitav, milline on luku juurest tulev ja kompressorisse minev juhe?
|
|
|
jokker
huviline
Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 '96 ABK
|
postitati 26.08.07 19:11
|
|
|
Mul gemini alarm mugavusfunktsiooniga ja 90 A100 el. akende ja luugiga. Kuhu pean ühendama alarmi mugavuse juhtme? Juhi ukse lülititele? Mingit releed
poel vaja vahele? Kuidas saab alarm aru, et aknad üleval, või on mingi kindel aeg, sel juhul kui aken on üleval ja aeg pole läbi saanud, kas tõstuki
mootoritel mingi lõpulüliti, kui aken üleval ja mootoril pinge peal, ei kesta need kuigi kaua. Palju küsimusi, aga oleks tänulik, kui saaks vastused
neile.
joyrider
|
|
|
|
prix666
huviline
Registreerunud 24.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 22.04.08 12:26
|
|
|
Sai vana teema üles otsitud, kus võiks a4-l 96a asuda elektriliste klaasitõstukite relee, teab keegi öelda ?
Nahksisud ning istmete parandustööd.
Roolide nahatamine, käigukangikotid, -nupud. Kõik võimalike detailide katmine, piilarid, laed, kosoolid. Kaatrite sisud ning tsikli istmed, baaride
sisustusest lennuki salongideni. Küsi hinda !
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 21.09.08 13:30
|
|
|
Endale ja teistele meelespeaks, et C4 puhul on akende ja luugi comfort lukustuse jaoks olev juhe leitav juhiukse juhtmekimbust, värvusega pruun halli
triibuga, sinna juhtboxilt pikk signaal (u. 20 sek.) peale ja kõik mulgud sulguvad kui nõiaväel 
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |