Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Nõu oleks vaja A6 ostmisel (Vastuseid: 29 | Vaatamisi: 4267)
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.03.06 16:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A4TQ
to juks11
Vot asi ongi suhtumises.4,2 moototriga autoomanik ei käi esinduses kiunumas kütusekulu üle küll aga teeb seda 2,4 mootoriga autoomanik.Sellest tulenevadki valesti mõistmised.
Loomulikult Audi tehases on lambad koos kes kütusekulust midagi ei jaga ja sellepärast ongi tehaseandmed valed.:P


Kuna on neid autosid müüdud (eraviisiliselt), siis ka nendega sõidetud ja sealt ka need faktid + lisaks veel hästi suur hulk Audiomanike ning nendelt saadud andmed!!!

Ütleme nii, et kes on 4,2 5V mootoriga Audit omanud ei osta enam naljalt lahjema mootoriga isendit.

Asi ei ole ka suhtumises, käis küllaga ning käib ka edasi 4,2'se mootoriga Audisid küttekulu pärast nurisemas...

Ma olen käinud isiklikult mõõtmas 2,4 Q aut kütusekulu - see oli talvel, omanik kurtis suure kulu üle, garantiiauto, käis 3-5 korda diagnostikas, kõik korras. Läksime siis sõites mõõtma ja oligi kütusekulu 20 tuuri linnas ja seda on paljudel...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
peep
klubiliige



Registreerunud 03.11.02
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 02.03.06 08:07 Tsiteeri


See teema on nüüd omadega täiesti metsas aga kasutaks juhust ja lisaks omaltpoolt veel.:)

Ma ise pigem usun seda, et 2,7 TT reaalne kulu on suurem ja see tuleneb nende kahe mootori iseloomude olulisest erinevustest. V8 on rahulik veoautomootor, pöörded linnasõidul üldjuhul palju üle 3000 ei lähe, mõnus cruisamine madalatel pööretel. Selle mootori peeneks laskmine erili emotsioone ei tekita, veojõud üle 5000 pöörde ei suurene, pigem väheneb. 2,7 TT on jällegi vastupidi, asja pöördesse lasta on sulaselge rõõm. Mida kindlasti tehaksegi, kuna milleks muidu selline auto ostetud ? Tehaseandmed mõõdetakse labori tingimustes vastava sertifitseerimisorgani poolt etteantud metoodika alusel ja sellel pole midagi tegemist reaalse eluga ega autotehase töötajate teadmistega.

Muuseas ajendatuna sellest teemast nullisin täna hommikul RS6 kompuutri ära ja külmkäivitus -10 juures ning sellele järgnev 20 km. sõit Sauelt Tallinna kesklinna andis normaalse liiklustempo puhul kuluks 13,5. Pikaajaline keskmine on talvel ca. 14,8 kuna sõidan tööpäevadel kesklinnas lühikesi otsi. Maanteel cruisega 110 kmh sõites on kulu 10,5 - 11 l. vahel. Manuaalkasiga S6 puhul olid linna ja keskmine kulu liiter väiksemad, maanteel aga sama mis RS6. Lihtsalt infoks neile kes plaanivad mõnda sellist autot osta ja sealjuures muretsevad suure kütusekulu pärast. :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.06 08:21 Tsiteeri


lisaks omaltpoolt siis küttekulu kohta, et praeguste ilmadega maanteel pideval +20 (ärge nüüd tappa andke :P) sõites ja möödasõite tehes tuleb c4 2,8 v6 küttekuluks ca 9l sajale :)
a tegelt võiks termostaadi ära vahetada, saaks veel natuke alla küttekulu ma arvan :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kasutaja2
huviline



Registreerunud 28.02.06
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.06 10:15 Tsiteeri


Nonii hetkel siis käib suur valik kas 2,8 v6 2,5td 132kw või hoopiski 530d. Aga nüüd uurisin ka natuke inimestelt ja see diisel 132kw ei pidavat 4 veoga midagi suutma? Ok ma otsi nautost rohkem mugavust ja kui maanteel sõita et oleks vaikne ka kui makk ei mängi ja kui vaja siis saaks möödasõita nimodi et ei peaks kiirust koguma ja siis vaatama et vastasuund pikalt tühi on. Aga samas enamuseajast julge 80% liiklen linnas ja üle 13-14l bensiini/diislit on liig :( Lugesin ka et see 2,5TD 132kw tahab 240 000 pealt msikist 35 000eekist hooldust? Kui see tehtud siis kestab 100 000 vist veel ilma suurema jamata?
EDIT: Käisin sõitsin siis 2,5TD 132kw A6 väga mugav ja mõnus pill on. Vaikne just see mida ma otsin aga vajutada ei saanud et kuidas läheb aga nüüd paneb mind muretsema need kollijutud et kui 240k sõidetud siis 35tuhat letti ja mootorit hooldama:S Sest spido võib vabalt ju keritud olla. Ok läksin siis kiidetud BMW 530D proovima. Sisseistudes mis mind häiris oli see et kõik see konsool on natuke juhipoole keeratud nagu selline piloodi tunne tekib või taksojuht et kõrvalsõitjale on lihtsalt koht istu ja ole vait. Ok see selleks muid utundus kah mugev teine aga audis meeldis miski rohkem nii proovisõit ,oh häda tagavedu ja 1 ilusa lumise kurvipeal plaks ratas käib all ringi ja kogu moos lõpuks 3 kesi lükasime teda. Sammuti ei saanud sellega vajutada aga samas bmw kasuks räägib vist mootor mida ei pea nii kallilt hooldama. Aga siis küsiks kah et kas reaalselt on võimalik kuidagi välja peilida ka et kas see spidokas on keritud ja äkki juba lähimad 20-30 tuhade km pärast vajab seda hooldust või äkki siis osta ikka see 110kw variant ,et kas see on väga jõuetu asi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kasutaja2
huviline



Registreerunud 28.02.06
Kasutaja on eemal


postitati 04.03.06 07:58 Tsiteeri


Oeh läksin riisika peale tagasi Mitsubishi Galant 2004a 2,5 V6 4WD Aga tänud vastamast:) PS see 2,5v6 sellega üle 10l linna spole veel saand


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 20.9% - SQL: 79.1%]