kännuämmelg
huviline
Registreerunud 18.07.03
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel puudub
|
postitati 20.08.03 06:12
|
|
|
sigar kõrgeks
tahaks siis quattro-sigari maast üles tõsta, et põõsastikus seenil käies emake-loodus poolt põhjaalust endale ei krabaks.
on keegi ehk tõstnud, kui palju on võimalik tõsta, kuidas?
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.08.03 06:16
|
|
|
Heh.. kergelt naerma ajab see idee. Mehed teevad asju stockist madalamaks aga et mingi mees tahab kõrgemaks teha.. Aga muidu tehakse asju lihtsalt kõrgemaks, pannakse vahepuksid vedrudele
vahele.. Mulle isiklikult see idee ei meeldi aga peamine, et auto omanik ise rahul oleks!
Terv, Maku!
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Demis
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 5 cyl 20V
|
postitati 20.08.03 06:18
|
|
|
öemees omas FWD sigarit. Sellele oli taha pandud AVANT'i vedrud. Andis körgust juurde kyll.
|
|
|
|
kännuämmelg
huviline
Registreerunud 18.07.03
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel puudub
|
postitati 20.08.03 06:26
|
|
|
njahh ... asi ongi avant
aga see madalamaks tegemine kehtib nagu pühapäevaautode kohta.. omal tagumiku all olev on ikka sellise äärmuslikkusele kalduva veduki otstarbega, mida
vahel harva preemiaks ka sirge-sileda asfalti peale liuglema lastakse
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 20.08.03 07:28
|
|
|
Üldiselt on võimalik tõsta niipalju kui poolteljed lubavad,kuna pooltelje nurga muutudes muutub ka tema pikkus.Samas pead jälgima ka seda et amordid
ei hakkaks niiöelda teistpidi põhja käima.Amorte on võimalik pikendada niipalju kui soovi on ja samuti ka vedrusid,ainus mis paneb piiri ette on
pooltelje pikkus ja sillareguleerimis võimaluste otsasaamine mingil hetkel.
Omal pole küll veel nii hullu maastikku ette tulnud et peaks kõrgemaks ajama,männiku tankodroom sai vabalt läbi aetud.Muidugi maastikusõidul kehtib ka
reegel et tasa sõuad kaugele jõuad.Tuleb lihtsalt natuke trajektoori valida ja iga ratas oma õigele kohale panna.
|
|
|
|
kännuämmelg
huviline
Registreerunud 18.07.03
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel puudub
|
postitati 20.08.03 09:07
|
|
|
kunagi sai opelile pooltelgesid pikendatud(polnud õiget saada moment) ilmselt piisaks amordi pikendamisest, kuid kuidas seda teha?
.. metsateel on sobiva trajektoori valik teinekord võimatu, kuid suurem kliirents abistaks.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 20.08.03 10:18
|
|
|
amordipikendamist tegid kunagi koplis ühed mehed,ning välja nägi asi nii,et võeti samasuguse läbimõõduga amordi stoika,puuriti seest tühjaks,lisati
keere ja lihtsalt pandi vanale amordile jupp juurde,kindlustades keevitusega ka keermest lahti jooksmise võimalus.Asi igastahes toimis
|
|
|
|
kännuämmelg
huviline
Registreerunud 18.07.03
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel puudub
|
postitati 22.08.03 14:21
|
|
|
küsimus teadjatele: kas audi 100 avant 90aasta Quattro vedrud on samad, mis tavalisel avandil... on nad samad tavalise sigariga? saab neid asendada?
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 24.11.03 07:41
|
|
|
Omal sigril taga avandi amordid ja vedrud,nüüd jama et ees on tavalised 100 vedrud ja tagaots on nüüd liiga kõrgel.
|
|
|