Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi ost!! (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 2000)
Kenneth4
huviline



Registreerunud 18.02.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.02.06 19:00 Tsiteeri
Audi ost!!



tere,
m6niaeg tagasi liitusin Audi foorumiga ja mul on tekkinud paar kysimust,kuna ma tahan endale soetada Audit.

Autoks oleks siis Audi 100 2.8aut. Quattro 1994.(on see hea esimeseks autoks?):)
Kas see on t6si et kui sa hange s6idad ja sul 1 ratas 6hus on et siis see differentsiiali asi vms. suunab k6ik v6imu ainult sellele rattale:S?.:o(eespool lugesin sellest vms.)
siis seda kaa, mis asi see diferentsiaali lukusti asi on ?(ma olen loll tehnika kohapealt:D ma vaatan rohkem auto v2limust:))
aga jah
kas seda diferentsiaali asja saab reguleerida nii et ainult esivedu oleks we ?.(mitte nii et koguaeg oleks aga lihtsalt et, linnas esivedu aga kuskil metsavahel nelivedu?)
ja kas 1994 a. Audi100'l on pardaarvuti(ja ma olen kuulnud et auto "ajule" saab restarti teha revalis ning see muudab s6idu mugavamaks)on t6si?
Kui suur v6ib olla sellise auto kytusekulu linnas ?.
Kas Audi100 esisillal on kah probleeme... (et nad mingid n6rgad v6i midagi)
kui palju on kuus sellise auto ylevalpidamine?
Ja misasjad oleksid k6iget2htsamad asjad mida ma peaksin vaatama auto juures kui ma seda ostma l2hen?(A)
hmm rohkem vist kysimusi ei ole :D(nagu neid v2he oleks olnud).

suured t2nud vastajatele!!!

K.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 18.02.06 19:41 Tsiteeri


Audi Quattro on pidev nelivedu ... koguaeg on kõik 4 ratast vedamas ja vastavalt pidamisele jagatakse jõudu esi - tagaratastele. Difrilukk on tagasillal - Mõlemad rattad veavad ühtlase kiirusega - differ ei tööta ... vajalik hangest väljaronimiseks näiteks. See jutt, et kui 1 ratas õhku tõsta ja auto ei liigu on ka tõsi - kui just veojõukontrolli ei ole.
Pardakompu kohapealt sõltub auto varustusest - osadel on osadel mitte. Ülalpidamiskulud sõltuvad suuresti läbisõidust ja sellest kuidas autot varem on hooldatud. Esisillas midagi eriti kallist lagunevat ei ole - pigem Quattro puhul tunneksin muret tagasilla juppide pärast :)


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 18.02.06 20:08 Tsiteeri


94. aasta autol võib vabalt peal olla juba elektrooniline diferentsiaalilukk, mis tähendab, et kui 1 ratas tühjalt õhus ringi käib, siis seda pidurdadakse maha ja veojõud läheb ka teistele ratastele. Kui saad auto tagaistme alla vaadata, siis seal on ABS-i aju. Kui sellel lisaks kirjale ABS ka kiri EDS, siis on autol elektrooniline differentsiaalilukk olemas. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Volvo C70

postitati 18.02.06 20:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kenneth4
...ja kas 1994 a. Audi100'l on pardaarvuti(ja ma olen kuulnud et auto "ajule" saab restarti teha revalis ning see muudab s6idu mugavamaks)on t6si?....

Aju reseti tegemisest on just värske teema olemas, revalisse selleks küll ei pea minema:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=17523

Enamikel 2.8 aut. quattro sadadel on kompu peal. See on peaaegu tippmudel sellel kerel (S4 veel vingem).

Esisilla poolest peaks C4 (100, A6) tunduvalt vastupidavam olema kui C5 (A6 alates 97 vist).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 18.02.06 20:32 Tsiteeri


See ühe ratta tühjalt ringi ajamine on probleem ainult siis, kui õhus on üks esiratas, selle tekkimise võimalus on reaalselt väga väike ja sel juhul tuleb vajutada pidurit, et tekitada koormus mõlemale rattale ja no broblems...

Jama on, kui esimene pooltelg puruks läheb - siis jääb torseniga auto paigale. Mehhaaniliselt lukustatavate diffritega saab ka siis edasi... (eelmisel nädalal jäin purunenud pooltelje tõttu foori taha...:P)

Kenneth4 - kui audi ost kavas, võta kindlasti quattro - sillad on tglt väga lihtsad ja vastupidavad.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 26.0% - SQL: 74.0%]