Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: käsipidur quattrol (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 5087)
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 02.03.06 14:14 Tsiteeri


Selle kässari kohalt on siiski tähtsam esmalt selgeks saada diffri tööpõhimõte. TORSENI kõige illustreerivamaks näiteks oleks võrdlus tiguülekandega. Üks on tigu ja teine hammasratas--- kui keerame tiguratast, siis keerleb ka hammasratas. Kui keerata hammasratast, siis tigu ei keerle EHK esimesel juhul saab toimuda rataste läbilibisemine üksteise suhtes(esi ja tagasild), teiesel juhul on aga lukus ja toimub vedu. Sellepärast see Torsen tehtigi, et jäiga luku korral ei saaks sillad eri kiirusega pöörelda. Seega käsipiduri vedamine ei avalda küll mingit ülikriitilist mõju diffrile


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 02.03.06 20:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Qua
kui see hullem lumi nüüd maha tuli, siis sain tõesti quattrot ikka mõnuga tunda :P paremat asja ei ole, ja tõesti ilma kässarita on veel zeffim külge ette saada :)


Ma ei mõttlegi seda et külje ette saamiseks oleks vaja kässaritt,.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Qua
huviline



Registreerunud 18.02.06
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 quattro 2.3 (1992)

postitati 14.03.06 16:09 Tsiteeri


ei seda ma polegi ütelnud. see oli vastus mu algsele mõtisklusele et kuda on. alguses kartsin et krt kässarit kasutada pole mõttekas, et kas nüüd sis külge ei saagi tõmmata, aga ei, väga lahe on!


--:::Quattro:::--
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 14.03.06 16:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Tsitaat:
Algselt postitas: Qua :P paremat asja ei ole, tõesti ilma kässarita on veel zeffim külge ette saada :)
Ma ei mõttlegi seda et külje ette saamiseks oleks vaja kässaritt,.
Minu arvates ka ei ole külje ette saamiseks kässarit vaja .
Selle jaoks on turbo quattrol kaasi pedaal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.5% - SQL: 62.5%]