Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: siduri survelaager? (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 6903)
marc
klubiliige



Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Mõnda aega audita

postitati 19.08.03 07:44 Tsiteeri
siduri survelaager?



Tagumised õõtsapuksid klubi abiga vahetatud, nüüd küsiks nõu siduri survelaagri vahetuse kohta kodustes tingimustes, et kas on üldse mõtet proovida ( kanal olemas ). Ja kui ei ole, siis palju võiks kusagi teeninduses sellega aega minna. Probleem nimelt järgmine, et tühikäigul töötades (kusagil 650-700 p/min) "kiliseb" midagi auto all, kõrgematel pööretel kaob ära (alates 800 p/min<;) ja samuti siduri lahutamisel ( käigud lülituvad norm). Kilin ei ole pidev, vaid katkendlik 1-3 sek vahedega. Kas see viitab survelaagrile või käigukasti otsa laagrile? Autoks Quattro Turbo, 121 kW, mootor MC, 1990 v.a.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 19.08.03 07:52 Tsiteeri


Viitab nagu rohkem survelaagrile,endal sai vahetatud teeninduses,kuna kanalit polnud_tööraha-ca..1000kr+osad.
Muidu täitsa võimalik ise ära vahetada,kui kanal olemas:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
allans
huviline



Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.08.03 08:06 Tsiteeri


olen üksi ükskord quattrol sidurit vahetanud paras kepp kui ausalt öelda kasti alla saamisega on raskusi esiteks ta siga raske teiseks peab kenasti paika istuma et et otsa laagrit ega võlli ei vigasta.Ja üks asi veel soovitan soojalt ära hakka vahetama siduri detaile eraldi kui plaanis autoga pikemalt sõitta see ei ole raha kokkuhoid kuskilt otsast kui teed siis terve sari korraga ja saad pärast aru et see on parim lahendus igatahes kui enne pole seda tööd ette võtnud ja tahad kanali peal teha siis see ei saa kerge olema;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 19.08.03 08:36 Tsiteeri


Üldiselt väga vaeva rikkas töö. Niblimist on nii et küll. Turbokal on veel hullem kui tavalisel quattrol. Ära tuleb võtta kardaan, starter, sumpar, käigukasti käpad koos patjadega, tugevdus tala tunnelis, lahti tuleb lasta poolassid ja käigu kuliss. Vaja on veel väga häid kuuskant võtmeid ja närve ning vahe peal ka kolme meest et kast maha ja tagasi tõsta. Ja selleks kulub umbes üks päev ära kui ise teed. :D:):D:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
marc
klubiliige



Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Mõnda aega audita

postitati 19.08.03 10:30 Tsiteeri


Tänud nõuannete eest. Eks kalkuleerin kodus vahetamise plussid-miinused läbi ja otsustan, kuid arvestades kommentaare kasutan vist teeninduse abi, neil kogemusi rohkem. Närvid maksavad ka midagi!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 04.09.03 15:16 Tsiteeri


umbes sama vastik teema kui siduri töösilindri vahetamine - pärast kirud nii, et väljas puulehed värisevad :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tauno939
huviline



Registreerunud 21.09.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 06.11.03 17:55 Tsiteeri


pole hullu midagi ma just vahetasin siduri surve laagri siduri ja mootri tagumise simmeka palju on kruvimist ja kasti tagasi saamine on nats jama aga saab hakkama ja kui vahetad siis koos siduriga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 06.11.03 18:58 Tsiteeri


garaazis ja kanalil saab asja ära ajada küll,kuid tuleb meeles pidada et auto esiosa tuleb pukkidele tõsta,seega on ülim ohutusnõuete täitmine kohustuslik.
Turbomootoriga on jah see häda et alla päeva ei kipu seal kuidagi toime tulema,ja mingite vene adravõtmetega ei ole seal ka miskit teha.
Eriti hullult on kinni turbo ja väljalasketoru omavahelised mutrid.
On olnud ka juhuseid et muidu ei saa toru üldse eest ära kui tuleb eemaldada ka sisselaske kollektor,milleks on omakorda vaja väga häid sisekuuskante(L kujulistega pole seal miskit teha )
Parimad on need mis sobivad 10mm.padruni otsa ja on nii pikad kui lühikesed,kindlasti on paljud selliseid komplekte näinud.
Samuti on vaja 12kant tähikuid ja 15mm.lehtsilmus ja padrun on ka kindlasti vajalik.
Jõudu tööle


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.5% - SQL: 67.5%]