Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Läheb tühjaks (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2614)
tanel
huviline

Avatar


Registreerunud 09.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant

postitati 18.08.03 17:59 Tsiteeri
Läheb tühjaks



Autoks on Audi 80 b4 91a ja kaivitamisega on probleem Nimelt aku kipub tühjaks minema seega kas aku on p*** või siis genekas. Kui auto käima paned siis mingil määral tuleb peale lisa pinget Kas äkki keegi teab kui palju genekas peab voolu akule peale andma Ja mis seal genekal viga võiks olla Sai vaike eksperiment kah tehtud Nimelt lükkasin auto käima ja sõitsin temaga ringi u 10 min (ilma tuledeta) ning proovisin seejärel uuesti käivitada paraku aku ei jõudnud ringigi ara teha äkki keegi oskab ütelda mis genekal viga on ja kas seda saab kudagi ise ka putitada või peab uue muretsema(ps mis hinnaklassis genekad on) Ette tänades


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 18.08.03 18:01 Tsiteeri


mina laseks remontida. omal läks remont 1000 eeku aga selle-eest sai kah korralik asja. vahetati ära mähis ja mõlemad laagrid. symptomid olid samad mis sulgi peaaegu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 18.08.03 18:04 Tsiteeri


laadimist oleks sul vaja mingi 14,2-14,6 volti. Kui seda pole siis vaata harjad, mähised, tablett jms. üle viga võib tulla ka ergutusvoolu puudumisest. Akuklemmid ilusti kinni ja puhtad? Starteri korrasolekus oled ikka kindel, nendel ka aegajalt komme nöökida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 18.08.03 19:13 Tsiteeri


14,6 on üldiselt natuke liiga palju.Ideaalne laadimisvool akule oleks kuskil 13,4-13,8v.See annab laadides aku elueale mitu plussi juurde.Üle 14 voldi kipub olema juba aku keetmine(st vesi lahkub happest)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 18.08.03 20:16 Tsiteeri


Mul siis võibolla tester jupsinud igatahes enamusel autodel üle 14v näinud. Raamatujärgi küll jah andmed alla 14v antakse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vadim
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.02
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 1.8T, Volvo XC90, Volvo S80, Mercedes Benz 190 2,3 Mercedes Benz 190 2,6

postitati 18.08.03 20:59 Tsiteeri


Kui kõik tarbijad välja lülitada peax genekas andma 14,1-14,2V aga lükates ta sul ju käima läheb siis viga äkki ikka starteris kui genekas ei laeks siis sa sõidaks ju ainult aku pealt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tanel
huviline

Avatar


Registreerunud 09.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant

postitati 23.08.03 18:26 Tsiteeri


Nuh sai käidud teeninduses ja mõõdeti geneka pinge üle Öeldi et on normis kuid arvasid et igaks juhuks tuleks geneka rihm ära vahetada sest nad arvasid et võibolla rihm lohiseb Kuid samas andsid mõista et ka aku tuleks välja vahetada, katsu sa siis neist aru saada. Kuid peale selle kaib mootori tÖÖdates mingi vilin läbi Oskate äkki pakkuda mis sellis häält teha võiks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 24.08.03 06:35 Tsiteeri


Ühed vilistajad on kindlasti igasugused kulunud ja lõdvad rihmad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 24.08.03 14:43 Tsiteeri


Kontrolli üle ke geneka rihmaseib,kui see on piisavalt kulunud,siis ei aita ka uus rihm eriti kauaks.Vilina põhjuseks võivad olla nii geneka laagrid,mis kuivad,kui ka see kui aku potid ise on kergelt lühises


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
juss
huviline



Registreerunud 25.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 90

postitati 03.09.03 20:56 Tsiteeri


Mõõda pinget töötaval mootoril ilma muude tarbijateta, peaks olema umbes 13,8 volti. Siis pane kõik tarbijad taha ja mõõda uuesti. Kui siis on tuuridega alla 13 voldi, on laadimine vilets. Viga võib olla tabletis, harjades või on alaldis mõni diood läbi. Kui aku on vilets, siis ta ei võta ka õige laadimispinge juures piisavalt vunki sisse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 04.09.03 15:20 Tsiteeri


kõik oleneb ka sellest, kus aku paikneb. Kapoti all olevale akule pole tõepoolest nii kõrget pinget tarvis ja 14,2-14,4 V on suht paras. Kui aku on aga nt. tagaistme all, siis on kõrgem generaatori pinge igatahes asja eest, sest pikemad juhtmed & muu jama vahepeal tekitavad just paraja pingelangu - mingi 14,6-14,8 oleks siis asjalik. Teisalt on salongis oleva aku temperatuur ka madalam & seeläbi kannatab aku ka kõrgemat pinget. Oluliselt kõrgem pinge aga hakkab juba pirne läbi kõrvetama (nagu mõnelgi uuemal prantslasel).

Täpse pildi saab laadimisest aga siis, kui mootori töötades mõõta pinget otse aku klemmidelt - normaalselt laetud aku puhul peaks sisselülitatud pooltulede puhul töötava mootori juures aku klemmidel olema umbes 14,2 - 14,4 V. Kui on oluliselt alla selle, siis aku jääbki pooltühjaks.

Kui generaatoris on diood läbi, siis hakkab aku tõepoolest läbi generaatori tühjenema & generaator enam laadimisega toime ka ei tule. Nässus laagrid hakkavad jubeda tooniga ulguma (geneka võll pöörleb u. 2 korda väntvõllist kiiremini).

Tasub ka jälgida kogu juhtmestiku seisu generaatori & aku vahel (jäme plussjuhe starterini ja sealt edasi akuni). Plussjuhtme starterile kinnituse kohas võib mustus & sool & niiskus samuti lekkevoolu tekitada & klemme ussitama ajada. Aku massijuhe ka hea üle vaadata.

Genekas ise on muidugi mõttekas remonti viia, kui viga ei ole mujal - Melasisse või kuhugi mujale antud asjaga tegelejate juurde

Kui on tahtmist genekat ise putitada, siis laagrite vahetus on suht lihtne & need ei maksa ka väga palju. Harjad&pingeregulaator on ka lihtne ise vahetada, aga muid vigu on juba tülikas ise lappida - vigase dioodi saab ehk ära vahetada, kuigi lihtsam on tellida uus dioodiplaat.

Kui häda on mähistes, siis pole põlve otsas midagi teha.

Renoveeritud genekas peaks maksma kuskil umbkaudu 1k-2k vahel ( kui väga mööda panen, ärge palun tappa andke:D ).
Jälgi ka seda, et autol oleks õige genekas küljes - enda 200sele oli keegi kunagi 65amprise külge pookinud & suvel kliima ja kõige muu töötades ei toitnud see lihtsalt autot ära. Asi lahenes, kui ettenähtud 90amprise asemele panin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Matti
huviline



Registreerunud 19.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Avant

postitati 04.09.03 18:46 Tsiteeri


Vilistavale rihmale pritsi mingit vett peale,kui hääl muutub:selge.Oled Sa mõõtnud,palju auto mittetöötava mootori ja väljalülitatud elektritarbijate puhul voolu võtab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 04.09.03 19:15 Tsiteeri


Kuu tagasi oli endalgi sama jama. Sai genekas lahti kistud, uued harjad pandud ja oligi jälle korras. Maksma läksid harjad 25 eeku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 57.8% - SQL: 42.2%]