Vembut
huviline
Registreerunud 11.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.9tdi
|
postitati 12.02.06 18:10
|
|
|
K: kumba eelistaksite ostmisel TD või TDi?
nii siis kui vaatan hindasid siis ikka TD odavam. Isegi kui aasta ja varustuse aste sama ja isegi läbisõit on sama. Siis ikka Td mõne tuhande kanti
odavam kipub olema. Miks nii? Kas eelistatakse siis 66kw selle poolest et astub paremini? Kuigi Tdi remont(66kw) on ju tunduvalt kallima kui
TD(55kw).
Oskab keegi siin soovitusi anda...
|
|
|
ultra
huviline
Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro
|
postitati 12.02.06 18:37
|
|
|
TDI läheb paremini edasi,nagu öö ja päev 
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 12.02.06 19:05
|
|
|
TD jälle odavam ja lihtsam remontida 
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 12.02.06 19:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Simps
TD jälle odavam ja lihtsam remontida |
Enamus inimesi ostab auto sõitmiseks mitte remontimiseks.
ps."Kallist remonti" silmas pidades on Tdi-l elektrooniliselt juhitav kõrgsurvepump mis tänapäeval ka enam kümneid tuhandeid ei maksa.
|
|
|
margus84
huviline
Registreerunud 04.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 1992 a audi 80 B4 1.9 TDI
|
postitati 12.02.06 19:48
|
|
|
Eelnevad väited on õiged, kuigi mina ei ole nende argumentide tõestamiseni 1 aastaga veel jõudnud
kiirendab jah paremini
Tegelikult tahtsin ütelda, et
1) TDI tahab vähem kütet (väidetavalt kuni liiter/100 km), ise saan hakkama suvel 5l ja praegu igatahes alla 6l sajale, 80% küll maanteed
2) TDI on vaikne , maanteel ei saa arugi, et traktor on, ainult kiirendusel
saab tuttavat häält kuulda
3) Kui võrrelda kuni viie aasta vanuseid traktoreid, siis ma ütleks, et TDI remont on sigaodav
|
|
|
ultra
huviline
Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro
|
postitati 12.02.06 19:52
|
|
|
pumba hind üle 6000.- mul endal hetkel pump läbi
TDI-le saab panna a4 pumba ja siis on 81 kw.(a4 pump 8000.-)
|
|
|
Vembut
huviline
Registreerunud 11.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.9tdi
|
postitati 13.02.06 07:45
|
|
|
jah mul endal hetkle td ja no minek minekuks, aga kütusekulu on küll alla 6 kanti. Seega Margusele vaidleks vastu .
No ise asi kes mida kalliks peab. Kui pumba hind tdi-l 6000.- siis see päris kallis.
Aga maitse asi.
Minu Td teeb jah päris head häält. Aga maanteel sõites ei saagi aru et oleks disla, mõtlen häält, mineku poolest sama nagu mingi Corsa 1.1
mootoriga
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.02.06 09:00
|
|
|
Kusagil mingis autoajakirjas või kusagil oliisegi võrdlus Audi 1,9 TD ja TDi vahel, et kas hinnavahe korvab väiksema kütusekulu ja mineku ja mugavused
ära või mitte. Aga ei mäleta mitte, kus sellest rääkis.
Pealegi on tõesti TDi ököm ja odavam sõita, kuid just ostmine on kallim.
|
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 13.02.06 09:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: margus84
1) TDI tahab vähem kütet (väidetavalt kuni liiter/100 km), ise saan hakkama suvel 5l ja praegu igatahes alla 6l sajale, 80% küll maanteed
2) TDI on vaikne , maanteel ei saa arugi, et traktor on, ainult kiirendusel
saab tuttavat häält kuulda |
1) Vanema Audi 80 mudeli peal on TD maanteekulu u 4L/100km, ideaaltingimustes isegi grammi jagu vähem. TDI on kah korras peast sigaökonoomne, aga need
absoluutselt korras TDI-d moodustavad vaid murdosa müügis olevatest masinatest, ning see "viimane tilk" kipub jääma siiski TD kasuks, just vanadel
autodel (ei tea, mis aastakäikude kohta siin küsiti, jutt käib nagunii autodest, mis pole enam oma esimses nooruses).
2) Kui tõsta kapott üles, pole TDI küll eriti vaiksem. See vaiksus puudutab vast rohkem paremat heliisolatsiooni, mis on võimalik panna sama lihtsalt
ka TD-le.
Remondist: vanema Audi 100 puhul on TD ja D pihustite vahetamise eelarve ca 1000kr (ühe pihusti hind 160-400kr), TDI-l ca 10.000kr (pihusti hind ca
2000kr ringis). Elektrooniline pump pole jah enam nii kallis, kuid vanemale TD-le saab neid hea otsimisega juba poolmuidu. Mootori dünaamikas ei saa
TD tõesti milleski vastu TDI-le. Arvan, et siin ei saagi vaielda, mis on parem või halvem, kuna tegemist on rohkem maitseasjaga ja igaüks teab ise
kõige paremini, milliste omaduste eest ja kui palju ta on nõus maksma. Minu isiklik maitse on selline, et vanema auto puhul võiks olla igasugust
elektroonikat nii vähe kui võimalik.
EDIT: olen omanud üle 30 auto elu jooksul, kuid pole EESTIST OSTES leidnud veel ühtegi, mille puhul pääseks pihustite remondist. Probleemi tagamaid
valgustab ka erinevates autofoorumites olev talvine jutt diislite mittekäivitumisest - minu jaoks on see probleem võõras, kuid kui jätaks sellised
hooldusremondid tegemata, maadleks ka ise nende käivitusprobleemidega juba -30 juures, rääkimata päris külmadest ilmadest
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
kaljukoll
huviline
Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4
|
postitati 13.02.06 16:47
|
|
|
tdi l saab ka pihustiotsi vahetada- nii öeldi mulle diislitele spetsaliseerunud varuosapoest( mõtlen muidugi 93- 97 aasta 2,5 tdi d) ja otsa hind vist
oli 600 per pihusti ja sugulane lasi oma a4 tdi l 1,9 moto kah pihustiotsad
vahetada nii et ei ole miski 10 kilo see hind, pihustiotsi saab tartus pärmivabriku juurest kauplusest stikke
Mülkad mulle meeldivad raisk ....
|
|
|
|
zillimees
huviline
Registreerunud 30.08.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
|
Aimar
huviline
Registreerunud 21.08.04
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4
|
postitati 22.02.06 16:08
|
|
|
mis jalgu......ma eelmine nädalavahetus sõitsin uue Bmw E65 730d 170kw ja 520Nm......nii mõnigi bensukas nägi ainult taga tulesid.Ja kütet võttis 8,7
keskmist.
|
|
|
kaljukoll
huviline
Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4
|
|
sst
huviline
Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Quattro
|
|
qqq
huviline
Registreerunud 12.11.04
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8
|
postitati 27.03.06 07:43
|
|
|
endal ka TDI ja autoga rahul nii küttekulu kui ka hooldamise poolt vaadatuna, tõmme normaalne
|
|
|